נסיעה מביה"ח בני ציון לקרית מוצקין
נסיעה מביה"ח בני ציון לקרית מוצקין
שלום! עם הרב קו השיטה -האוטובוס הראשון שמגיע עליו עולים ,הגיע 12 בסביבות 16:30 ירדתי איתו לתחנת שוק תלפיות בהרצל ,ראשון הגיע 115 (ברח החלוץ וגם תיקפתי את הרב קו במטרונית ) עליתי עליו ,כאן המקום לציין שעם עגלת נכים זה לא ניתן לביצוע , נסעתי בכוון מרכזית המפרץ (ליד תחנת חברת חשמל גשר פז עשיתי שיקול מוטעה והמשכתי ב115 הייתי צריך להחליף לעבור למסלול המטרונית בתחנה זו עוצרים כל המטרוניות . אבל המשכתי ללב המפרץ ועליתי על קו 1 שעקב תקלה בסימול הראה hof hacarmel ,לא היה זמן לתקף רב קו כמובן שלא היה זמן לקנות כרטיס למטרונית ,עליתי למטרונית דחוסה לעייפה שעמדה כשניה בתחנה היתה עוד אחת בקו 1 לפניה .
אז ככה על תדירות אין מה לדבר זה סביר מאוד וגם המזגן יש לציין שכלי הרכב שהיה עמוס אנשים היה בטמפ נוחה ואין טענות הצג והכרוז לא פעלו מיד תראו תמונת המראה הפנימי זו היתה מטרונית מס 9197801 אגב אין אפשרות לזהות את הרכב מבפנים אין מס פנימי שיש בחוץ . האוטובוס כפי שאמרתי היה עמוס בתחנת חוצות המפרץ ניסתה לעלות אישה מוגבלת תנועה ולא הצליחה לעלות ,אנשים העומדים על הסימון הצהוב ליד הדלת מונעים סגירתה ומעכבים יציאת המטרונית מהתחנה ,(אם אין סגירת דלת הכלי לא זז ) כל זה עד שהנהג ביקש במערכת הכריזה להתרחק מהדלת .המשכתי איתה עד צומת מוצרט ומשם הגיע קו 12 חבל שלא 22 פשוט הוא מגיע ליגאל אלון , בכניסה ללב המפרץ שמתי לב שקו 136 מצומת קרית אתא לכוון חיפה ריק וב 123 שהיה אחריו היו מס מועט של נוסעים משהו כמו 4 -5 .תחושתית נראה לי שהקוים האלה יקוצרו חזרה למרכזית המפרץ .
יהיה מענין לראות את המצב כאשר הנסיעה במטרונית תעלה כסף .
אגב למרות המיזוג המוצלח של המטרונית היה סרחון בהתחלה כנראה ממשהיא שחוסכת מים ובית השחי שלה כנראה משהו משהו .
לא נראה לי איך יבדקו תיקוף רב קו או כרטיסים בעומס כזה ותחושתית יהיו התפלחויות בשעות העומס .
אז אני אצרף לכם תמונה מתוך כלי הרכב שימו לב לצג שאתה אינך יכול לברר על איזה קו עלית במקרה כזה
נסיעה מביה"ח בני ציון לקרית מוצקין
שלום! עם הרב קו השיטה -האוטובוס הראשון שמגיע עליו עולים ,הגיע 12 בסביבות 16:30 ירדתי איתו לתחנת שוק תלפיות בהרצל ,ראשון הגיע 115 (ברח החלוץ וגם תיקפתי את הרב קו במטרונית ) עליתי עליו ,כאן המקום לציין שעם עגלת נכים זה לא ניתן לביצוע , נסעתי בכוון מרכזית המפרץ (ליד תחנת חברת חשמל גשר פז עשיתי שיקול מוטעה והמשכתי ב115 הייתי צריך להחליף לעבור למסלול המטרונית בתחנה זו עוצרים כל המטרוניות . אבל המשכתי ללב המפרץ ועליתי על קו 1 שעקב תקלה בסימול הראה hof hacarmel ,לא היה זמן לתקף רב קו כמובן שלא היה זמן לקנות כרטיס למטרונית ,עליתי למטרונית דחוסה לעייפה שעמדה כשניה בתחנה היתה עוד אחת בקו 1 לפניה .
אז ככה על תדירות אין מה לדבר זה סביר מאוד וגם המזגן יש לציין שכלי הרכב שהיה עמוס אנשים היה בטמפ נוחה ואין טענות הצג והכרוז לא פעלו מיד תראו תמונת המראה הפנימי זו היתה מטרונית מס 9197801 אגב אין אפשרות לזהות את הרכב מבפנים אין מס פנימי שיש בחוץ . האוטובוס כפי שאמרתי היה עמוס בתחנת חוצות המפרץ ניסתה לעלות אישה מוגבלת תנועה ולא הצליחה לעלות ,אנשים העומדים על הסימון הצהוב ליד הדלת מונעים סגירתה ומעכבים יציאת המטרונית מהתחנה ,(אם אין סגירת דלת הכלי לא זז ) כל זה עד שהנהג ביקש במערכת הכריזה להתרחק מהדלת .המשכתי איתה עד צומת מוצרט ומשם הגיע קו 12 חבל שלא 22 פשוט הוא מגיע ליגאל אלון , בכניסה ללב המפרץ שמתי לב שקו 136 מצומת קרית אתא לכוון חיפה ריק וב 123 שהיה אחריו היו מס מועט של נוסעים משהו כמו 4 -5 .תחושתית נראה לי שהקוים האלה יקוצרו חזרה למרכזית המפרץ .
יהיה מענין לראות את המצב כאשר הנסיעה במטרונית תעלה כסף .
אגב למרות המיזוג המוצלח של המטרונית היה סרחון בהתחלה כנראה ממשהיא שחוסכת מים ובית השחי שלה כנראה משהו משהו .
לא נראה לי איך יבדקו תיקוף רב קו או כרטיסים בעומס כזה ותחושתית יהיו התפלחויות בשעות העומס .
אז אני אצרף לכם תמונה מתוך כלי הרכב שימו לב לצג שאתה אינך יכול לברר על איזה קו עלית במקרה כזה