נסיעה מלונדון סט פנקרס לשדה התעופה גאטוויק, סוף הביקור ההוא.

מצב
הנושא נעול.

Ccyclist

Active member
נסיעה מלונדון סט פנקרס לשדה התעופה גאטוויק, סוף הביקור ההוא.

נסיעה מלונדון סט פנקרס לשדה התעופה גאטוויק, סוף הביקור ההוא.
אין חובה להשתמש דווקא בגאטוויק אקספרס מתחנת ויקטוריה. מי שנמצא בצפון העיר יכול לעשות את הנסיעה מסנט פנקרס בחצי המחיר וללא ההחלפה המעיקה לקו הויקטוריה בלב המערכת, בסדר זמנים די דומה. השירשור הזה יוקדש בעיקרו לתמונות מאפיינים שנראים די טכניים בדרום לונדון, אך יכלול גם כמה אלמנטים משדה התעופה עצמו.
 

Ccyclist

Active member
כניסה לתחנה תת קרקעית של הרשת העילית (מונח שרק מבדל מהתחתית)

נסיעה מלונדון סט פנקרס לשדה התעופה גאטוויק, סוף הביקור ההוא.
אין חובה להשתמש דווקא בגאטוויק אקספרס מתחנת ויקטוריה. מי שנמצא בצפון העיר יכול לעשות את הנסיעה מסנט פנקרס בחצי המחיר וללא ההחלפה המעיקה לקו הויקטוריה בלב המערכת, בסדר זמנים די דומה. השירשור הזה יוקדש בעיקרו לתמונות מאפיינים שנראים די טכניים בדרום לונדון, אך יכלול גם כמה אלמנטים משדה התעופה עצמו.
כניסה לתחנה תת קרקעית של הרשת העילית (מונח שרק מבדל מהתחתית)
בשירשור שהוקדש לתחנת סט' פנקרס כבר הראיתי את הכניסה הזו מבחוץ. תת-תחנה ספציפית זאת נחשבת לרציפים A ו B של תחנת לונדון סט' פנקרס, המסילה של הקו משתמשת במנהרה שתחגוג בשנה הבאה 150 שנים כדי לחתוך את לונדון מצפון לדרום והיא כרגע הקו היחיד של הרשת הלאומית שחותך את מרכז העיר מצד לצד במקום להסתיים בתחנת טרמינל. (ישנו קו בינעירוני אחר שעוקף את המרכז דרך קנסינגטון אולימפייה שבמערב העיר).

יש להבהיר שמערכת המסילות הלאומית ( National Rail לשעבר British Rail ) וחברות ההפעלה הפרטיות שעליה נמצאת בכל מקום הגיוני במרחב - על פני הקרקע, בויאדוקטים וגשרים מעליה, בחפירים בתוכה, ואף במנהרות בתוכה - והכל לפי הצורך בתיכנון המסלול. כאשר אני משתמש במונח "רכבת עילית" לתאר אותה זהו מונח שנועד לבדל אותה מהרכבת התחתית, ולא מושג המתאר את מיקומה הפיזי. משום שרשת זו פועלת הן כקווים פרבריים (מרבית תחנות היוממים בדרום לונדון שייכות לרשת הלאומית) והן כקווים בינעירוניים אי אפשר להשתמש במונח כמו "רכבת בינעירונית" או "רכבת פרברית" כדי לתאר אותה.

לעניין הנוסעים לעיר הקו מחבר את תחנת סט' פנקרס שנגישה מאד לצפון העיר (אם יש לכם חברים או קרובים בשכונות ה"יהודיות" באזור זה) לשדות התעופה בגאטוויק ולוטון. אני חושב שבשירשור הראשון במרץ הראיתי כרטיס מגאטוויק ללונדון וחזרה שעלה £13 בלבד ( open return תקף עד חודש מקנייתו) שקניתי באמצעות ההנחה של כרטיס הרשת שלי. מי שיכול להרשות לעצמו שלא להתנייע לפני 10 בבוקר יכול להשתמש בהנחה החוקית הזו ולהנות מההפרש מול £31 מחיר כרטיס הלוך-חזור של הגאטוויק אקספרס, וגישה נוחה יותר לצפון לונדון.





