"נסיעת-ספיישל" באוטובוס קו ציבורי
...!

מצב
הנושא נעול.

אלון 58

New member
"נסיעת-ספיישל" באוטובוס קו ציבורי
...!

"נסיעת-ספיישל" באוטובוס קו ציבורי
...!
והמקרה שארע כך קרה: ביום רביעי השבוע הייתי צריך להגיע למרפאות החוץ של ביה"ח סורוקה בבאר-שבע,בשעה שבה הגעתי לתחנה המרכזית בערד,האוטובוס הכי קרוב שאסף שם גם לאזור המבוקש על-ידי,היה קו 384 של אגד,שהתעריף בו 19:00 ₪ לעומת 10.20 ₪ בקו 386 (או 388)של מטרופולין,קו 384 מגיע מעין-גדי ויש לו שעת איסוף משוערת בערד,ללא ויסות,לקו 386 יש עוד שתי נסיעות אחרונות בכיוון המדובר בשלב יותר מאוחר,לכן נסיעה זו של 384 התאימה לי,למרות התעריף (במקרה של נסיעה רגילה עם 388 ואחד מקווי מטרודן בבאר-שבע לבית החולים,עלות הנסיעה תהיה 14.60 ₪,נו מילא).
הגיע ה-384,עליתי עליו,וחוץ מהנהג,היה שם נוסע בודד,מאבטח שהגיע עמו כנראה מים המלח,המאבטח ירד ליד כסייפה,למרות שרשמית אין שם הורדה או איסוף לקו זה,ומכאן נשארתי נוסע יחיד,עד שירדתי בתחנת ההורדה ליד מרכז-מורים בבאר-שבע,שממול למרפאות החוץ,בקטע עד לירידה הרגשתי כאילו הוא הביא אותי ספיישל למקום הדרוש,למרות שמדובר באוטובוס ולא במונית.

 

אלון 58

New member
האוטובוס הריק...,

"נסיעת-ספיישל" באוטובוס קו ציבורי
...!
והמקרה שארע כך קרה: ביום רביעי השבוע הייתי צריך להגיע למרפאות החוץ של ביה"ח סורוקה בבאר-שבע,בשעה שבה הגעתי לתחנה המרכזית בערד,האוטובוס הכי קרוב שאסף שם גם לאזור המבוקש על-ידי,היה קו 384 של אגד,שהתעריף בו 19:00 ₪ לעומת 10.20 ₪ בקו 386 (או 388)של מטרופולין,קו 384 מגיע מעין-גדי ויש לו שעת איסוף משוערת בערד,ללא ויסות,לקו 386 יש עוד שתי נסיעות אחרונות בכיוון המדובר בשלב יותר מאוחר,לכן נסיעה זו של 384 התאימה לי,למרות התעריף (במקרה של נסיעה רגילה עם 388 ואחד מקווי מטרודן בבאר-שבע לבית החולים,עלות הנסיעה תהיה 14.60 ₪,נו מילא).
הגיע ה-384,עליתי עליו,וחוץ מהנהג,היה שם נוסע בודד,מאבטח שהגיע עמו כנראה מים המלח,המאבטח ירד ליד כסייפה,למרות שרשמית אין שם הורדה או איסוף לקו זה,ומכאן נשארתי נוסע יחיד,עד שירדתי בתחנת ההורדה ליד מרכז-מורים בבאר-שבע,שממול למרפאות החוץ,בקטע עד לירידה הרגשתי כאילו הוא הביא אותי ספיישל למקום הדרוש,למרות שמדובר באוטובוס ולא במונית.
האוטובוס הריק...,
מבטים קדימה ואחורה.



 

easyn

New member
יוצא לי לא מעט להיות הנוסע היחידי באוטובוס

"נסיעת-ספיישל" באוטובוס קו ציבורי
...!
והמקרה שארע כך קרה: ביום רביעי השבוע הייתי צריך להגיע למרפאות החוץ של ביה"ח סורוקה בבאר-שבע,בשעה שבה הגעתי לתחנה המרכזית בערד,האוטובוס הכי קרוב שאסף שם גם לאזור המבוקש על-ידי,היה קו 384 של אגד,שהתעריף בו 19:00 ₪ לעומת 10.20 ₪ בקו 386 (או 388)של מטרופולין,קו 384 מגיע מעין-גדי ויש לו שעת איסוף משוערת בערד,ללא ויסות,לקו 386 יש עוד שתי נסיעות אחרונות בכיוון המדובר בשלב יותר מאוחר,לכן נסיעה זו של 384 התאימה לי,למרות התעריף (במקרה של נסיעה רגילה עם 388 ואחד מקווי מטרודן בבאר-שבע לבית החולים,עלות הנסיעה תהיה 14.60 ₪,נו מילא).
הגיע ה-384,עליתי עליו,וחוץ מהנהג,היה שם נוסע בודד,מאבטח שהגיע עמו כנראה מים המלח,המאבטח ירד ליד כסייפה,למרות שרשמית אין שם הורדה או איסוף לקו זה,ומכאן נשארתי נוסע יחיד,עד שירדתי בתחנת ההורדה ליד מרכז-מורים בבאר-שבע,שממול למרפאות החוץ,בקטע עד לירידה הרגשתי כאילו הוא הביא אותי ספיישל למקום הדרוש,למרות שמדובר באוטובוס ולא במונית.
יוצא לי לא מעט להיות הנוסע היחידי באוטובוס
האוטובוסים של קווים באזור שוהם הם בדרך כלל כמעט ריקים. הקו היחיד שמצדיק שימוש באוטובוס הוא קו 500 משוהם לתל אביב. כל השאר יכלו להסתפק במונית שירות וחלקם אפילו במונית רגילה.
 
