נעילת מחשב נייד

Admini

New member
נעילת מחשב נייד

מחשב נייד של HO-Compaq ישן (לא זוכר את הדגם המדוייק). צבא ההגנה לישראל. מדובר במחשב שעבר התעללות קשה, המקלדת שלו הרוסה ומחברים חיצונית, עכבר מגמגם וכו' (זו גם הסיבה שאני מוכן לקחת אותו איתי). ובכל זאת - אני מחפש פיתרון בסיסי נגד גניבות. רעיונות ? תודה מראש טוראי משה
 

יאיר B

New member
גנבות מאיפה?

יש אפשרות לקנות כבל נעילה לנייד שנקרא נעילת קנסינגטון (אבל זה תלוי אם יש את החיבור הזה במחשב, לא יודע אם בנייד מאוד ישן יהיה). הכבל הזה מאפשר לחבר את הנייד לשולחן למשל. בעיקרון, מה שאני עושה זה לא להוריד את העיניים מהמחשב לרגע. הוא כל הזמן איתי (אפילו אם אני הולך בהפסקה לשתי דקות לשירותים - אורז הכל ולוקח איתי - לא משאיר על השולחן אלא אם כן יש בכיתה מישהו שאני מכיר מספיק זמן <יותר משנה> וסומך עליו). גנבת מחשבים ניידים זאת כבר ממש מכה בכל העולם (ואם מדובר במחשב צבאי - אתה עלול להיות בבעיה גדולה מאוד - תלוי בחומר שיש בו).
 

Admini

New member
מדובר במחשב נייד אזרחי - ענתיקה

שאני רוצה לנעול כשאני לא בחדר. לא מדובר במחשב חדש או מזהיר, ובכל זאת קצת חבל לי. כשאני חופשי - אני לוקח את המחשב עליי לכל מקום. בצבא זה לא כל כך אפשרי.
 

יאיר B

New member
חדר בצבא? בזמני היו לוקרים לכל אחד

שהיו נעולים. אפשר לנעול שם את המחשב (בזמני פריצה ללוקר גרמה לחקירה של מצ"ח!). לא יודע מה יש עכשיו בחדרים בצבא. מציע גם לשאול בפורום סדירים - אולי לעוד מישהו הייתה בעיה דומה והוא הצליח למצוא לה פיתרון.
 

Admini

New member
לא יודע אם זה מה שיהיה לי

אבל גם אם יהיה לוקר - אני ארצה לנעול במשהו. כנראה שאקנה את הכבל ההוא! תודה.
 

יאיר B

New member
תבדוק רק שיש איפה לחבר את הכבל

הזה בלוקר (זה מעין לולאת חנק). תקנה רק אחרי שתראה איך נראה הארון שלך ותבקש שיראו לך את הכבל פתוח בחנות. אגב, יש גם כאלה עם אזעקה! (יותר יקר, אבל אולי יותר אפקטיבי). לי אישית אין ניסיון עם כבלים כאלה.
 

Admini

New member
קניתי כזה אחד

גם כי זה דבר שתמיד טוב וגם כי זה יהיה שימושי שם. במקרה הכי גרוע - אנעל את זה (יחד עם כל התיק) למיטה. בהתחשב בעובדה שגם לחדר יש מנעול זה יהיה פיתרון סביר. תודה !!
 
למעלה