 

Ccyclist

Active member
מפלס הרציף, ושלטים

נסיעה מלונדון סט פנקרס לשדה התעופה גאטוויק, סוף הביקור ההוא.
אין חובה להשתמש דווקא בגאטוויק אקספרס מתחנת ויקטוריה. מי שנמצא בצפון העיר יכול לעשות את הנסיעה מסנט פנקרס בחצי המחיר וללא ההחלפה המעיקה לקו הויקטוריה בלב המערכת, בסדר זמנים די דומה. השירשור הזה יוקדש בעיקרו לתמונות מאפיינים שנראים די טכניים בדרום לונדון, אך יכלול גם כמה אלמנטים משדה התעופה עצמו.
מפלס הרציף, ושלטים
האקצרה במבואה הגדולה והמודרנית גורמת לתחנה להראות חד מסילתית, אל תדאגו, אלו הרציפים הרחבים שגורמים למסילה הכפולה להראות קטנטנה.

לפי השילוט האלקטרוני הלו"ז למסילה הכפולה הזו כולל כעת לפחות 10 רכבות לשעה לכיוון. זהו לו"ז שיכול לגדול כי הרשת מפוצלת כרגע בגלל עבודות הרחבה באזור לונדון ברידג', ויש תוכניות נרחבות (חלקן בבנייה וחלקן על בסיס תשתית קיימת) להרחבת הרשת הקיימת. אני מניח שזה עוזר כדי להבין עד כמה חשוב לחשמל. בצד ימין יש אזהרה על תיקוף כרטיסי האוייסטר (התקפים בקטעי הקו הנמצאים בתחומי לונדון רבתי + בלבד) ואי חריגה מגבולות אלו אם נוסעים ללא כרטיס נייר.

ומפת הרשת. הקטע המרכזי של הקו הוא העיקול שבלב המפה. תחנה זו נמצאת בקצה העילי של הקטע המרכזי, וכרגע יש ממנה ענף המיוצג באלכסון שמאלה וצפונה. מדרום לקטע המרכזי ישנן התפצלויות בדרום העיר. קו פרברי לסאטון דרך לולאה דרומית, קו לברייטון (תכלת) עם פיצול זמני ללונדון ברידג' שבשלב זה אינה מחוברת לקטע המרכזי, אך תתחבר בסוף עבודות התשתית וההרחבה שם, וקו וורוד לקנט. המפה הזו לא מראה את החסר - האלכסון שמאלה יראה הגיוני יותר עם אלכסון ימינה שייצג את קווי הרשת הפרברית שיגיעו לרשת דרך מנהרה חדשה (שנבנתה) מפינסברי פארק כך שיתפנו רציפים פרבריים בתחנת קינג'ס קרוס, הקיטוע המוזר של הקו הכחול יהפוך לקטע רציף והקו יעבור רק בקו "ישר" (נכון דיאגרמטית אך לא נכון גאוגרפית), ואמורים להעביר עוד כמה ענפים פרבריים בדרום העיר לרשת הזו. בסופו של דבר שני הקווים החשמליים במנהרה יעבירו מספר רכבות דומה לזה שעובר כיום באיילון על כל מסילותיו ורציפיו.





 

Ccyclist

Active member
רגע נדיר של רציפים ריקים.

