נעלם לי הסאונד כשאני מוסיף כתוביות

  • פותח הנושא kess
  • פורסם בתאריך

kess

New member
נעלם לי הסאונד כשאני מוסיף כתוביות

היי הורדתי סרט בקובץ avi וכשאני מוסיף לו כתוביות ( קובץ srt ) בתוכנת avisubtitler נעלם לי הסאונד של הסרט ואיכות הסרט יורדת מישהו מבין ויכול לעזור חיפשתי מדריך אבל אני רוצה לצרוב לdvd ולא ל vcd כמו במדריכים תודה מראש
 

Ncoder

New member
מדריך המרה של AVI ל-DVD ...

כבר דיברו על זה, חפש בדף הראשון או השני של הפורום (הודעה של Pro Killer).
 

kess

New member
תודה אכן המדריך עזר ושאלה נוספת

הורדתי סרט וכתוביות שראיתי שמשוייכות לקובץ הספציפי. במחשב אני רואה את הסרט והכתוביות מסונכרנות אבל כשאני עובד עם VirtualDubMod לפי המדריך בקובץ שנוצר אין סינכרון הכתוביות רצות כמה שניות לפני הנאמר בסרט יש דרך לשלוט על זה או לסנכרן ? תודה מראש
 
למעלה