נסיעה נוספת לחיפה ולקריות

מצב
הנושא נעול.
אם אני זוכר נכון, אז כן.

באמת? כנראה בחיפה...
אם אני זוכר נכון, אז כן.
יש לי בראש תמונה של רמזור כזה, אבל אני לא מצליח להיזכר במיקומו.
 
הנגישות לתחנות מעולה והחצייה בטוחה ביותר

המת"צ הכי חתיך בארץ - שדרות ירושלים בקרית ים
הנגישות לתחנות מעולה והחצייה בטוחה ביותר
כך שאני ממש לא מבין על מה מחה ראש עיריית קרית ים כשהוא דיבר על ליקויים במת"צ.
לרוב התחנות יש גישה נוחה מכל הצדדים, וניתן לחצות את הכביש מכל אחד מצידי התחנה. כל מעברי החצייה מרומזרים.
למשל, זה שביל גישה מיוחד לאחת מתחנות המטרונית (צולם מרציף התחנה).
 

נתנאל531

Well-known member
לדוגמא, תחנת ז'בוטינסקי לכיוון דרום

הנגישות לתחנות מעולה והחצייה בטוחה ביותר
כך שאני ממש לא מבין על מה מחה ראש עיריית קרית ים כשהוא דיבר על ליקויים במת"צ.
לרוב התחנות יש גישה נוחה מכל הצדדים, וניתן לחצות את הכביש מכל אחד מצידי התחנה. כל מעברי החצייה מרומזרים.
למשל, זה שביל גישה מיוחד לאחת מתחנות המטרונית (צולם מרציף התחנה).
לדוגמא, תחנת ז'בוטינסקי לכיוון דרום
ממש מעט אחרי הנקודה שבה עצרת את סידרת הצילומים...

כדי להגיע לתחנה מקרית ים, הולך רגל צריך לחצות 2 מעברי חצייה, כאשר הם אינם חופפים (אחד ירוק - שני אדום, ולהפך), ויש שם גיאומטריה מסוכנת ומזמינה לחצות את השני באור אדום.
 

seashel

New member
מדרכות גובה אפס זה כל כך מסוכן...

הנגישות לתחנות מעולה והחצייה בטוחה ביותר
כך שאני ממש לא מבין על מה מחה ראש עיריית קרית ים כשהוא דיבר על ליקויים במת"צ.
לרוב התחנות יש גישה נוחה מכל הצדדים, וניתן לחצות את הכביש מכל אחד מצידי התחנה. כל מעברי החצייה מרומזרים.
למשל, זה שביל גישה מיוחד לאחת מתחנות המטרונית (צולם מרציף התחנה).
מדרכות גובה אפס זה כל כך מסוכן...
אנשים כבדי ראייה או עיוורים אינם יודעים אם הם על כביש או מדרכה. האסון רק עניין של זמן.
 

raminec

New member
מעניין איך מסתדרים כל כבדי הראיה והעיוורים

מדרכות גובה אפס זה כל כך מסוכן...
אנשים כבדי ראייה או עיוורים אינם יודעים אם הם על כביש או מדרכה. האסון רק עניין של זמן.
מעניין איך מסתדרים כל כבדי הראיה והעיוורים
במדרחוב יפו בירושלים. גם שם ניבאו אסונות שטרם התגשמו.
לעומת זאת שמעתי על אנשים רבים שמעדו באבן שפה ושברו יד/רגל.
 
בשביל זה יש בליטות על הכביש.

מדרכות גובה אפס זה כל כך מסוכן...
אנשים כבדי ראייה או עיוורים אינם יודעים אם הם על כביש או מדרכה. האסון רק עניין של זמן.
בשביל זה יש בליטות על הכביש.
כל הצמתים החדשים בתל אביב מבוצעים עם מדרכות בגובה אפס, וזה פשוט תענוג לחצות שם. זה נותן הרגשה הרבה יותר נעימה, וכמובן הרבה יותר ידידותי לנכים, לעגלות ילדים ולאופניים. לעיוורים כאמור יש פתרון.
 

raminec

New member
זה הסימון הסטנדרטי לעיוורים בכל הארץ

בשביל זה יש בליטות על הכביש.
כל הצמתים החדשים בתל אביב מבוצעים עם מדרכות בגובה אפס, וזה פשוט תענוג לחצות שם. זה נותן הרגשה הרבה יותר נעימה, וכמובן הרבה יותר ידידותי לנכים, לעגלות ילדים ולאופניים. לעיוורים כאמור יש פתרון.
זה הסימון הסטנדרטי לעיוורים בכל הארץ
מי שהולך לבקר במרכז לנחיית עיוורים שומע הסבר על איך עיוור יודע שהוא הגיע למעבר חציה/ קצה המדרכה. מי שרוצה להיות אנטי מוצא סיבות להשמיץ.
 

seashel

New member
הלו, אין דבר כזה "במרכז לנחיית עיוורים"

זה הסימון הסטנדרטי לעיוורים בכל הארץ
מי שהולך לבקר במרכז לנחיית עיוורים שומע הסבר על איך עיוור יודע שהוא הגיע למעבר חציה/ קצה המדרכה. מי שרוצה להיות אנטי מוצא סיבות להשמיץ.
הלו, אין דבר כזה "במרכז לנחיית עיוורים"
על מה אתה מדבר?! סליחה, סליחה...
 

seashel

New member
זהו, שזה לא פיתרון. המרצפות הללו לא מספיק מוח

בשביל זה יש בליטות על הכביש.
כל הצמתים החדשים בתל אביב מבוצעים עם מדרכות בגובה אפס, וזה פשוט תענוג לחצות שם. זה נותן הרגשה הרבה יותר נעימה, וכמובן הרבה יותר ידידותי לנכים, לעגלות ילדים ולאופניים. לעיוורים כאמור יש פתרון.
זהו, שזה לא פיתרון. המרצפות הללו לא מספיק מוח
מוחשיות. לא שמעת על האדם העיוור שנדרס בלין לפני שנה?! הוא היה על נתיב הנת"צ והיה בטוח שהוא על מדרכה. אוטובוס עשה ממנו פיתה.
וחברים אל חשש, אף אחד לא ישבור רגל משפת מדרכה בגובה 1 ס"מ. עבור אנשים עם עיוורון ה 1 ס"מ זה הבדל בין חיים ובין לא חיים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה