four seasons
New member
נסעתי ברכבת היום...כמה הערות...
נסעתי ברכבת היום...כמה הערות...
נסיעה ראשונה מתחנת ההגנה ללוד, בתחנת ההגנה עובדים על רציף חדש אבל לא נראה שמתכוונים לבנות מבנה נוסף אלה רציף ושני מגדלי עליה משני צדי הגשר, בנוסף בנו גשר הולכי רגל בין צידי הגשר וזה נהדר, הולכי רגל יוכלו להשתמש במעבר בין צידי הגשר ללא קשר לשימוש ברכבת, בכל אופן זה נראה מסוכן כי זה מעל לרציף הנסיעה, פשוט אפשר לרדת מהגשר ישירות לגג הקטר או הקרון. נסעתי לראשונה בדאבל דק וזה היה באמת חוויה, שמחתי בעיקר, החל מהתחנה עצמה הקריזה בקול של אישה ברור וקליט כל רכבת שמגיע או יוצאת עם כל הפרטים, גם בדאבל דק יש כריזה בקול של גבר גם נשמע מוקלט כמו בתחנה ברור עם כל הפרטים. תחנת לוד תחנה עתיקה ומאוד מרשימה, גם כן עוברת שיפוצים, אבל קצת מסורבל, צריך לרדת למנהרה בכדי לעבור רציף ואח"כ במנהרה ארוכה מאוד בכדי להגיע לכביש ראשי (לפני הכביש הראשי יש מבנה עתיק של תחנת כרטיסים שמור להפליא ולא פעיל), הבחנתי שיש שם רכבת דאבל דק מפורקת לקרונות שהופרדו אחד מהשניה, בקשר לקטר שסוחב את הדאבל דק הוא פשוט קטר אמתני בגודלו, פשוט נדהמתי, אני רגיל לקטרים הישנים שנראים כמו תינוקות לידו. בחזרה חזרתי בקרנוע, שם הכריזה ישנה ובקול אדם ומאוד מסורבל עם טעויות ותיקונים של כרטיסן שמודיע על התחנות בצורה לא ברורה ולא ידידותית. ירדתי בתחנת רכבת מרכז (סבידור) שהיא התחנה היחידה שמזכירה תחנת רכבת אמיתית הן בממדיה והן בעיצובה וגם בתחושה, פשוט אלפי נוסעים בהליכה בילתי פוסקת, כאשר ירדתי הבחנתי בעגלות גדולות ומתקפלות למזוודות וציוד כמו שייש בתחנות גדולות באירופה, תחנה מרשימה וראויה.
נסעתי ברכבת היום...כמה הערות...
נסיעה ראשונה מתחנת ההגנה ללוד, בתחנת ההגנה עובדים על רציף חדש אבל לא נראה שמתכוונים לבנות מבנה נוסף אלה רציף ושני מגדלי עליה משני צדי הגשר, בנוסף בנו גשר הולכי רגל בין צידי הגשר וזה נהדר, הולכי רגל יוכלו להשתמש במעבר בין צידי הגשר ללא קשר לשימוש ברכבת, בכל אופן זה נראה מסוכן כי זה מעל לרציף הנסיעה, פשוט אפשר לרדת מהגשר ישירות לגג הקטר או הקרון. נסעתי לראשונה בדאבל דק וזה היה באמת חוויה, שמחתי בעיקר, החל מהתחנה עצמה הקריזה בקול של אישה ברור וקליט כל רכבת שמגיע או יוצאת עם כל הפרטים, גם בדאבל דק יש כריזה בקול של גבר גם נשמע מוקלט כמו בתחנה ברור עם כל הפרטים. תחנת לוד תחנה עתיקה ומאוד מרשימה, גם כן עוברת שיפוצים, אבל קצת מסורבל, צריך לרדת למנהרה בכדי לעבור רציף ואח"כ במנהרה ארוכה מאוד בכדי להגיע לכביש ראשי (לפני הכביש הראשי יש מבנה עתיק של תחנת כרטיסים שמור להפליא ולא פעיל), הבחנתי שיש שם רכבת דאבל דק מפורקת לקרונות שהופרדו אחד מהשניה, בקשר לקטר שסוחב את הדאבל דק הוא פשוט קטר אמתני בגודלו, פשוט נדהמתי, אני רגיל לקטרים הישנים שנראים כמו תינוקות לידו. בחזרה חזרתי בקרנוע, שם הכריזה ישנה ובקול אדם ומאוד מסורבל עם טעויות ותיקונים של כרטיסן שמודיע על התחנות בצורה לא ברורה ולא ידידותית. ירדתי בתחנת רכבת מרכז (סבידור) שהיא התחנה היחידה שמזכירה תחנת רכבת אמיתית הן בממדיה והן בעיצובה וגם בתחושה, פשוט אלפי נוסעים בהליכה בילתי פוסקת, כאשר ירדתי הבחנתי בעגלות גדולות ומתקפלות למזוודות וציוד כמו שייש בתחנות גדולות באירופה, תחנה מרשימה וראויה.