לא תח"צ אך חווית יום א' רלוונטית על ציפיות התיירים.
נסיעות בתח"ץ שרשור חוויתי
פתחתי שרשור להתמקד באווירה ובחוויות בתח"ץ. להוסיף על השרשורים הטכניים שפה.
לא תח"צ אך חווית יום א' רלוונטית על ציפיות התיירים.
במוצ"ש שעבר בדרך חזרה ממכון הכושר שממוקם במלון בספרד עברתי בלובי והיתה בדסק הקבלה אישה בריטית די נרגזת (ובעלה שנגרר אחריה) ששאלה את פקיד הקבלה בחוסר אמון מהול בכעס ואולי קצת יאוש "אז אתה אומר שהכל סגור פה מחר ?, אין כלום בכיוון העיירה הישנה? (כנראה שיש לה רכב שכור), איפה אני אמורה לקנות?"
 
בסימפטיה של מתיישבים כלפי תיירים ונייטיבס כאחד התערבתי להציל את הפקיד המסכן ופניתי אליה. אמרתי שאם אזל לה משהו יש חנות סופר הקשורה לרשת הכולבו הגדול שיש בה כל מה שתצטרך למלון, במקביל אמרתי את שם החנות בספרדית לפקיד. היא הודתה לי ואמרה שזה לא מה שחסר אז שאלתי אותה מה היא צריכה לקנות. היא הסבירה שזו יותר שאלה של מה לעשות, קניות כבילוי ושאלה אותי מה אני אעשה מחר. אמרתי שאני נוהג להגיע לאחת המרינות לקנות עיתון (הייתי יוצא סנוב אם הייתי מציין שזה הטיימס) ולאכול ארוחת צהריים והיא אמרה שהיא מחפשת משהו שיש בו יותר עשייה, אולי חופים. הפקיד התעשת והבין את הכיוון והצביע על מפת המרינה שבעיירה. -"יש שם שוק של יום א' ". כולם שמחים על הפתרון שנמצא, מודים לי והמשכתי לאופניי.
 
והנמשל: תייר שמשקיע ממיטב כספו למספר ימים מצומצם מצפה למצוא במה למלא אותם ואם אין לו רכב - איך להתנייד בין החוויות השונות. מי שרוצים 10 מיליון תיירים בעידן התייר העצמאי חייבים להתאים את עצמם לצרכיו שכוללים תח"צ ומוקדי עניין 7 ימים בשבוע. המלון אינו נותן הנחה על ימי מנוחה שאין מה לעשות בהם.