נסיעה מלונדון סט פנקרס לשדה התעופה גאטוויק, סוף הביקור ההוא.
אין חובה להשתמש דווקא בגאטוויק אקספרס מתחנת ויקטוריה. מי שנמצא בצפון העיר יכול לעשות את הנסיעה מסנט פנקרס בחצי המחיר וללא ההחלפה המעיקה לקו הויקטוריה בלב המערכת, בסדר זמנים די דומה. השירשור הזה יוקדש בעיקרו לתמונות מאפיינים שנראים די טכניים בדרום לונדון, אך יכלול גם כמה אלמנטים משדה התעופה עצמו.
רגע נדיר של רציפים ריקים.
המנהרה אולי מהמאה ה19, אבל התחנה חדשה ונפתחה בסוף 2007. בניית התחנה לצד המסילה הקיימת חייבה את סגירתה לתקופה של כחצי שנה פלוס בתחילת העשור שעבר (2004 או 2003 בערך אם אינני טועה) שגרמה לרשת להתצפל לתקופת העבודות. זהו הקו הבינעירוני העיקרי שהשתמשתי בו כשגרתי בלונדון ועברו שנים רבות מהסגירה (שבה כנראה שהושלמה בניית ה"תיבה" לתחנה) לפתיחת התחנה החדשה. הרציפים בתחנה החדשה רחבים מאד, ויש להם שיפוע קל מהמסילה הלאה. בתחנה זו, וכן בתחנה שהיא החליפה בקינג'ס קרוס טמזלינק (כיום קטע על המסילה וכניסה מרוחקת לתחתית) החישמולת היא מכבלים עיליים, אך מהרגע שהיא מגיעה לדרום העיר היא חוצה לאזור שמשתמש בחישמולת פס שלישי, מה שאומר שלרכבות שעוברות שם יש את החיבורים המאפשרים להן להשתמש בשתי צורות החישמול.





 

Ccyclist

Active member
רכבות א' - טמזלינק בצביעת FCC (המפעילה לשעבר)

נסיעה מלונדון סט פנקרס לשדה התעופה גאטוויק, סוף הביקור ההוא.
אין חובה להשתמש דווקא בגאטוויק אקספרס מתחנת ויקטוריה. מי שנמצא בצפון העיר יכול לעשות את הנסיעה מסנט פנקרס בחצי המחיר וללא ההחלפה המעיקה לקו הויקטוריה בלב המערכת, בסדר זמנים די דומה. השירשור הזה יוקדש בעיקרו לתמונות מאפיינים שנראים די טכניים בדרום לונדון, אך יכלול גם כמה אלמנטים משדה התעופה עצמו.
רכבות א' - טמזלינק בצביעת FCC (המפעילה לשעבר)
זוהי כבר המפעילה הפרטית השלישית ב30 שנה מאז ההפרטה ב1994. קודם קראו לחברה טמזלינק, אחר כך החליפו אותה ב FCC פרסט קפיטל קונטק של פרסט, ולאחרונה החליפו אותה בחברה חדשה בשם "טמזלינק גרייט נורת'רן" שמייצגת חיבור עתידי לקווי הגרייט נורת'רן שמסתיימים כיום בקינג'ס קרוס (רציף 9 ו 3/4 האמיתי שצילמתי הוא פער בין הרציפים הפרבריים שלה). ההחלפה האחרונה קרתה די לאחרונה ולכן יש צביעה של המפעילה הקודמת עם שינוי הלוגו והכיתוב.





 

Ccyclist

Active member
אין רגע דל, זו הולכת וזו באה...

נסיעה מלונדון סט פנקרס לשדה התעופה גאטוויק, סוף הביקור ההוא.
אין חובה להשתמש דווקא בגאטוויק אקספרס מתחנת ויקטוריה. מי שנמצא בצפון העיר יכול לעשות את הנסיעה מסנט פנקרס בחצי המחיר וללא ההחלפה המעיקה לקו הויקטוריה בלב המערכת, בסדר זמנים די דומה. השירשור הזה יוקדש בעיקרו לתמונות מאפיינים שנראים די טכניים בדרום לונדון, אך יכלול גם כמה אלמנטים משדה התעופה עצמו.
אין רגע דל, זו הולכת וזו באה...





 

Ccyclist

Active member
רכבת שמשנה את צבעיה ממערך למערך.