יש בשוהם עוד כמה קווים מלאים

יוצא לי לא מעט להיות הנוסע היחידי באוטובוס
האוטובוסים של קווים באזור שוהם הם בדרך כלל כמעט ריקים. הקו היחיד שמצדיק שימוש באוטובוס הוא קו 500 משוהם לתל אביב. כל השאר יכלו להסתפק במונית שירות וחלקם אפילו במונית רגילה.
יש בשוהם עוד כמה קווים מלאים
קו 500 באמת מלא תמיד,
גם קו 13 בשעות העומס,
ולפעמים גם קו 22
אבל קו 2, 21, 29, 58, 85, 504 ו505 הם ממש כמו מונית

צודק, זה באמת כיף בשוהם, כי יש המון קווים מאוד נוחים ואף אחד לא נוסע (שזה טוב אבל גם רע מאוד) אז לרוב יוצא שיותר מהר ליסוע באוטובוס מאשר במכונית
 
בעוד כשנה יהיו עוד שני קווי מוניות כאלה: 185 ו 453

יש בשוהם עוד כמה קווים מלאים
קו 500 באמת מלא תמיד,
גם קו 13 בשעות העומס,
ולפעמים גם קו 22
אבל קו 2, 21, 29, 58, 85, 504 ו505 הם ממש כמו מונית

צודק, זה באמת כיף בשוהם, כי יש המון קווים מאוד נוחים ואף אחד לא נוסע (שזה טוב אבל גם רע מאוד) אז לרוב יוצא שיותר מהר ליסוע באוטובוס מאשר במכונית
בעוד כשנה יהיו עוד שני קווי מוניות כאלה: 185 ו 453
 
185 בין שוהם לקרית אריה דרך יהוד, קרית אונו ודרך רבין בפ"ת

מאיפה לאיפה?
185 בין שוהם לקרית אריה דרך יהוד, קרית אונו ודרך רבין בפ"ת
453 בין ראש העין לירושלים דרך אלעד, שוהם וכביש 443.
אבל ל 453 תהיה רק נסיעה אחת ביום בכל כיוון וגם ל-185 יהיו מעט נסיעות ביום.
 
נחמד! אבל זה יבוא על חשבון של קווים אחרים?

185 בין שוהם לקרית אריה דרך יהוד, קרית אונו ודרך רבין בפ"ת
453 בין ראש העין לירושלים דרך אלעד, שוהם וכביש 443.
אבל ל 453 תהיה רק נסיעה אחת ביום בכל כיוון וגם ל-185 יהיו מעט נסיעות ביום.
נחמד! אבל זה יבוא על חשבון של קווים אחרים?
קו 505 מן הסתם יבוטל כי עכשיו יהיה קו עד ירושלים (במילא הוא טיפשי) נכון?
&nbsp
 
לא. 505 לא יבוטל. הוא כבר שונה ולא מגיע עד ירושלים אלא עד

נחמד! אבל זה יבוא על חשבון של קווים אחרים?
קו 505 מן הסתם יבוטל כי עכשיו יהיה קו עד ירושלים (במילא הוא טיפשי) נכון?
&nbsp
לא. 505 לא יבוטל. הוא כבר שונה ולא מגיע עד ירושלים אלא עד
חניון מצפה מודיעין, שם יש את קווים 100, 102 ו 112 לירושלים.
http://www.kavim-t.co.il/lines/linesDetails.asp?ln=&lineinfo=505_r_57_0
ל-453 ממילא תהיה רק נסיעה אחת ביום לכל כיוון.

ו 185 גם לא יבוא על חשבון קווים אחרים. 85 נשאר. 185 יהיה קו יוממים לקישור שוהם ובקעת אונו עם קרית אריה.
 
