נסיעה נוספת לחיפה ולקריות

מצב
הנושא נעול.
שילוט הקו הכי קטן שראיתם אי פעם

קו 2 נוסע על שדרות ההסתדרות
מלב המפרץ עד קרית אתא, ובצומת קרית אתא פונה ימינה ועוצר. התחנה הזאת נקראת "דשנים". זאת בדיוק התחנה שבה הכי נוח להחליף לכל הקווים שנכנסים לתוך קרית אתא, ובין השאר קו 24. אגב, לא רק קו 2 אלא גם קו 1 מגיע לצומת קרית אתא, אבל קו 1 ממשיך ישר ועוצר מיד אחרי הצומת, מה שמצריך חצייה של כמה כבישים.
שילוט הקו הכי קטן שראיתם אי פעם
מישהו מצליח לקרוא את המספרים של קווי איזור שפרעם?
שלטי התחנות בקרית אתא מאד מבולגנים.
 

olli3

New member
מנהל
כאן אשמה הרשות המקומית ולא המפעילה.

האמא של ה"לצאת ידי חובה"
כאן אשמה הרשות המקומית ולא המפעילה.
על הרשות המקומית לדאוג לתחנה, לרבות לדגל או דגלי תחנה תקניים. במידת הצורך, על הרשות המקומית חלה החובה להציב דגל תחנה נוסף בכל סככת תחנה. בבאר שבע יש תחנות עם 5 דגלי תחנה עליהן כי בתחנה אחת עוצרים כ-40-50 קווים (באמת שקשה לי כבר לספור מי עוצר, יש יותר מידי).

המפעילות מחוייבות להציב את שילוט הקו ובלית ברירה הן עושות זאת בדרכים שונות. יש תחנות שמדביקים את השורה מתחת לדגל. יש שלוקחים את היעד עם המספר ומדביקים אותו בשורה של קו אחר ויש גם את השיטה שמצולמת כאן, של לדחוס כמה שיותר קווים בשורה אחת כי אין ברירה.
 
עוד תחנה מבולגנת בקרית אתא

קו 2 נוסע על שדרות ההסתדרות
מלב המפרץ עד קרית אתא, ובצומת קרית אתא פונה ימינה ועוצר. התחנה הזאת נקראת "דשנים". זאת בדיוק התחנה שבה הכי נוח להחליף לכל הקווים שנכנסים לתוך קרית אתא, ובין השאר קו 24. אגב, לא רק קו 2 אלא גם קו 1 מגיע לצומת קרית אתא, אבל קו 1 ממשיך ישר ועוצר מיד אחרי הצומת, מה שמצריך חצייה של כמה כבישים.
עוד תחנה מבולגנת בקרית אתא
אבל לפחות השלטים לכבדי ראייה מסודרים להפליא.
 

seashel

New member
רוצה להיות בטוחה: האם זה על אותו רציף? אין ח

קו 2 נוסע על שדרות ההסתדרות
מלב המפרץ עד קרית אתא, ובצומת קרית אתא פונה ימינה ועוצר. התחנה הזאת נקראת "דשנים". זאת בדיוק התחנה שבה הכי נוח להחליף לכל הקווים שנכנסים לתוך קרית אתא, ובין השאר קו 24. אגב, לא רק קו 2 אלא גם קו 1 מגיע לצומת קרית אתא, אבל קו 1 ממשיך ישר ועוצר מיד אחרי הצומת, מה שמצריך חצייה של כמה כבישים.
רוצה להיות בטוחה: האם זה על אותו רציף? אין ח
חציות? מעולה!
 

raminec

New member
יופי של שרשור, איליה!

נסיעה נוספת לחיפה ולקריות
היום הייתי שוב בחיפה וניצלתי את ההזדמנות כדי לנסות את שינויי התחבורה ביום חול. נסעתי בקו 112 מרמות יצחק להדר, ואז נסעתי לקרית ים לצלם את המת"צ הכי הפוטוגני בארץ.
לא היתה עליי מצלמה טובה, ולכן הפעם התמונות יהיו תמונות סמארטפון באיכות נמוכה יותר מאשר בשרשור של יום שישי.
ניסיתי לתפוס את מערכת התחבורה בחיפה בשעות הפקקים, אבל (לצערי?) בסביבות 8-9 בבוקר לא מצאתי פקק כמעט בשום מקום - לא בהדר ולא בשדרות ההסתדרות. כנראה שאני לא מכיר מספיק טוב את התנועה בחיפה.
יופי של שרשור, איליה!
התמונות יצאו בסדר גמור, אל דאגה.
באמת מאכזב שלא מצאת פקקים ונוסעים ממורמרים...
 

נתנאל531

Well-known member
נסיעות חוויה במטרונית הם בדיוק בחלק הזה

יופי של שרשור, איליה!
התמונות יצאו בסדר גמור, אל דאגה.
באמת מאכזב שלא מצאת פקקים ונוסעים ממורמרים...
נסיעות חוויה במטרונית הם בדיוק בחלק הזה
העומסים נמצאים דרומה יותר, למשל באיזור מרכזית המפרץ.
 

נתנאל531

Well-known member
נצל"ש - פלט GPS של מסלול קו 3 לחיפה

יופי של שרשור, איליה!
התמונות יצאו בסדר גמור, אל דאגה.
באמת מאכזב שלא מצאת פקקים ונוסעים ממורמרים...
נצל"ש - פלט GPS של מסלול קו 3 לחיפה
הנסיעה היום של 12:45, שהגיעה בדיוק כעבור שעה (חסר דקה) לתחנה הסופית.

מניתוח הנסיעה יוצא שהחלוקה היא 20 דקות ממרכזית הקריות ועד למזרקה בק. חיים (צ. ורבורג / דגניה), 20 דקות נוספות עד היציאה ממרכזית המפרץ, ועוד 20 דקות עד רחוב הנביאים. שיא המהירות הושג בקטע שבין מרכזית המפרץ לגשר פז (83 קמ"ש), ולפני לב המפרץ (אותה מהירות). מרכזית המפרץ (מהכניסה עד היציאה) גרמה לעיכוב של כ־3 דקות, וצמתים שונות גרמו גם הם לעיכובים קטנים יותר. הנסיעה מתחילת רחוב הרצל ועד לנקודת הסוף ברחוב הנביאים לקחה 11 דקות, ובה נמדדה המהירות הממוצעת הקטנה ביותר במהלך המסלול.

כדי לטעון את הקובץ יש לשנות את סיומת הקובץ ל־gpx (מגבלת תפוז), Google Earth יודע לקרוא אותו.
 

raminec

New member
זה נחשב למהיר, או איטי?

נצל"ש - פלט GPS של מסלול קו 3 לחיפה
הנסיעה היום של 12:45, שהגיעה בדיוק כעבור שעה (חסר דקה) לתחנה הסופית.

מניתוח הנסיעה יוצא שהחלוקה היא 20 דקות ממרכזית הקריות ועד למזרקה בק. חיים (צ. ורבורג / דגניה), 20 דקות נוספות עד היציאה ממרכזית המפרץ, ועוד 20 דקות עד רחוב הנביאים. שיא המהירות הושג בקטע שבין מרכזית המפרץ לגשר פז (83 קמ"ש), ולפני לב המפרץ (אותה מהירות). מרכזית המפרץ (מהכניסה עד היציאה) גרמה לעיכוב של כ־3 דקות, וצמתים שונות גרמו גם הם לעיכובים קטנים יותר. הנסיעה מתחילת רחוב הרצל ועד לנקודת הסוף ברחוב הנביאים לקחה 11 דקות, ובה נמדדה המהירות הממוצעת הקטנה ביותר במהלך המסלול.

