נעים להכיר

נעים להכיר

בח' בטבת (17.12) נולדו הבננה והמלון. "מלון" יצא ראשון בשעה 1:50 ובמשקל 2505 ג', "בננה" יצאה אחריו בשעה 1:53 במשקל 1913 ג'. ילדתי ב34+0 בקיסרי שממש לא היה מתוכנן, הגעתי למיון עם לחצי דם ובצקות ושם גם גילו חלבון, חשבתי שיאשפזו אותי בהיי ריסק אבל התבדיתי, לחצי הדם הגבוהים וכמויות החלבון הכריעו שעדיף ללדת. בחדר לידה קיבלתי מגנזיום, אבל לאור צירים סדירים ואפקטיביים הוחלט לא לחכות לבוקר ולנתח מיד."מלון" שוחרר מהפגיה ביום ראשון שעבר ו"בננה" שוחררה ביום חמישי. אתמול חגגנו ברית וזבד הבת- ויקרא שמו של המלון- ידעיה יצחק מימון, ויקרא שמה של הבננה- חרות ברכה.
 
ויחד עם האחות ה"גדולה"

אמונה שמחה (בת שנה+10) מגלה נטיות אימהיות ודואגת מאוד לקטנטנים, מחפשת את קרבתם ומנסה לעזור. מקסים בעיני איך היא נעמדת ליד המיטות שלהם מושיטה ידיים וקוראת "בואי, בואי".
 
איזה מתוקים שלושתם ביחד!!!!

השמות גם יפים ובהחלט מקוריים.... רק שאלה - אני רואה מהתמונה שהם ישנים בתוך עגלת יחיד, או שאני טועה? (פשוט תוהה אם שווה להשאיר את עגלת היחיד שלנו לתאומים שיוולדו בע"ה, או לתת לגיסתי שאו-טו-טו יולדת אבל היא ואחי בעלי נטייה חזקה להרוס חפצים....)
 

מיכל754

New member
ממליצה

להשאיר את העגלת יחיד מאוד שימושית. גם להליכות לרופא וגם לפעמים הילדים לא מאוד אוהבים עגלה לכן כשאני יוצאת לטיול קרוב לבית עם גאיה ועדי אני בדרך כלל לוקחת את העגלה יחיד כי גאיה לא אוהבת להיות בעגלה לכן היא במנשא
 
לא הייתי נותנת את העגלה בכל מקרה

אצלנו עגלת היחיד שימושית גם עם הגדולה, אבל בלי קשר קורה שיוצאים רק עם אחד מהם לפעמים ואז נח יותר שיש עגלת יחיד. הם בד"כ לא ישנים יחד, זה היה חד פעמי כדי לצלם אותם יחד.
 
וזה כל פעם מדהים אותי מחדש הלוגיסטיקה שצריך

לחשוב ולהפעיל כשיש תאומים, כל הדברים הקטנים שבכלל לא הייתי חושבת עליהם, אפילו משהו קטן כמו לשים את שניהם באותה עגלה כדי שיהיה אפשר לצלם אותם יחד וקרוב.... איך את מסתדרת? במיוחד כשיש לך עוד אחת גדולה יותר?
 

סודותיי

New member
מזל טוב../images/Emo65.gif../images/Emo65.gif../images/Emo95.gif../images/Emo95.gif

תמונות מקסימות של המשפחה המורחבת.. המון בריאות ואושר..
 

צינקו

New member
מזל טוב

קודם כל הילדים מקסימים ,הרבה נחת וגידול קל. אני בהריון עם תאומות ובני בן 1.11 חודישים,עכשיו אני מרגישה פן של קנאה,ורצון להיות איתי כל הזמן,אם אני הולכת מתחילות הצרחות. איך מסברים לילד קטן?האם הם מבינים ?ואיך מונעים קנאה?. אני עכשיו בשבוע 24+ ורוצה להתחיל להכין את בני. שאלה נוספת יש לנו היום פז'ו 206 עם כסא אחד,אנחנו יודעים שיהיה צורך להחליף את הרכב,מצבנו הכלכלי לא מאפשר לנו להחליף לסטיישן, איזה רכב יש לכם ל-3 ילדים? אנחנו מעוניינים ברכב 1600 סמ"ק. יש לכם המלצה. ושוב מזל טוב
 

daldan

New member
מזל טוב איזה מתוקים../images/Emo95.gif../images/Emo57.gif

העיקר שהם בבית!
 

צ26

New member
איזה משפחה מקסימה!!!

המון מזל טוב להולדת הקטנטנים. כיף שאמונה שמחה מקבלת אותם ככ יפה. מאחלת לכם המון אושר ונחת.
 

דבורה1

New member
מזל טוב ../images/Emo65.gif מזל טוב ../images/Emo65.gif

שתגדלו את ידעיה יצחק מימון וחרות ברכה באושר ובשמחה. ואמונה שמחה נראת פשוט אמא קטנה ומתוקה (אני טועה או שחרות ברכה היא העתק שלה כתינוקת?) מה שבטוח עם שלושה קטנטנים בבית שקט כבר לא יהיה לך. איזה כיף, הא?
 
למעלה