נסיעה מלונדון סט פנקרס לשדה התעופה גאטוויק, סוף הביקור ההוא.
אין חובה להשתמש דווקא בגאטוויק אקספרס מתחנת ויקטוריה. מי שנמצא בצפון העיר יכול לעשות את הנסיעה מסנט פנקרס בחצי המחיר וללא ההחלפה המעיקה לקו הויקטוריה בלב המערכת, בסדר זמנים די דומה. השירשור הזה יוקדש בעיקרו לתמונות מאפיינים שנראים די טכניים בדרום לונדון, אך יכלול גם כמה אלמנטים משדה התעופה עצמו.
רכבת שמשנה את צבעיה ממערך למערך.
שני מערכים, 4 קרונות כ"א, על הראשון אמנם מתנוסס סמל הטמזלינק, אך הצביעה הירוקה-לבנה שלו היא של סאת'רן, ורק השני בצביעה החדשה של הטמזלינק. במערכת שבה מספר מפעילות פרטיות הצביעה והסמלים אמורים למסור לנוסע מהי הרכבת הנכונה בצורה מהירה, אך בעיתות מעבר נוצר מצב כזה שבו אין זהות קורפרטיבית ברורה. בתחנה זו זה לא הכי משנה כי זו מפעילה יחידה, אך באזורים אחרים יש הקבלה לרכבות של מפעילים אחרים באותן התחנות. נכון שכל המידע מופיע על השילוט האלקטרוני, אבל אם נוסע ממהר צריך לקבל החלטה מהירה היעדר צביעה אחידה בתקופת המעבר זה עניין מבלבל.





 

Ccyclist

Active member
הזדמנות לדבר על גישת נכים

נסיעה מלונדון סט פנקרס לשדה התעופה גאטוויק, סוף הביקור ההוא.
אין חובה להשתמש דווקא בגאטוויק אקספרס מתחנת ויקטוריה. מי שנמצא בצפון העיר יכול לעשות את הנסיעה מסנט פנקרס בחצי המחיר וללא ההחלפה המעיקה לקו הויקטוריה בלב המערכת, בסדר זמנים די דומה. השירשור הזה יוקדש בעיקרו לתמונות מאפיינים שנראים די טכניים בדרום לונדון, אך יכלול גם כמה אלמנטים משדה התעופה עצמו.
הזדמנות לדבר על גישת נכים
אחרי עוד רכבת שחולפת על פני קודמתה (למרות שאינני יודע מדוע זה כך במסילה כפולה) הזדמנות למידע רציני שאולי יסייע לתיירים, נוסעת בכיסא גלגלים יורדת מקרון עם אזור לכיסאות גלגלים ע"י שימוש ברמפה נתיקה שנמצאת בכל תחנת רכבת מאויישת. אנשי צוות התחנה מביאים את הרמפה לקרון הנכון (במערכים כפולים יהיה בכל מערך קרון עם מקום לכיסאות גלגלים ולכן יש צורך בתיאום בין אנשי הצוות המעלים למורידים בתחנותיהם). לרכבת עצמה אין רמפה והנוסעים תלויים בשירות מהתחנה. את השירות יש לבקש כ24 שעות מראש. בימינו ליותר ויותר תחנות יש מעליות המאפשרות גישת כיסאות גלגלים לרציפים.

הנה הלינק באתר הרשת הלאומית: http://www.nationalrail.co.uk/stations_destinations/disabled_passengers.aspx





 

Ccyclist

Active member
הרכבת שלי מגיעה

נסיעה מלונדון סט פנקרס לשדה התעופה גאטוויק, סוף הביקור ההוא.
אין חובה להשתמש דווקא בגאטוויק אקספרס מתחנת ויקטוריה. מי שנמצא בצפון העיר יכול לעשות את הנסיעה מסנט פנקרס בחצי המחיר וללא ההחלפה המעיקה לקו הויקטוריה בלב המערכת, בסדר זמנים די דומה. השירשור הזה יוקדש בעיקרו לתמונות מאפיינים שנראים די טכניים בדרום לונדון, אך יכלול גם כמה אלמנטים משדה התעופה עצמו.
הרכבת שלי מגיעה
שוב רכבת בצבעי FCC, הדגם הוא הוותיק יותר שאין בו מיזוג ויש בו חלונות קטנים הנפתחים פנימה. כבר בתחילת העשור היו רכבות בצבעי FCC עם מיזוג, לא שזה קריטי במרץ בריטי קר, אבל בקיץ הרכבות האלו לא הכי מסתדרות עם ההתממות הגלובלית. טמזלינק החדשה היא המפעילה הפרטית השלישית לפחות של הרכבת הזאת.





 

Ccyclist

Active member
תמונות מתחנות בקטע הראשי של הטמזלינק

נסיעה מלונדון סט פנקרס לשדה התעופה גאטוויק, סוף הביקור ההוא.
אין חובה להשתמש דווקא בגאטוויק אקספרס מתחנת ויקטוריה. מי שנמצא בצפון העיר יכול לעשות את הנסיעה מסנט פנקרס בחצי המחיר וללא ההחלפה המעיקה לקו הויקטוריה בלב המערכת, בסדר זמנים די דומה. השירשור הזה יוקדש בעיקרו לתמונות מאפיינים שנראים די טכניים בדרום לונדון, אך יכלול גם כמה אלמנטים משדה התעופה עצמו.
תמונות מתחנות בקטע הראשי של הטמזלינק





 

Ccyclist

Active member
תחנת בלקפריירז - כיום גם בלונדון יש תחנה על גשר !

נסיעה מלונדון סט פנקרס לשדה התעופה גאטוויק, סוף הביקור ההוא.
אין חובה להשתמש דווקא בגאטוויק אקספרס מתחנת ויקטוריה. מי שנמצא בצפון העיר יכול לעשות את הנסיעה מסנט פנקרס בחצי המחיר וללא ההחלפה המעיקה לקו הויקטוריה בלב המערכת, בסדר זמנים די דומה. השירשור הזה יוקדש בעיקרו לתמונות מאפיינים שנראים די טכניים בדרום לונדון, אך יכלול גם כמה אלמנטים משדה התעופה עצמו.
תחנת בלקפריירז - כיום גם בלונדון יש תחנה על גשר !
כשעברתי מלונדון התחנה היתה עדיין בשיפוצים. כיום היא פתוחה ולא רק לכיוון הכניסה הוותיק בצד הצפוני של הנהר (ותחנת הרכבת התחתית בלאקפריירז) אלא גם לטיילת שעל הגדה הדרומית, המובילה את התייר מאזור הקולנוע ואולם הקונצרטים שבווטרלו דרך התאטרון המשוחזר של שייקספיר דרך הטיילת של מוזיאון טייט מודרן ועד למזחים התיירותיים משופצים בסאת'רק (אזור תחנת לונדון ברידג'). מי שממשיך לאורך הסימטאות שלצד הנהר מגיע לקטע בסופו של דבר לטיילת נוספת ממנה ניתן להגיע לבניין העירייה החדש. אם בעבר תייר שבחר ללכת בטיילת היה מתחייב למעשה ללכת מווטרלו ללונדון ברידג' הרי שכיום באמצע הטיילת יש כניסה נגישה לתחנה החדשה בבלקפריירז.





 

Ccyclist

Active member
מסילות בויאדוקט הגדה הדרומית

נסיעה מלונדון סט פנקרס לשדה התעופה גאטוויק, סוף הביקור ההוא.
אין חובה להשתמש דווקא בגאטוויק אקספרס מתחנת ויקטוריה. מי שנמצא בצפון העיר יכול לעשות את הנסיעה מסנט פנקרס בחצי המחיר וללא ההחלפה המעיקה לקו הויקטוריה בלב המערכת, בסדר זמנים די דומה. השירשור הזה יוקדש בעיקרו לתמונות מאפיינים שנראים די טכניים בדרום לונדון, אך יכלול גם כמה אלמנטים משדה התעופה עצמו.
מסילות בויאדוקט הגדה הדרומית
העיר לונדון עצמה (הסיטי, המייל המרובע) נמצאת על הגדה הצפונית, מדרום לגשר לונדון על הגדה הדרומית היתה העיר סאת'רק שלה קתדרלה משלה. עם התפתחות העיר הגדה הדרומית המשיכה להיות די משנית ובמאה ה19 עם בוא הרכבות נבנו לאורכה שני ויאדוקטים (שפיזית יש ביניהם קשר ללא מסילה בין תחנת ווטרלו לתחנת ווטרלו מזרח ואינני מתכוון לגשר העילי אלא לגשר הנמוך יותר בקומת רחוב המוניות וחניית האופניים). הויאדוקט לווטרלו מסתיים בה, אך הויאדוקט מלונדון ברידג' מתפצל בכמה מקומות ויש ממנו שלושה גשרי רכבת לגדה הצפונית - לטרמינלים בקאנון סטריט (בסיטי) וצ'ארינג קרוס (בווסט-אנד) ובאמצע - גשר לבלקפריירז (שמצפון לה היתה בעבר תחנת טרמינל בשם הולבורן ויאדוקט, כיום עוברת מתחת לתחנה זו תחנת סיטי טמזלינק). המחלף הרכבתי ( לא בדיוק מחלף, יותר צומת עם מסילה כפולה שעולה בחצי סיבוב לקטע החוצה) שצולם מחבר את ויאדוקט הגדה הדרומית לויאדוקט שבו הרכבת הגיעה מבלקפריירז וממשיכה דרומה לאלפנט אנד קאסל והלאה.





