נפגעת שידוכים

נפגעת שידוכים

בחור שלח לי SMS:"קיבלתי את הטלפון שלך..רוצה להכיר?" עניתי לו שכרגע אני יוצאת עם מישהו.. (עוד תופעה נפוצה- המשדכים לא טורחים לשאול אותי ולברר מה מצבי) ושאולי יתאים בהמשך. יום למחרת אני מקבלת טלפון זועם מהמשדכת: " את לא מחזירה טלפונים לבחור, ממש לא בסדר מצידך!, הוא מתקשר ומתקשר ואת לא עונה!" ,לא היה ולא נברא, חוץ מ SMS לא נשלח ממנו כלום. בקיצור טלפון שבור, רטחתי מזעם, להתחיל ככה את היום זה ממש לא עושה טוב, לקבל טלפון מתנשא כזה משכנה של ההורים שפולשת לי לפרטיות בלי היסוס וגוערת בי על משהו שבכלל לא עשיתי, איזו חוצפה!!!! מאז לא שמעתי ממנה. חזרתי אליו והוא הסביר שרק עכשיו הוא מבין שעניתי לו על ה-SMS הוא חשב שזו מישהי אחרת, וסיפר בטעות למשדכת "שאין קול ואין עונה" היא הבינה ובנתה סיפור משלה ויצא מה שיצא. הכול עבר, נפגשנו לדייט, וזה לא היה זה. אם הוא היה אומר שניסה להעביר את המסר לצד השני שחלה טעות, ומנסה קצת לתקן...אולי זה היה משפר את הרגשתי. הוא אפילו לא ניסה. אין פה יותר מדי מה לנתח, פשוט להעביר את המסר אולי לא לכם אלא לכל השדכנים שאין לי ספק שהם בעלי כוונות טובות, אבל זה תמיד יוצא עקום לא יודעת למה, לי זה עדיין לא עבד... מה עושים עם כל השידוכים האלו, איך עוברים אותם בשלום?!
 
שומר נפשו ירחק

" עניתי לו שכרגע אני יוצאת עם מישהו.. ושאולי יתאים בהמשך " אם ככה את חושבת כשאת יוצאת עם מישהו ... לבריאות.
 


אני נותנת לאנשים את כל הקרדיט, נפגשת ולא יוצאת עם אף אחד במקביל, מזה אתה אומר "שומר נפשו ירחק", אתה לא בסדר, משהו אצלך ממש לא בסדר. להיכנס ככה במישהי שאתה לא מכיר, לפגוע בצורה כל-כך בוטה, על מה בדיוק? אתה קולט את העוול שעשית? אתה מבין מה המילים שלך עשו? על מה? זורק מילים לאוויר, מכפיש את השם של אדם שאתה לא מכיר, וכן אני חושבת שהייתי מספיק נחמדה איתו, וגם עם מי שיצאתי קודם ולא התאים. למה אתה פוגע, אני מנסה להבין, בינתיים מהסיפור שסיפרתי אני נפגעתי, כל השאר ממש בסדר גמור, מה העניין? לזהות מישהי חלשה ולהמשיך לפגוע? איזה מין בנאדם אתה?
 
לא.. אני לא מתאים לך , לא בא לי להיות זה

שהחברה שלו תקבל מסר או טלפון ממישהו וכל מה שיהיה לה להגיד זה שיחכה עוד קצת כי עוד לא גמרת איתי... לא תודה :)
 
עד כמה שזכור לי אתה בזוגיות ואני רווקה פנויה

אז למה אתה בכלל מתכתב איתי? פנה מקום למי שבאמת מחפש. בשבילך זאת סתם התכתבות בשביל אחרים זו הזדמנות למצוא קשר.
 
לא הגיע הזמן שתתני

לעצמך קצת
קרדיט ? אם את אדם טוב במוקדם או במאוחר כולם ידעו זאת, אבל את לא נפגעת שידוכים את בוחרת לשחק את הקורבן, הנפגעת בכלל. זו בחירה שלנו אם להפגע או לא. אנו אנשים בוגרים, להחלטות שלנו יש מחיר, ברגע שקיבלנו החלטה לא צריך לבכות על דברים אלא להבין שהם חלק מהמחיר של קבלת ההחלטה. לכן לא אשלח לך
אלא אעודד אותך ללמוד מהמקרה להמשיך הלאה חזקה יותר
 
אין נסיבות , יש פה רק דבר להגיד

" אני נמצאת בזוגיות , זה לא מתאים לי ". אבל להגיד שיחכה ואולי יותר מאוחר זה יתאים לה למרות שכרגע היא יוצאת עם מישהו - זה לא מוסרי. ויותר מזה - זה כל כך כל כך לא הוגן כלפי מי שנמצא איתה וכלפי מי שמבקש לצאת איתה עכשיו.
 
מה זוגיות??

אם בחורה יוצאת לדייט ראשון - שני זו זוגיות ?? כבר טחנו את הנושא מכל הכיוונים, רק הגיעה כבר לקטול אותה ?
 
רגע רגע, זה לא דייט אחד

אל תקפוץ סתם :) היא כרגע יוצא עם מישהו - זה בכלל לא משנה כמה זמן, חודש חודשיים או יותר. ולא קטלתי אותה, היא בחרה להיפגע מביקורת - ויש לה את הסיבות הכי טובות להיפגע מזה..... וחוצמזה, הגבתי לה במשפט אחד שאני חושב שזה לא בסדר שהיא יוצא עם מישהו ובאותה נשימה אומרת למישהו אחר שיהיה בהמתנה. אבל אם אתה חושב שזה בסדר.... מה כבר נשאר להוסיף.
 
איפה ראית חודש חודשיים ואל תהיה

דמגוג ותהפוך אותי למכשיר ת השרץ של לצאת במקביל עם כמה. מצאת את האדם האחרון עלי אדמות להאשים אותו בזה! לא היה מתאים לקפוץ לכאלו מסקנות ועוד יותר לא מכובד לקבל בצורה כזו אדם חדש לפורום.
 
היא הציגה שאלה וקיבלה תגובה

ואם תסתכל היטב בשירשור , יש עוד תגובה דומה לשלי. ובאשר לאיך לקבל חדשים - תחסוך ממני את ההטפות מוסר האלו.
 
וחוץ מזה לא ממש ירדתי עליה

משפט הפתיחה שלי היה "שומר נפשו ירחק " - ומשם והלאה גם אתה וגם היא מנפחים לשווא . אם אתה רוצה להטיף לי מוסר וללמד אותי מה להגיב ואיך להגיב למישהו שמגיע לפה פעם ראשונה ופותח שירשור של שאלה - מצאת את האדם הכי לא נכון . ותבין , זה לא אישי - זה לגופו של עניין. כך הגבתי וכך אגיב.
 
ברגע

שאתה הוספת את 2 השורות בסוף הפכת זאת למאוד מאוד אישי ! אז לפני שאתה מאשים אדם שהוא יעודד לצאת במקביל עם כמה לפחות תכיר את מי מדובר ולא תשמיץ, שלא נדבר על המקרה הספציפי שלי! אני לא אכעס עליך, אתה פשוט לא מבין מה עשית לה וכמה ניסית לפגוע בי אז מיותר כי מזמן סלחתי, היא ? אני לא יודע, זה כבר עניינכם. זכור שקל מאוד להכאיב ולהרוס וקשה הרבה יותר לבנות וליצור ולטפח. שבוע טוב
 
למעלה