נסעתי היום באוטובוס של "קווים"

מצב
הנושא נעול.
נסעתי היום באוטובוס של "קווים"

נסעתי היום באוטובוס של "קווים"
כאילו שיש לי ברירה אחרת
זה היה VOLVO B10B וראיתי שם משהו מוזר, מדבקות ירוקות "השלכת פסולת מרכב זה אסורה" של..... אגד, עם הסמל של אגד, מה זה?
 
ראיתי גם משהו חדש בתחנות

נסעתי היום באוטובוס של "קווים"
כאילו שיש לי ברירה אחרת
זה היה VOLVO B10B וראיתי שם משהו מוזר, מדבקות ירוקות "השלכת פסולת מרכב זה אסורה" של..... אגד, עם הסמל של אגד, מה זה?
ראיתי גם משהו חדש בתחנות
לכל תחנה יש מספר בן 4 ספרות ויש מס' פלאפון קידומת - 050 ואם מחייגים את המספר ומוסיפים את מס' התחנה מקבלים את הזמן שהאוטובוס צריך להגיע. לא ניסיתי אז אני לא יודעת איך זה בדיוק עובד. מישהו יודע פרטים?
 

Cell313

New member
דבר גדול בהחלט

ראיתי גם משהו חדש בתחנות
לכל תחנה יש מספר בן 4 ספרות ויש מס' פלאפון קידומת - 050 ואם מחייגים את המספר ומוסיפים את מס' התחנה מקבלים את הזמן שהאוטובוס צריך להגיע. לא ניסיתי אז אני לא יודעת איך זה בדיוק עובד. מישהו יודע פרטים?
דבר גדול בהחלט
במקום התוכנית של דן להציב מסך בתחנה (דבר שלוקח המון תקציב וגם יש ונדליזם) הביאו את רעיון הסלולארי . רק שהרעיון יתפתח
 
כרגע ראיתי בחדשות

דבר גדול בהחלט
במקום התוכנית של דן להציב מסך בתחנה (דבר שלוקח המון תקציב וגם יש ונדליזם) הביאו את רעיון הסלולארי . רק שהרעיון יתפתח
כרגע ראיתי בחדשות
זה כרגע עובד רק בחברת "קווים" בקווים 55 ו-56, המידע ניתן דרך מעקב של לווין, לדוגמא תחנת 56 ברכבת השלום מספרה 1022 אם יודעים את המספר אפשר כבר מהרכבת לקראת עצירתה להתקשר ולברר מתי האוטובוס מגיע ואז יודעים איך להתארגן, לצאת מהרכבת במהירות ולרוץ לתחנה או שיש זמן ללכת ב"איזי" נחמד לא? ההי-טק הגיע לתחנות האוטובוסים
 
יפה - שמישהו ינסה ידווח

ראיתי גם משהו חדש בתחנות
לכל תחנה יש מספר בן 4 ספרות ויש מס' פלאפון קידומת - 050 ואם מחייגים את המספר ומוסיפים את מס' התחנה מקבלים את הזמן שהאוטובוס צריך להגיע. לא ניסיתי אז אני לא יודעת איך זה בדיוק עובד. מישהו יודע פרטים?
יפה - שמישהו ינסה ידווח
 

ארזS

New member
סלולרי, אהה?

יפה - שמישהו ינסה ידווח
סלולרי, אהה?
למה לא? שירוויחו עוד קצת... היום יש מקומות שכשאתה צריך לשלוח להם פקס נותנים לך מספר של סלולרי. רק אל תגידו שאני נגד הקידמה, כי אני בעד. רק הבאתי כמה עובדות קטנות שאולי לא חשבתם עליהם...
 
אתה צודק ארז, גם בטלויזיה

סלולרי, אהה?
למה לא? שירוויחו עוד קצת... היום יש מקומות שכשאתה צריך לשלוח להם פקס נותנים לך מספר של סלולרי. רק אל תגידו שאני נגד הקידמה, כי אני בעד. רק הבאתי כמה עובדות קטנות שאולי לא חשבתם עליהם...
אתה צודק ארז, גם בטלויזיה
פעם היו מספרי טלפון רגילים היום הכל שם סלולרי ו-SMS וזה באמת מרגיז.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה