נסיעה ראשונה במטרונית, התרשמות...
נסיעה ראשונה במטרונית, התרשמות...
נסיעה מתל אביב לקריות לאיסוף רכישה מאיקאה, נסעתי ברכבת עד בת גלים ובקו 2 של המטרונית מבת גלים לקרית אתא.
מבחינת הכלי הוא למעשה מפרקית משופרת וככזה הוא מוצלח, אני אוהב את העיצוב שלו, את העובדה שהוא נע לרוב על מסלול מופרד, למרות שהוא עוצר ברמזורים ויש קטעים קטנים שהוא נוסעה עם התנועה (בנסיעה הלוך וחזור לא היו פקקים, אני לא יודע מה קורה כשיש), התדירות גבוהה בשני הנסיעות שהראשונה היתה בשפל לדעתי, התדירות היתה בן שתיים לארבע דקות לקו 2 ובחזור כשתי דקות או שלוש שבהם שלושת הקווים הגיעו אחד אחרי השני, הסידור הפנימי טוב, הוא יכול להיות מצויין לגעתי אם היו מרחיבים את שטח עגלת הנכים בעוד כיסא, כך עירוב השימושים בו היה מתרחב, שתי עגלות נכים או עגלת נכים וילדים היו נכנסות בו וגם בשעות השפל ועל בסיס מקום פנוי אופניים, האפקט של הכיסאות עם הגב לחלון קטן לדעתי בשל כך שהכיסאות אינם מתרוממות, במקרה זה הכלי היה מכיל יותר אנשים בשיא, אני לא אוהב את המת"צ באמצע בעיר בעיני זה לא עירוני.
לדעתי מדובר בשיפור לחיפה ולקריות ולרוב האנשים נראו שהשירות מפרגן להם, בעוד כמה שבועות מסלול הקו האדום אמור להתחיל בתל אביב באותו כלי, יהיה מעניין אך הוא יתאקלם בתל אביב, אם כי יושפע ממנו בעיקר, יפו, שכונות הדרום לאורך ציר אילת יפו וציר מנם בגין, עבורי שאני גר בשד' ירושלים, זה יהיה קו שאשתמש בו, אילו היו מפעילים יחד עם הקו האדום את הקו הירוק במטרונית בעוד כחודש, זה היה שינוי משמעותי לעיר, בכל מקרה אני מקווה שהמסלול בתוך תל אביב לא יהיה באמצע
נסיעה ראשונה במטרונית, התרשמות...
נסיעה מתל אביב לקריות לאיסוף רכישה מאיקאה, נסעתי ברכבת עד בת גלים ובקו 2 של המטרונית מבת גלים לקרית אתא.
מבחינת הכלי הוא למעשה מפרקית משופרת וככזה הוא מוצלח, אני אוהב את העיצוב שלו, את העובדה שהוא נע לרוב על מסלול מופרד, למרות שהוא עוצר ברמזורים ויש קטעים קטנים שהוא נוסעה עם התנועה (בנסיעה הלוך וחזור לא היו פקקים, אני לא יודע מה קורה כשיש), התדירות גבוהה בשני הנסיעות שהראשונה היתה בשפל לדעתי, התדירות היתה בן שתיים לארבע דקות לקו 2 ובחזור כשתי דקות או שלוש שבהם שלושת הקווים הגיעו אחד אחרי השני, הסידור הפנימי טוב, הוא יכול להיות מצויין לגעתי אם היו מרחיבים את שטח עגלת הנכים בעוד כיסא, כך עירוב השימושים בו היה מתרחב, שתי עגלות נכים או עגלת נכים וילדים היו נכנסות בו וגם בשעות השפל ועל בסיס מקום פנוי אופניים, האפקט של הכיסאות עם הגב לחלון קטן לדעתי בשל כך שהכיסאות אינם מתרוממות, במקרה זה הכלי היה מכיל יותר אנשים בשיא, אני לא אוהב את המת"צ באמצע בעיר בעיני זה לא עירוני.
לדעתי מדובר בשיפור לחיפה ולקריות ולרוב האנשים נראו שהשירות מפרגן להם, בעוד כמה שבועות מסלול הקו האדום אמור להתחיל בתל אביב באותו כלי, יהיה מעניין אך הוא יתאקלם בתל אביב, אם כי יושפע ממנו בעיקר, יפו, שכונות הדרום לאורך ציר אילת יפו וציר מנם בגין, עבורי שאני גר בשד' ירושלים, זה יהיה קו שאשתמש בו, אילו היו מפעילים יחד עם הקו האדום את הקו הירוק במטרונית בעוד כחודש, זה היה שינוי משמעותי לעיר, בכל מקרה אני מקווה שהמסלול בתוך תל אביב לא יהיה באמצע