כדי לטעון את הקובץ יש לשנות את סיומת הקובץ ל־gpx (מגבלת תפוז), Google Earth יודע לקרוא אותו.
זה נחשב למהיר, או איטי?
אני לא מכיר את האיזור כ"כ טוב.
 

נתנאל531

Well-known member
בהשוואה לרכב פרטי - איטי

זה נחשב למהיר, או איטי?
אני לא מכיר את האיזור כ"כ טוב.
בהשוואה לרכב פרטי - איטי
רכב פרטי היה נוסע דרך כביש 22 (במקום דרך ציר ההסתדרות), עולה דרך איזור רחוב הבנקים / המושבה הגרמנית להדר, להערכתי בפחות מ־30 דקות (כביש 22 הוא כביש מהיר).

לא יודע להשוות לנסיעות תחבורה ציבורית אחרות, הנסיעה הייתה בשעת עומס בינוני באיזור מרכזית המפרץ / הדר.
 

raminec

New member
ההשוואה הרלוונטית מבחינתי היא לאוטובוסים

בהשוואה לרכב פרטי - איטי
רכב פרטי היה נוסע דרך כביש 22 (במקום דרך ציר ההסתדרות), עולה דרך איזור רחוב הבנקים / המושבה הגרמנית להדר, להערכתי בפחות מ־30 דקות (כביש 22 הוא כביש מהיר).

לא יודע להשוות לנסיעות תחבורה ציבורית אחרות, הנסיעה הייתה בשעת עומס בינוני באיזור מרכזית המפרץ / הדר.
ההשוואה הרלוונטית מבחינתי היא לאוטובוסים
שנסעו בקו הזה, אבל לא חשוב.
 

נתנאל531

Well-known member
גרף פרופיל הנסיעה

נצל"ש - פלט GPS של מסלול קו 3 לחיפה
הנסיעה היום של 12:45, שהגיעה בדיוק כעבור שעה (חסר דקה) לתחנה הסופית.

מניתוח הנסיעה יוצא שהחלוקה היא 20 דקות ממרכזית הקריות ועד למזרקה בק. חיים (צ. ורבורג / דגניה), 20 דקות נוספות עד היציאה ממרכזית המפרץ, ועוד 20 דקות עד רחוב הנביאים. שיא המהירות הושג בקטע שבין מרכזית המפרץ לגשר פז (83 קמ"ש), ולפני לב המפרץ (אותה מהירות). מרכזית המפרץ (מהכניסה עד היציאה) גרמה לעיכוב של כ־3 דקות, וצמתים שונות גרמו גם הם לעיכובים קטנים יותר. הנסיעה מתחילת רחוב הרצל ועד לנקודת הסוף ברחוב הנביאים לקחה 11 דקות, ובה נמדדה המהירות הממוצעת הקטנה ביותר במהלך המסלול.

כדי לטעון את הקובץ יש לשנות את סיומת הקובץ ל־gpx (מגבלת תפוז), Google Earth יודע לקרוא אותו.
גרף פרופיל הנסיעה
נוסעים - עוצרים - נוסעים - עוצרים (רמזור, תחנה), לכל אורך הדרך.

הגרף מתוך Google Earth.
 
עוד מפה הזויה מבית אומני אקספרס החאפרים

נסיעה נוספת לחיפה ולקריות
היום הייתי שוב בחיפה וניצלתי את ההזדמנות כדי לנסות את שינויי התחבורה ביום חול. נסעתי בקו 112 מרמות יצחק להדר, ואז נסעתי לקרית ים לצלם את המת"צ הכי הפוטוגני בארץ.
לא היתה עליי מצלמה טובה, ולכן הפעם התמונות יהיו תמונות סמארטפון באיכות נמוכה יותר מאשר בשרשור של יום שישי.
ניסיתי לתפוס את מערכת התחבורה בחיפה בשעות הפקקים, אבל (לצערי?) בסביבות 8-9 בבוקר לא מצאתי פקק כמעט בשום מקום - לא בהדר ולא בשדרות ההסתדרות. כנראה שאני לא מכיר מספיק טוב את התנועה בחיפה.
עוד מפה הזויה מבית אומני אקספרס החאפרים
 
