נעים מאוד... אשמח להצלמות

Miss Nails

New member
נעים מאוד... אשמח להצלמות

חדשה בפורום, מבתוננת מהצד כבר כמה שבועות... אנחנו מתחתנים ב-2.1.2008 כבר סגרנו מקום עם דיל של הכל כלול חוץ מתקליטן וצלם אשמח לשמוע המלצות על צלם סטילס אם יש משהו מיוחד כי אנחנו בחרנו שלא לצלם בוידאו וחשוב לנו שיהיה צילום ייחודי ומקצועי כמובן שגם המלצות על תקליטן ייחודי יתקבלו בברכה - עד כה שמעתי טובות על תקליטנים של קליאנטה... אגב גם לגבי איפור ושיער אני ירוקה אבל זה בשירשור אחר
תודה, יפעת
 

Miss Nails

New member
Cassiopeia - קסיופיאה

קניון ארנה במרינה הרצליה פיתוח http://www.cassiopeia.co.il
 

Y u l i 2 5

New member
אריאל!

צלם מעולה, לדעתי, אחד הטובים שיש בארץ ! יש לי אתר במתחתנים. אה, ומזל טוב וברוכה הבאה!!!
 

עדנה333

New member
קצת אחרת מצויינים גם צילום וגם מוסיקה

ראינו אותם אצל חברים היה מצויין וגם הם יצאו נסערים מהשירות גם ראיתי כמה המלצות כאן בפורום עליהם מקווה שעזרתי בהצלחה
 

babylon4

New member
צלמים

עושים צילום סטודיו מרום קצת אחרת כולם מעולים
 
אז ככה:

צלמים-מכל הצלמים שראינו אני ממליצה על "פוטוגנים" או על אריאל הצלם. (אנחנו הלכנו על פוטוגנים) תקליטן-לא יכולה להמליץ לך על שלי בלב שלם כי אני בעצמי לא ממש בטוחה שהחלטתי נכון. אומרים שצביקה בירן תותח,דיברנו איתו והוא מאוד נחמד,גיסתי לעתיד סגרה איתו.
 
קודם כל מזל טוב !!!

תקליטן : B.P.M - קובי כהן ה
!!!!!! הכי טוב שיש ! צלם: אנחנו סגרנו עם יניב באיו - צלם מעולה , מאד ייחודי, קו נקי אלבום דיגיטלי מדהים !!! גם ארט פוקוס מאד מומלצים - אלבום מעוצב מדהים ! בהצלחה !
 

PitzPoNeT25

New member
המלצות: צלם ודיג'י

צלם: מבעד לעדשה - מדהים מדהים מדהים - חוצמזה אין הרבה מה להגיד.. תיכנסי לאתר שלהם ותביני. אנחנו רצינו צלם שיקלוט את האוירה, את השמחה, ההתרגשות, שיצלם אותנו במצבים הכי טבעיים.. יצאו תמונות סוף!!! :) היום לקחתי את התמונות לעבודה (איזה כיף..) והצלם קיבל שבחים מטורפים.. דיג'י - תומר ורד מקליאנטה - ע-נ-ק!! או כמו שצרחתי לו מספר פעמים מרחבת הריקודים : "תומר ורד המלך!!!" זרם איתנו מההתחלה, הרגשנו שאנחנו באותו הראש! הרקיד את האורחים עד 02:20 וספג מחמאות כל הערב ואף לאחר מכן.
 
למעלה