 

Ccyclist

Active member
נוף ממסילה עירונית על ויאדוקט, וגם דפו אוטובוסים

נסיעה מלונדון סט פנקרס לשדה התעופה גאטוויק, סוף הביקור ההוא.
אין חובה להשתמש דווקא בגאטוויק אקספרס מתחנת ויקטוריה. מי שנמצא בצפון העיר יכול לעשות את הנסיעה מסנט פנקרס בחצי המחיר וללא ההחלפה המעיקה לקו הויקטוריה בלב המערכת, בסדר זמנים די דומה. השירשור הזה יוקדש בעיקרו לתמונות מאפיינים שנראים די טכניים בדרום לונדון, אך יכלול גם כמה אלמנטים משדה התעופה עצמו.
נוף ממסילה עירונית על ויאדוקט, וגם דפו אוטובוסים
הגרפיטי הוא נוף די טיפוסי לפרוזדורי רכבת בעיר הפנימית. אינני יודע מדוע אנשים מסתכנים בגישה למקומות עם פס שלישי חשמלי כדי להשאיר חותמת שאינה נהירה לנוסעים שיראו אותה, אבל זה נהוג. השארד די מתאים לנוף ונראה כמו מגדל כנסייה טיפוסי.

לפי הבנייה הרחוב הזה ויקטוריאני - בתים צפופים ואחידים מתקופת המהפכה התעשייתית. סימון המהירות בכביש הוא 20 מייל לשעה ( כ30 קמ"ש) וזו מהירות ספציפית לאזורי מגורים שהוגדרו למהירות זו (המהירות באזורי מגורים רגילים היא 30 מייל לשעה או 50 קמ"ש). יש גם בניין דואר שנראה מאד תפעולי, אולי המקום ממנו מחלקים דברי דואר, לא מקום מזמין לציבור, וחדי העין שבכם מבחינים בדפו של אוטובוסים.

בדפו האוטובוסים התמונה שיצאה טוב מרכבת נוסעת היא האחוריים של האוטובוסים. מדובר באוטובוסי קומותיים מודרניים שכמותם היו קיימים בעיר מזה כמה וכמה עשורים. כרוכב אופניים ונהג טסט ראשון אני מסכים שהעיר לא מתאימה למפרקיות, אבל אין סיבה שלא היו פורסים אוטובוסי קומותיים מודרניים אדומים במקום הרוטמסטרים הוותיקים במקום ללכת על פרוייקט הרוטמאסטר החדש שהוא לדעתי קצת מצוצע.





 

yblumann

New member
It is camberwell

נוף ממסילה עירונית על ויאדוקט, וגם דפו אוטובוסים
הגרפיטי הוא נוף די טיפוסי לפרוזדורי רכבת בעיר הפנימית. אינני יודע מדוע אנשים מסתכנים בגישה למקומות עם פס שלישי חשמלי כדי להשאיר חותמת שאינה נהירה לנוסעים שיראו אותה, אבל זה נהוג. השארד די מתאים לנוף ונראה כמו מגדל כנסייה טיפוסי.

לפי הבנייה הרחוב הזה ויקטוריאני - בתים צפופים ואחידים מתקופת המהפכה התעשייתית. סימון המהירות בכביש הוא 20 מייל לשעה ( כ30 קמ"ש) וזו מהירות ספציפית לאזורי מגורים שהוגדרו למהירות זו (המהירות באזורי מגורים רגילים היא 30 מייל לשעה או 50 קמ"ש). יש גם בניין דואר שנראה מאד תפעולי, אולי המקום ממנו מחלקים דברי דואר, לא מקום מזמין לציבור, וחדי העין שבכם מבחינים בדפו של אוטובוסים.

בדפו האוטובוסים התמונה שיצאה טוב מרכבת נוסעת היא האחוריים של האוטובוסים. מדובר באוטובוסי קומותיים מודרניים שכמותם היו קיימים בעיר מזה כמה וכמה עשורים. כרוכב אופניים ונהג טסט ראשון אני מסכים שהעיר לא מתאימה למפרקיות, אבל אין סיבה שלא היו פורסים אוטובוסי קומותיים מודרניים אדומים במקום הרוטמסטרים הוותיקים במקום ללכת על פרוייקט הרוטמאסטר החדש שהוא לדעתי קצת מצוצע.
It is camberwell
why don't you take some time to learn a little bit more about the heritage and history of the transport .
system in London? it is very interesting and there is a lot of material - even on line.
my recommendation


when you took this photo, your train was passing the former Camberwell station, , closed in 1916. you can see hints on the track, but the real give away is the remaining station building, situated right opposite the parking area of Camberwell bus garage [not depot] - part of the Go Ahead group.
Camberwell does opeate route 12; unfortunately the route is being converted to the horrible LT- i.e. new bus for London

regards

Yoram
 

Ccyclist

Active member
Why should I know the diversion?

It is camberwell
why don't you take some time to learn a little bit more about the heritage and history of the transport .
system in London? it is very interesting and there is a lot of material - even on line.
my recommendation


when you took this photo, your train was passing the former Camberwell station, , closed in 1916. you can see hints on the track, but the real give away is the remaining station building, situated right opposite the parking area of Camberwell bus garage [not depot] - part of the Go Ahead group.
Camberwell does opeate route 12; unfortunately the route is being converted to the horrible LT- i.e. new bus for London

regards

Yoram
Why should I know the diversion?
If anything, I'd expect you to point out the branches south of East Croydon with the joint commuter - industrial use.
&nbsp
&nbsp
 

yblumann

New member
It is actually a commuter line

Why should I know the diversion?
If anything, I'd expect you to point out the branches south of East Croydon with the joint commuter - industrial use.
&nbsp
&nbsp
It is actually a commuter line
Camberwell station was and it part of a commuter line built largely on a viaduct from Loguhborgh Junction via the Elephant and Castle [with an abandoned station there- still exists] to Blackfriars and London Bridge.
It has been used by Crossrail from day one- the original Crossrail took over the Blackfriars to Swanley service via Bromley south.

The diversion you mention is necessary because of the rebuilding of London Bridge and the rail junction leading to it.
The Brighton service is diverted at Blackfriars to run non stop via the elephant and herne hill , rejoining the mainline near east croydon.
that diversion costs an extra 5-10 minutes in running time.

Living the central London, and having friends and contact in the 'north' and 'south' fo the river, has some advantages- one of them is that you get to know the rail system very well...


as I said, there is plenty of staff out there on London railways and history, highly recommended if you are interested in transport networks.

here is a link to Camberwell
http://en.wikipedia.org/wiki/Camberwell_railway_station_(London)
and the link to subterrana Britania- the best online source for closed rail services in the UK
http://www.disused-stations.org.uk/c/camberwell_new_road/index.shtml

regards

Yoram
 

Ccyclist

Active member
1- טמזלינק ולא קרוסרייל (הבא עלינו לטובה)

It is actually a commuter line
Camberwell station was and it part of a commuter line built largely on a viaduct from Loguhborgh Junction via the Elephant and Castle [with an abandoned station there- still exists] to Blackfriars and London Bridge.
It has been used by Crossrail from day one- the original Crossrail took over the Blackfriars to Swanley service via Bromley south.

The diversion you mention is necessary because of the rebuilding of London Bridge and the rail junction leading to it.
The Brighton service is diverted at Blackfriars to run non stop via the elephant and herne hill , rejoining the mainline near east croydon.
that diversion costs an extra 5-10 minutes in running time.