חדש: קו 112! מודעות ברחבי נשר

נסיעה נוספת לחיפה ולקריות
היום הייתי שוב בחיפה וניצלתי את ההזדמנות כדי לנסות את שינויי התחבורה ביום חול. נסעתי בקו 112 מרמות יצחק להדר, ואז נסעתי לקרית ים לצלם את המת"צ הכי הפוטוגני בארץ.
לא היתה עליי מצלמה טובה, ולכן הפעם התמונות יהיו תמונות סמארטפון באיכות נמוכה יותר מאשר בשרשור של יום שישי.
ניסיתי לתפוס את מערכת התחבורה בחיפה בשעות הפקקים, אבל (לצערי?) בסביבות 8-9 בבוקר לא מצאתי פקק כמעט בשום מקום - לא בהדר ולא בשדרות ההסתדרות. כנראה שאני לא מכיר מספיק טוב את התנועה בחיפה.
חדש: קו 112! מודעות ברחבי נשר
זאת צולמה בגבעת נשר, הרחק מהמסלול של 112.
 
מסוף בי"ס רמות יצחק שילש את פעילותו ואף יותר.

נסיעה נוספת לחיפה ולקריות
היום הייתי שוב בחיפה וניצלתי את ההזדמנות כדי לנסות את שינויי התחבורה ביום חול. נסעתי בקו 112 מרמות יצחק להדר, ואז נסעתי לקרית ים לצלם את המת"צ הכי הפוטוגני בארץ.
לא היתה עליי מצלמה טובה, ולכן הפעם התמונות יהיו תמונות סמארטפון באיכות נמוכה יותר מאשר בשרשור של יום שישי.
ניסיתי לתפוס את מערכת התחבורה בחיפה בשעות הפקקים, אבל (לצערי?) בסביבות 8-9 בבוקר לא מצאתי פקק כמעט בשום מקום - לא בהדר ולא בשדרות ההסתדרות. כנראה שאני לא מכיר מספיק טוב את התנועה בחיפה.
מסוף בי"ס רמות יצחק שילש את פעילותו ואף יותר.
כעת חוץ מקו 71 יוצא ממנו קו 112 התדיר. כך נראה המסוף. היות שאין בכניסה לבית הספר מקום אפילו לחנייה של אוטובוס אחד, האוטובוסים הבאים בתור פשוט עומדים לאורך רחוב החרוב ורחוב השיטה.
 
עדיין עובדים בכביש.

נסיעה נוספת לחיפה ולקריות
היום הייתי שוב בחיפה וניצלתי את ההזדמנות כדי לנסות את שינויי התחבורה ביום חול. נסעתי בקו 112 מרמות יצחק להדר, ואז נסעתי לקרית ים לצלם את המת"צ הכי הפוטוגני בארץ.
לא היתה עליי מצלמה טובה, ולכן הפעם התמונות יהיו תמונות סמארטפון באיכות נמוכה יותר מאשר בשרשור של יום שישי.
ניסיתי לתפוס את מערכת התחבורה בחיפה בשעות הפקקים, אבל (לצערי?) בסביבות 8-9 בבוקר לא מצאתי פקק כמעט בשום מקום - לא בהדר ולא בשדרות ההסתדרות. כנראה שאני לא מכיר מספיק טוב את התנועה בחיפה.
עדיין עובדים בכביש.
במשך השבועות האחרונים בוצעו עבודות ברחבי חיפה והקריות בקצב מטורף על מנת לגמור את כל הנתיבים והתחנות עד תאריך היעד. בכמה מקומות עוד נשארו ליטושים אחרונים, כמו בתמונה הזאת ליד גשר פז.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה