נעלמו בר"ג לברדורית ויורקשיירטרייר

נעלמו בר"ג לברדורית ויורקשיירטרייר

שלום לכולם! היום לפני הצהרים נעלמו לי מהחצר הסגורה לברדורית בת 4 חודשים, ויורקשיירטרייר בן שנתיים.שניהם בלי חגורה. הלברדורית לבנה והיורקשייר כסוף עם שיער לא ארוך במיוחד לגזעו. מי ששמע, ראה , ישמע, או יציעו לו למכירה או מתנה - יש כאן ילד בן 7 עצוב נורא! לפרטים : סלולרי 052640689. מיליון תודות! נעמי.
 

אלָה

New member
פשוט נורא. מקווה מאד שימצאו במהרה

אף אחד מהשכנים לא הרגיש ,לא שם לב? נוסף לאינטרנט,תבקשי שמי שיש לו רשימת תפוצה,שיפיץ את הידיעה עם תמונות(אם יש לך) גם הדבקת מודעות בכל מיני מקומות תידעי את הוט' שלך וצוות ושימי גם שם מודעה עם תמונה,(לפני כמה ימים אסיסטנטית של וט' עשתה הצלבה למידע שהובא אליהם ומודעת חיפוש שראתה,וכך הכלב חזר למשפחתו). מאחלת לכם שתמצאו אותם במהרה
 
המון תודה! ../images/Emo14.gif

וטרינר ואסיסטנטית - אדבר איתם אבל עכשיו במילא סגור! יש אולי איזה מייל משותף לכל הוטרינרים שמודיעים להם כאלה דברים? הלא מישהו יכול לקחת אותם לוטרינר באזור אחר.
 
באיזה איזור בר"ג את גרה

שאני ידע אם לשים יותר
 
נמצאו, נמצאו , נמצאו!

תודה למי שדאג והתעניין! אחרי חיפושים של שעות - נמצאו השניים בפארק הגבעה הלבנה. אני מודה מכאן לאנשים שהחזירו אותם לבן שלי!
 

אלָה

New member
נהדר-יש לך מושג איך הם יצאו מהחצר?

אולי מישהו פתח להם? אז אין מקום להשאיר אותם בחוץ כשאתם לא בבית או לא בחצר אולי מישהו לא אוהב שיש לכם כלבים ויחזור על התרגיל. תתארגני לזה כי אחרת זה יקרה שוב שמענו לא מזמן סיפור דומה ו-שימי להם קולרים,ואני מקווה שדאגת לשבב. נהדר שהפעם זה הסתיים כך
 
אין לי מושג- רק חשד

לבד הם לא יצאו. או שמישהו הוציא אותם כדי לקחת אותם , או שזה יותר רע בעיני זה ששכן(ה) שיחרר אותם כדי שלא יהיו כאן יותר! זה מה שהתכוונת ששמעת סיפורים? והאנשים שהכלבים נמצאו איתם החזירו אותם ולא ניסו להגיד שהם שלהם וזה מה שחשוב כרגע. מבחינתי הם לא יהיו יותר בחצר אפילו כשהיא סגורה. ושוב תודה על ההתענינות!
 

אלָה

New member
לזה התכוונתי,הנה הלינק

הכלבה שלי נחטפה!ו eli4785 ו 19:27 | 03/02/04 www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?forum=626&firstmsg=90
 
קראתי מה שקרה שם - ../images/Emo12.gif

אבל גם הוא לא יכול להוכיח רק לחשוד! מצאו את הכלב מהסיפור ההוא? איפה עושים שבב? אצל וטרינר?
 

kernosh

New member
שבב ניתן ברוב הערים המפותחות

יחד עם חיסון הכלבת אבל לצערי איזור ר"ג - ב"ב השבב אינו מחיוב ורוב הוטרינרים לא מחזיקים את המיכשור (פועלים כעת לאכוף את זה בכל הארץ) ולכן גם עם כלב נעלם השבב יתגלה רק עם הכלב יאסף ע"י השירות הוטרינרי כמו כן ישנם מס' סוגי שבבים עם כבר משבבים תדאגו לשים את השבב הפופולרי יותר (טרובן) הכי בטוח עם אתם לא בבית לא להשאיר את הכלבים בחוץ
 