Living the central London, and having friends and contact in the 'north' and 'south' fo the river, has some advantages- one of them is that you get to know the rail system very well...


as I said, there is plenty of staff out there on London railways and history, highly recommended if you are interested in transport networks.

here is a link to Camberwell
http://en.wikipedia.org/wiki/Camberwell_railway_station_(London)
and the link to subterrana Britania- the best online source for closed rail services in the UK
http://www.disused-stations.org.uk/c/camberwell_new_road/index.shtml

regards

Yoram
1- טמזלינק ולא קרוסרייל (הבא עלינו לטובה)
2- המסלול האלטרנטיבי היה בשימוש מספר פעמים בעבר ותמיד הופיע כאפשרות בדיאגרמות הטמזלינק, אבל מה לעשות הוא אינו הדרך הראשית לברייטון ולחברים בסטרטהאם הייתי רוכב.
&nbsp
3- אני מודע שהיתה תחנה שנסגרה בקמברוול, זה כתוב בקלייב בסיפור הרקע של קו הויקטוריה (במקור חשבו על המשך דרומי לקו הבייקרלו ואז החליטו דווקא על קו חדש לשנות השישים), אבל לא ידעתי איפה זה. לאחרונה היה בחדשות המקומיות של לונדון אייטם על תחנה נטושה באזור פקהאם והקו בין לונדון ברידג' וזה היה מעניין כי היו שם מבנים שלמים (אולם כרטיסים) שהתגלו מחדש אחרי שנסגרו לפני שנות דור.
 

yblumann

New member
I stand corrected- Thameslink

1- טמזלינק ולא קרוסרייל (הבא עלינו לטובה)
2- המסלול האלטרנטיבי היה בשימוש מספר פעמים בעבר ותמיד הופיע כאפשרות בדיאגרמות הטמזלינק, אבל מה לעשות הוא אינו הדרך הראשית לברייטון ולחברים בסטרטהאם הייתי רוכב.
&nbsp
3- אני מודע שהיתה תחנה שנסגרה בקמברוול, זה כתוב בקלייב בסיפור הרקע של קו הויקטוריה (במקור חשבו על המשך דרומי לקו הבייקרלו ואז החליטו דווקא על קו חדש לשנות השישים), אבל לא ידעתי איפה זה. לאחרונה היה בחדשות המקומיות של לונדון אייטם על תחנה נטושה באזור פקהאם והקו בין לונדון ברידג' וזה היה מעניין כי היו שם מבנים שלמים (אולם כרטיסים) שהתגלו מחדש אחרי שנסגרו לפני שנות דור.
I stand corrected- Thameslink
it is old age I am afraid
the planned tube extension to Camberwell had nothing to do with the seperate rail line.

regards
 

yblumann

New member
Rail freight lines

Why should I know the diversion?
If anything, I'd expect you to point out the branches south of East Croydon with the joint commuter - industrial use.
&nbsp
&nbsp
Rail freight lines
if you are into this , a good start is to find out what is going on now -

read this

http://www.londonreconnections.com/2012/london-freight-part-1-reshaping-the-network/
and this
https://www.tfl.gov.uk/cdn/static/cms/documents/rail-freight-strategy-aug-2007.pdf

enjoy

I must admit that this is not something I know much about..

regards

Yoram
 

Ccyclist

Active member
התפצלות מסילות, וויאדוקט חוצה מעל

נסיעה מלונדון סט פנקרס לשדה התעופה גאטוויק, סוף הביקור ההוא.
אין חובה להשתמש דווקא בגאטוויק אקספרס מתחנת ויקטוריה. מי שנמצא בצפון העיר יכול לעשות את הנסיעה מסנט פנקרס בחצי המחיר וללא ההחלפה המעיקה לקו הויקטוריה בלב המערכת, בסדר זמנים די דומה. השירשור הזה יוקדש בעיקרו לתמונות מאפיינים שנראים די טכניים בדרום לונדון, אך יכלול גם כמה אלמנטים משדה התעופה עצמו.
התפצלות מסילות, וויאדוקט חוצה מעל
רשת המסילות בדרום לונדון די סבוכה, יש הרבה צמתים והתפצלויות. כמו כן העובדה שאתם נוסעים על ויאדוקט מעל לרחובות העיר לא אומרת שאחרים לא יעברו על ויאדוקט מעליכם. בשערי הויאדוקטים האלו נהוג שיש עסקים כמו מוסכים, ובמקומות מרכזיים - מועדוני לילה.





 
מצב
הנושא נעול.
למעלה