נעלי asics

  • פותח הנושא adiom
  • פורסם בתאריך

adiom

New member
נעלי asics

הי, מישהו יודע היכן ניתן לרכוש נעלי ASICS דגם GEL-KINSEI ? האם קיימת חנות ספציפית רק של ASICS?
 
ניתן למצוא אסיקס בעוד מקומות:

יש בקניונים רבים (עזריאלי, קריון קץ ביאליק, גרנד קניון חיפה, טיילת אילת ועוד) חנויות שבהם מוכרים נעלי Rockport. שכחתי איך קוראים לרשת אך הם מוכרים שם גם את דגמי אסיקס. גם מול קניון איילון, ממש, 3 חנויות מהיבואן של סאוקוני ניתן לרכוש אסיקס. יש לקחת בחשבון שהקינסיי עולה בארץ כ 1200 ש"ח והנימבוס והקיאנו עולות כ 900 ש"ח. עם מחירים כאלו, בטח רושמים את הנעליים בטאבו... אבל פייר...אחלה נעליים. אני אישית רץ עם נימבוס 8 (כבר הפסיקו לייצר) וקונה בארה"ב ב 80$.
 

gaore

New member
בארה"ב ניתן להשיג גם בפחות מ-80$ -צריך להזמין

ממישהו שמבקר שם. אישית זלזתי קצת בפירמה הזאת, אבל זוג שקניתי לאחרונה בארה"ב ב-40$ בלבד (!!) רצו איתי (או הריצו אותי) את כל ה 80K של האולטרא האחרון ובלי בעיות. בכל מקרה אין למיטב הבנתי הצדקה למחירי הפירמה הזאת בארץ. זאת נעל יוקרתית אך לא בהכרח מאוד יקרה.
 

yossiroman

New member
אפשר גם בארץ

כולנו שמחים כשרמת מוצרי הריצה (והספורט) בישראל עולה, ועד כמה השתנתה חוויית הקניה (בעיקר בחניות המקצועיות). כולנו נהנים שיש מוכר/ת שמתאמצ/ת להסביר לנו על מוצר זה או אחר ואף טורח/ת ובודק/ת האם כף הרגל שלנו צריכה "תיקון". עוד לא דיברנו על התמיכה במירוצים או ארגון למופת של תחרויות (פרו-ספורט). לכל אלא יש מחיר...ומס (הרבה) שמישהו צריך לשלם בישראל. גם אני רוכש בחו"לֹ (פיזית או און ליין) אבל לא בכל מחיר, למעשה רק כאשר יש הצעה שאי אפשר לסרב לה, ואין הרבה כאלה הזדמנויות. כולנו חברים באיגוד כזה או אחר, כולנו יודעים לקרוא מתי חנות או יבואן יוצאים במבצע (בערך כל שבוע מישהו נותן הנחה הוגנת) וכולנו יודעים להתמקח. אני לא זוכר שיצאתי מחנות ספורט בהרגשה שעשיתי קניה גרועה אבל קרה ומשלוח אחד מחו"ל לא עמד בציפיות. שורה תחתונה, אם יש הפרש נסבל תשארו בארץ.
 

MNTLPLS

New member
לא חייבים לטוס לארה"ב

אני קניתי ב EBAY ב- 60$ כולל משלוח
 

peegee

New member
האם רשויות המיסים חייבו אותך

בתשלום מכס בהגיע החבילה לארץ?
 

MNTLPLS

New member
טוב, האמת היא

שביקשתי לשלוח את הנעליים לכתובת בארה"ב (רק כדי לחסוך עוד 20$) אבל באופן תיאורטי יכולתי לבקש משלוח לארץ בעלות כוללת של 60$. עד כמה שידוע לי, עלות המשלוח ב- EBAY כוללת גם את המיסים השונים (אלא אם מצויין אחרת). עד כה רכשתי כ- 15 מוצרים שונים דרך EBAY (את רובם ביקשתי לשלוח לארץ) וטרם חויבתי בתשלום כלשהו מעבר למה ששילמתי (בין השאר נשלחו גם ספרים ששוקלים לפחות כמו זוג נעליים). אם אתה רוצה להיות בטוח ב- 100% אתה יכול לשאול את המוכר הספציפי לגבי זה לפני הרכישה.
 

מרב.

New member
עד כמה שאני זוכרת (פעם עסקתי בשילוח בינ"ל)

עד ערך של 100$ אין חיוב מיסים כשמדובר בחבילה למען פרטי.
 