אלָה

New member
kernosh -את צודקת וכששמעתי על זה

פעם ראשונה,לא האמנתי לחלמאות הזו. נקווה שיקימו את משטרת החיות ואפשר יהיה לטפל גם בזה. אם קראת על הכלב שרעות הצילה השבוע,היה לו שבב אבל המכשיר של הוט' שלה לא קרא אותו,הוא בכלל העלה רעיון שאולי השבב כבר ישן(5 שנים) שלי זה נראה מגוחך-אולי הוט' לא יודע על הבלגן. אבל,כמובן יותר טוב שיהיה שבב-כי אז יש סכוי טוב יותר לאיתור בעליו. מאחלת לך מכל הלב שתמצאי את כלבתך.
 

רֵעוּת

New member
רגע, רגע! זה לא הוטרינר

זה האיש שאיבד את לורטו (זה שמו של הכלב) שאלנו אותו למה אין לו שבב והוא ענה שיש לו שבב בן 5 שנים. זה שבועז חיפש טוב אני בטוחה, הוא לא יזלזל בדבר כזה. יש רק שני מצבים אפשריים-או שלא היה שבב או שהשבבים הללו מסוגלים להעלם או להתקלקל.
 

אלָה

New member
רעות-אני בטוחה שבועז חיפש טוב

אם לא היה מחפש טוב,את היית מחפשת
אבל למדנו מגגית שיש כמה סוגי שבבים ויש מכשירים שלא יכולים לקרוא שבבים אחרים. זה בלגן. ולכן לי נראה שזה יותר הענין הזה ולא שהשבב התיישן. אשאל גם את הוט' שלנו בהזדמנות שאדבר איתה. לילה טוב
 

רֵעוּת

New member
../images/Emo24.gif

הקטע הוא שגם בועז (כמו גגית) פעיל מאוד בכל הקשור להצלת בעליי חיים והוא יודע בדיוק איפה אפשר ליפול בנושא. שתביני שכשהתקשרתי לתנו לחיות לחיות לשאול אם חיפשו אותו אצלם גם הם מיד אמרו לי לגשת לעוד וטרינר כי אולי הוא פשוט לא חיפש את השבב הנכון אבל ברגע שאמרתי להם שהייתי איתו אצל ד"ר בועז לנדרמן הם נרגעו ואמרו שהם יודעים שעליו אפשר לסמוך. בקיצור המלצה שלי לאור הניסיון הזהאם השבב כבר ותיק כדאי בביקור הקרוב אצל הוטרינר לבקש ממנו לבדוק אם הוא מוצא את השבבזה לא מטריד לא מסובך ולא מזיק.
 

kernosh

New member
אם אני לא טועה יש 3 סוגי שבבים

לכל שבב יש את הקורא שלו ויש מכשיר קורא שבבים אוניברסלי שרוב הוטרינרים לא מחזיקים בו בגלל המחיר הגבוה שלו. הוטרינר שלך כנראה בדק עם קורא של שבב מסוים ולכלב יש שבב אחר. שמעתי גם בדיחה נוספת השבוע ממישהי שמצאה כלב ופנתה לוטרינר באזור ר"ג לאותו וט' לא היה קורא שבבים אבל הוא מישש את גוף הכלבה וטען שהוא לא מרגיש שבב.
 

רֵעוּת

New member
../images/Emo13.gif אבל, אבל...

תקראי את מה שעניתי לאלה לפני דקה. בועז הוא לא וטרינר שמחזיק קורא שבבים רק כדי לצאת ידי חובה, הוא נותן מזמנו המון להצלת חיות, ומוכר היטב לארגונים להצלת בע"ח באיזורנו בתור וטרינר מצויין ואמין(כן גם בכל הקשור לשבבים, לפי השיחה שהיתה לי עם הדודה מתנו לחיות לחיות).
 
למעלה