נפגעת שידוכים

צלשלספק

New member
עזבו אותכם מי אמר למי...

יאללה שנה חדשה בפתח...
השרשור שלי ושל אדם הוא
מעניין. מומלץ להצטרף.
 
האמת שעוד לא פגשתי את המישהו שסיפרתי לו עליו

זה גם היה בליינד דייט ועוד לא נפגשתי איתו, לא רציתי להיכנס להסברים האלו.
 
מה אני אגיד לך....

הצגתי את מה שהיה, אילו ידעתי שיש פה בית דין שדה הייתי מפרטת שזה גם בליינדייט, אבל משום מה נראה לי שהעובדות מעניינות אותך הרבה פחות, מאשר פשוט לנצל את ההזדמנות להציג את טיעונייך.
 

layla8

New member
עזוב

הבן אדם קוטל פה כל אחת שאומרת משהו וכולם עסוקים בלרדת על צל שהוא חופר. מי שכותבת פה על קושי שלה צריכה לצפות שיהיו גם התגובות של לא נסיך, שיהיו קוטלות בכל מקרה, וכולם (טוב הרוב) ימחאו לו כפיים. זה האופי של הפורום, כך אני רואה מאז שנכנסתי לפה.
 

layla8

New member
לא. אני מגיבה למקסים ועונה למקסים.

אליך אין טעם להתייחס.
 

talic2

New member
כ"כ נכון ,לנל"מ פשוט שונא נשים

בנאדם שקוטל כל בחורה מתוך איזשהם רגשות נחיתות שלו מול בחורות, אחרת אין הסבר לכל דברי הארס שיוצאים ממנו .ואם זה קורה כמעט מול כל בחורה בפורום זה כנראה לא אישי ,פשוט מדובר בשונא נשים שלא צריך לתת לו במה . הוא בין כה לא מתכוון לעזור לאף אחד, אלא רק להוציא פה תסכולים אישיים והוא מגיב אך ורק דרך השקפתו הצרה על זוגיות .
 

rarg

New member
אני לא יכולה איתך...

התגובות שלך מפילות אותי מצחוק!
 
זה לא משנה איך מכירים, משנה את מי...

אנשים משתדלים... כזו כפיות טובה... זה לא תמיד יוצא עקום. פשוט להעביר את הכדור למגרש שלך.
 
.

משתדלים נכון, אמרתי שידוע שיש להם כוונות טובות, אבל רציתי, הזמנתי אנשים להשמיע קולות חיוביים, חבל שאתה שם את השדכנים במרכז ההתייחסות, חשבתי שהם עושים את זה בשבילנו, אולי צריך לפתוח גם להם פורום תמיכה מכל הרווקים כפויי הטובה שלא מסתדר להם. באמת סליחה.
 
אני לא רואה הזמנה להשמעת קולות חיוביים...

טעית... הם לא בהכרח עושים זאת למענך... יש סיפוק עצמי רב משידוך מוצלח. אני גאה בחתונה שהיתה לפני כמה חודשים של זוג שהכרתי ביניהם... אז היה קצר בתקשורת... קורה... אז היה דייט ללא עתיד... קורה... על מה כל המהומה? מה הטעם בשאלה: "מה עושים עם כל השידוכים האלו, איך עוברים אותם בשלום?!" התשובה הבנאלית היא: או שיוצאים לדייטים נוספים דרך שידוכים או שמוותרים מראש על העניין. אם בחרת במקרה השני, התשובה ל-SMS מקודם צריכה להיות: "תודה אבל לא תודה" או משהו בסגנון.
 

rc

New member
לא צריך להתרגש

אל תיעלבי, אבל נראה לי שאת לוקחת דברים קצת יותר מדי קשה, כמו מה שכתב לך לנל"מ, שאני מאמין שאת לא מכירה אותו ואף פעם לא פגשת אותו, אז באמת לא צריך כ"כ להפגע מתגובות של אנשים זרים ברשת ולא הבנתי איזה מסר את רוצה להעביר לשדכנים... בכל מקרה - בחורים/בחורות שפוגשים דרך שידוך לא שונים מכאלה שפוגשים דרך אתרי היכרויות או דרך חברים וכו', אלה לא יצורים ממאדים, וצריך סבלנות, לפעמים הרבה סבלנות את שמוצאים מישהו שמתאים אם יצאת להרבה בדייטים בזמן האחרון יכול להיות שאת קצת מרגישה מותשת מזה, ואז אולי כדאי לעשות הפסקה לזמן מה
 

דקר29

New member
תנשמי קודם כל

דבר נוסף לפני שאענה לך על השאלה שלך של איך עוברים שידוכים בשלום. ההתנהלות שלך לא מוצאת חן בעיני אז אולי זה תרם לשרשרת הדברים קודם כל מה זה אולי יתאים בהמשך? מרחמת על בני זוגך באשר הם ככה על זמן שאול כי לכו תדעו מה יבוא לך באקראי יותר טוב ואז הם בדרך החוצה. עכשיו למרות ההתנהלות שלו שהוא מעביר מסרים לא נכונים לשכנה המשדכת.. וגם להתבלבל בינך לבין בחורה אחרת שמצביע על אולי מכור לדייטים ..בחרת להיות איתו בדייט . למה שהוא ינסה לתקן? את לא הטעם שלו אז למה להתאמץ עבורך? ולשאלה שלך עכשיו-לעבור את השידוכים בשלום קודם כל להעביר את המסך שאת פנויה לשידוכים רק על אנשים שאת ממש סומכת עליהם. כל אדם אחר פשוט את אומרת לא תודה. בהצלחה
 
למעלה