כן, אבל 505 אמור כביכול להוביל לירושלים, אז אם

לא. 505 לא יבוטל. הוא כבר שונה ולא מגיע עד ירושלים אלא עד
חניון מצפה מודיעין, שם יש את קווים 100, 102 ו 112 לירושלים.
http://www.kavim-t.co.il/lines/linesDetails.asp?ln=&lineinfo=505_r_57_0
ל-453 ממילא תהיה רק נסיעה אחת ביום לכל כיוון.

ו 185 גם לא יבוא על חשבון קווים אחרים. 85 נשאר. 185 יהיה קו יוממים לקישור שוהם ובקעת אונו עם קרית אריה.
כן, אבל 505 אמור כביכול להוביל לירושלים, אז אם
יהיה קו לירושלים, למה שלא יעשו אותו בתדירות יותר גבוהה (והפעם הוא יצליח כי לא יהיה רק משוהם אלה גם מאלעד ומראש העין) ויבטלו את 505?
ובכלל, אני לא מבין את קו 505, הרי גם קו 504 (למודיעין) עובר ליד מצפה מודיעין, אז למה שלא יבטלו את קו 505 (שהוא 7 פעמים ביום ואף אחד לא נוסע בו), ויתגברו את קו 504 (שהוא 5 פעמים ביום) ובו נוסעים?
ככה גם אנשים יוכלו ליסוע יותר בקלות למודיעין, וגם חוסכים אוטובוסים, במקום 5 פעמים ועוד 7 פעמים יעשו רק 10, או 9, בקו אחד משותף, שזה פחות אוטובוסים, אבל יותר אפשרות ליסוע למודיעין ולמצפה מודיעין.
 
כי קו 505 קצר יותר מ 504 ומ 453 וממילא יש את 100, 102 ו 112

כן, אבל 505 אמור כביכול להוביל לירושלים, אז אם
יהיה קו לירושלים, למה שלא יעשו אותו בתדירות יותר גבוהה (והפעם הוא יצליח כי לא יהיה רק משוהם אלה גם מאלעד ומראש העין) ויבטלו את 505?
ובכלל, אני לא מבין את קו 505, הרי גם קו 504 (למודיעין) עובר ליד מצפה מודיעין, אז למה שלא יבטלו את קו 505 (שהוא 7 פעמים ביום ואף אחד לא נוסע בו), ויתגברו את קו 504 (שהוא 5 פעמים ביום) ובו נוסעים?
ככה גם אנשים יוכלו ליסוע יותר בקלות למודיעין, וגם חוסכים אוטובוסים, במקום 5 פעמים ועוד 7 פעמים יעשו רק 10, או 9, בקו אחד משותף, שזה פחות אוטובוסים, אבל יותר אפשרות ליסוע למודיעין ולמצפה מודיעין.
כי קו 505 קצר יותר מ 504 ומ 453 וממילא יש את 100, 102 ו 112
505 הוא תגבור ל 504 בקטע עד מצפה מודיעין. אם יהיה צורך להעלות את תדירות 504 בגלל ביקוש לנסיעות למודיעין או ממנה, אז יתגברו אותו.
 
כן הבעיה שאין כמעט אנשים שנוסעים ב505 וב504 ו

כי קו 505 קצר יותר מ 504 ומ 453 וממילא יש את 100, 102 ו 112
505 הוא תגבור ל 504 בקטע עד מצפה מודיעין. אם יהיה צורך להעלות את תדירות 504 בגלל ביקוש לנסיעות למודיעין או ממנה, אז יתגברו אותו.
כן הבעיה שאין כמעט אנשים שנוסעים ב505 וב504 ו
ושניהם קווים ממש מהירים ויעילים :(
 

easyn

New member
יוצא לנסוע יחסית הרבה בקו 22

יש בשוהם עוד כמה קווים מלאים
קו 500 באמת מלא תמיד,
גם קו 13 בשעות העומס,
ולפעמים גם קו 22
אבל קו 2, 21, 29, 58, 85, 504 ו505 הם ממש כמו מונית

צודק, זה באמת כיף בשוהם, כי יש המון קווים מאוד נוחים ואף אחד לא נוסע (שזה טוב אבל גם רע מאוד) אז לרוב יוצא שיותר מהר ליסוע באוטובוס מאשר במכונית
יוצא לנסוע יחסית הרבה בקו 22
אף פעם לא יצא לי לראות בו יותר מ-5 נוסעים ולא פעם הייתי הנוסע היחידי.
אולי בקטע שבין לוד לקרית שדה התעופה הוא יותר שימושי.
לגבי קו 13 אתה צודק.
 
הכי גרוע זה כשאני נוסע בימיי שישי בבוקר, קו 22 וכל

יוצא לנסוע יחסית הרבה בקו 22
אף פעם לא יצא לי לראות בו יותר מ-5 נוסעים ולא פעם הייתי הנוסע היחידי.
אולי בקטע שבין לוד לקרית שדה התעופה הוא יותר שימושי.
לגבי קו 13 אתה צודק.
הכי גרוע זה כשאני נוסע בימיי שישי בבוקר, קו 22 וכל
שאר הקווים פשוט ריקיםםםםםם.
ויש הרבה פחות אוטובוסים אז נורא קשה להגיע לכל מיני מקומות.
 
