ליילנד המקורית
New member
נסעתי היום באוטובוס של "קווים"
נסעתי היום באוטובוס של "קווים"
כאילו שיש לי ברירה אחרת
זה היה VOLVO B10B וראיתי שם משהו מוזר, מדבקות ירוקות "השלכת פסולת מרכב זה אסורה" של..... אגד, עם הסמל של אגד, מה זה?
נסעתי היום באוטובוס של "קווים"
כאילו שיש לי ברירה אחרת