Infin1ty

New member
קצת סדר

שקונים משהו חו"ל, לא קשור כל כך מאיפה, לא משלמים על מיסים למוכר, המוכר זה לא מי שמקבל את המיסים, בדיוק כמו שהמעסיק שלנו לא מקבל את המיסים שאנחנו משלמים אליו. עד 50$ אין שום צורך לשלם מיסים ומע"מ. מעל 50$ משלמים מע"מ + מיסים (יש דברים שאין עליהם מיסים ורק מע"מ, לציוד ספורט למשל אין מיסים, אפשר לראות רשימה באתר של המכס) אבל איך יכול להיות שיש אנשים שלא משלמים? זה תלוי המון במצב רוח של מי שבודק את החבילה, בנוסף, לפעמים יש מוכרים שיוצאים טובי לב ויוצרים חשבונית מפוברקת של מתחת ל 50$ ככה שכבר יש חשבונית בחבילה ואז יוצא של משלמים כלום. ולפעמים גם המוכר לא מצרף כלום ואז אנחנו צריכים להמציא חשבונית (אין בעיה עם זה, המוכר מספק חשבונית ואם משלמים דרך PayPal אז אפשר ליצור חשבונית שמקובלת במכס), ואז בטוח משלמים מע"מ + מס (אם צריך). ואגב, שוב אני מדגיש, יכול להיות המון מצבים שלא משלמים כלום, זה בדר"כ מה שקורה על דברים כאלו קטנים. אני מזמין המון דברים מחו"ל ולפעמים אני נדרש לשלם ולפעמים לא, אבל תמיד שאני מזמין אני מחשב גם את העלויות שאולי אני אצטרך לשלם.
 

guybe

New member
מיסים + מע"מ

על נעל של אסיקס מארה"ב אם היא עולה מעל 50 $ צריך לשלם מע"מ 15.5% + מכס 12.5, הסיבה שמשלמים גם מכס היא שאם המוצר היה מיוצר בארה"ב זה היה ללא מיסים, אבל,הנעל מיוצרת בסין ולכן מחוייבת במס. זה מה שצריך לשלם ,כמו שכבר נאמר פה בשירשור ,זה תלוי גם בעובד המכס. אני קניתי זוג נעליים לפני כשנה וזה מה ששילמתי.
 

MNTLPLS

New member
אחת הרכישות שלי היתה בסך 53.5$

עבור ספר, ולא נדרשתי לשלם מעבר למה ששילמתי. מצד שני המחיר כלל דמי משלוח ומחיר הספר עצמו היה 49.5$.
 
ולפעמים משלמים אחרת...

הזמנתי 3 זוגות מכנסיים (אלה עם ה-7 כיסים). אחלה שיתוף פעולה בין המכס לדואר ישראל - המכס פותח את החבילה ולא סוגר (וגם אין תיעוד של מי פתח מה היה בפנים), והדואר עוטף בניילון חיצוני כך שזה נראה כאילו סגור כשאתה מקבל את זה. ואם מתחשק לאדון עובד בדואר, הוא לוקח זוג אחד (ותודה שהשארתם לי שניים) הביתה לשימוש אישי / מזכרת. התשובה של הדואר: מצטערים, זה נשלח כדואר רגיל, אין מה לעשות וחבל. תודה שבחרת דואר ישראל. התשובה של החברה ששלחה: בדקנו, אנחנו הכנסנו פנימה 3 זוגות, אבל כדי שתרגיש טוב אנו מוכנים להשתתף בהפסד ונחייב אותך רק על חצי המחיר של הזוג השלישי (כלומר 2.5 במקום 3). עכשיו מצאו את ההבדלים בין תודעת השירות שם וכאן. מאחר ונתקלתי בעוד כמה בעיות שירות של דואר ישראל, אני רוצה לציין אותם כאחת הדוגמאות היחידות (היחידה שאני מכיר) בארץ בה שירות ממשלתי עובר הפרטה והתוצאה גרועה יותר (מבחינת הלקוח) מן המקור. חג שמח.
 

shishi19

New member
נעלי אסיקס

חנות בשם אתלטקיס,בשביל המפעל 4 ,קרית המלאכה,ת"א. 077-6351568. אחלה חנות ומחירים נוחים לכל נעלי הריצה,כולל אסיקס.
 

saharsha

New member
אסיקס בנמל

ממליץ בחום לרכוש אסיקס בחנות "אסיקס" בנמל. קניתי שם לפני שבוע, והמחירים טובים והוגנים יותר מאוריג'ינלס. בנוסף, יש הנחה לקבוצות ריצה.
 
למעלה