נע...בלה בלה....

GC FOR EVER

נע...בלה בלה....../images/Emo95.gif

נמנמ הפורום ממש מת היום!.. אז.. החלטתי לפתוח שירשור מיוחד.. אני יבחר שיר..של ג"ש כמובן.. ואתם צריכים לבחור שתי שורות אהובות ולהסביר מדוע.. עד כען מובן? אז ככע... השיר הוא-Seasons- good charlotte אני מצרפת ליריקס שיהיה לכם יותר קל.. תהנו..- summer air reminds me of all the feelings of your love and what it was like when we were together walkin' out along the beach you would never fall from a reach and held me through stormy weather [chorus] and i, i wanna fall in love tonight and i, remember when you said everything is gonna be alright layin' in the summer grass you told me not to talk so fast as i told you how i feel you made me feel right at home you told me i was not alone and you knew just how i feel i know we talked about it i just cant around it i just want one more night with you [chorus] october air reminds me of all the seasons of ur love and what it was like when we were together the smell of fall is everywhere and though it seems, i just don't care, 'cause now you've gone away [chorus x2]

GC FOR EVER

נמנמ טוב אני..../images/Emo95.gif

layin' in the summer grass you told me not to talk so fast as i told you how i feel נמנמ יצא 3 שורות.. אני מתחברת לשורות האלה כול כך! הם כול כך עושות טוב בלב...
נמנמ זה גם כי אני ממש מצפה שזה יקרה המבין יבין... נמנמ.. עד כען משה להיום בעי

BillysGirl

אני לא בטוחה שמותר לשים

מילים של שירים... אבל לא נורעעע.... but we all bleed the same way as you do and we all have the same things to go through hold on if you feel like letting go hold on it gets better then you know

מנצלת-

ראיתי עכשיו את ההופעה של GC בג'יי לנו. אוקיי ככה- *איפה לעזאזל כריס ?! *למה ג'ואל הורס הכל ובא עם לבן ?! *זה רק אני או שג'ואל הזכיר בטרוף את פייר (סולן סימפל פלאן) *בנג'י היהיה כזה חמוד !!!! (וגם ג'יימי אוליבר אבל זה לא קשור)

GC FOR EVER

נמנמ..../images/Emo95.gif

אז את יכולה לפתוח שירשור חדש.. לא צריך לנצל"ש שירשור אחר לדעתי..

Just Angel

מיין../images/Emo26.gif

זה
and i, i wanna fall in love tonight and i, remember when you said everything is gonna be alright ו...זה
october air reminds me of all the seasons of ur love and what it was like when we were together זה ממש לא שורה *XD* אבל זה שיר כ"כ יפה שלא יכולתי לבחור רק שורה,מה ;]

EleVaTioN

אסור לשים מילים של שירים../images/Emo129.gif

אבל אני מניחה ש-2 שורות וזה מותר, אבל לא שיר שלם. אני לא אמחוק הפעם כדי לא להתחיל הכל מהתחלה אבל להבא... הממ ושירים שאני אהבתי במיוחד: בכללי את gohst of you, change, thank you

למעלה