אם כבר קו 22, שמת לב ש

יוצא לנסוע יחסית הרבה בקו 22
אף פעם לא יצא לי לראות בו יותר מ-5 נוסעים ולא פעם הייתי הנוסע היחידי.
אולי בקטע שבין לוד לקרית שדה התעופה הוא יותר שימושי.
לגבי קו 13 אתה צודק.
אם כבר קו 22, שמת לב ש
השתנה המסלול בזמן האחרון בתוך בית עריף?
פתאום ראיתי שכשנכנסים לבית עריף עושים מסלול שונה, ואני לא מבין למה ולמה לא הודיעו על זה בשום מקום.
זה לא ממש מפריע לי אבל מעניין אותי למה.
 

easyn

New member
לא שמתי לב לשום שינוי

אם כבר קו 22, שמת לב ש
השתנה המסלול בזמן האחרון בתוך בית עריף?
פתאום ראיתי שכשנכנסים לבית עריף עושים מסלול שונה, ואני לא מבין למה ולמה לא הודיעו על זה בשום מקום.
זה לא ממש מפריע לי אבל מעניין אותי למה.
לא שמתי לב לשום שינוי
האוטובוסים עושים בדרך כלל את המסלול שמופיע באתר החברה וברשיון הקו, לפעמים חלק מהנהגים מקצרים את הסיבוב ומדלגים על חלק מהתחנות. זה קורה בשני הכיוונים, אבל רוב הנהגים מקפידים על הנהלים.
 

קו32

New member
קו 21 ו22 הם קווים מיותרים.צריך לשדרג את 32

יוצא לנסוע יחסית הרבה בקו 22
אף פעם לא יצא לי לראות בו יותר מ-5 נוסעים ולא פעם הייתי הנוסע היחידי.
אולי בקטע שבין לוד לקרית שדה התעופה הוא יותר שימושי.
לגבי קו 13 אתה צודק.
קו 21 ו22 הם קווים מיותרים.צריך לשדרג את 32
לישובים כמו חדיד,בית נחמיה אין ממש תדירות והוא לא רלבנטי.עדיף קווים קצרים מהישובים האלה לשוהם או לוד וקו אחד בתדירות גבוה בין שוהם ללוד.יש כבר את קו 32 אבל הוא לתלמידים.אפשר להפוך אותו לקו רגיל ולהאריך את המסלול שלו בתוך לוד.

לשוהם יש חיבור נהדר כמו שאמרתם לרכבת בנתב"ג עם קו 13 (שתמיד מאויש) אבל קו כזה יחסוך לאנשים החלפה בתל אביב אם הם רוצים לסוע דרומה.

(כפי שאתם מבינים מהשם,אני משתמש בקו 32 אז אני לא ממש אוביקטיבי)
 
למה אתה משתמש בקו 32 אם זה קו לבית ספר בלוד? דרך אגב, לדעתי

קו 21 ו22 הם קווים מיותרים.צריך לשדרג את 32
לישובים כמו חדיד,בית נחמיה אין ממש תדירות והוא לא רלבנטי.עדיף קווים קצרים מהישובים האלה לשוהם או לוד וקו אחד בתדירות גבוה בין שוהם ללוד.יש כבר את קו 32 אבל הוא לתלמידים.אפשר להפוך אותו לקו רגיל ולהאריך את המסלול שלו בתוך לוד.

לשוהם יש חיבור נהדר כמו שאמרתם לרכבת בנתב"ג עם קו 13 (שתמיד מאויש) אבל קו כזה יחסוך לאנשים החלפה בתל אביב אם הם רוצים לסוע דרומה.

(כפי שאתם מבינים מהשם,אני משתמש בקו 32 אז אני לא ממש אוביקטיבי)
למה אתה משתמש בקו 32 אם זה קו לבית ספר בלוד? דרך אגב, לדעתי
קו 22 הוא אחלה, 35 דקות ואתה בתחנת רכבת בלוד, ואין מה לעשות, צריך לשרת גם את היישובים היותר קטנים בקלות, בלי שיצטרכו לעשות החלפה בשוהם לאוטובוס אחר.
קו 21 הוא יותר ארוך, אבל זה גם בסדר כי במקום לשרת את תושבי שוהם הוא משרת את תושבי חדיד גמזו וכפר דניאל.
ודרך אגב, אם קו 22 לא יעצור בכפר טרומן ובית עריף, הוא יהיה יותר ריק ממה שהוא היום. כנ"ל קו 21.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה