נסיעה כ"ס-ת"א-כ"ס: ביקורת בונה

מצב
הנושא נעול.
נסיעה כ"ס-ת"א-כ"ס: ביקורת בונה

נסיעה כ"ס-ת"א-כ"ס: ביקורת בונה
1. למה אין רכבות בקו במוצ"ש ? 2. משפחה (2 מבוגרים, 2 ילדים מעל גיל 5) צריכה לשלם כמעט 100 שקל עבור נסיעה הלוך ושוב. זה הרבה יותר ממה שהייתי משלם אם הייתי נוסע ברכב, כולל חניה בעזריאלי. 3. אין שלטי הנחיה בת"א השלום ובכ"ס לאיזה רציף לרדת. בכ"ס אין בכלל. רציף 1 או 2 - אין מושג. בת"א השלום רק ברציף יש שלט אבל לא למעלה (לפחות לאלה שמגיעים מעזריאלי). למטה ברציף השלט מפרט רק רת שתי רכבות הבאות (או אלה שכבר יצאו). חסכו שם בשורות. במרכז עזריאלי עצמו יש שלט אבל רק בן 4 שורות. אנחנו לא ראינו את הרכבת שלנו ברשימה למרות שנשארו לנו רק 10 דקות. העסק לא מספיק ידידותי. אנא התייחסותכם..
 
התייחסות (חלקית) לביקורת

נסיעה כ"ס-ת"א-כ"ס: ביקורת בונה
1. למה אין רכבות בקו במוצ"ש ? 2. משפחה (2 מבוגרים, 2 ילדים מעל גיל 5) צריכה לשלם כמעט 100 שקל עבור נסיעה הלוך ושוב. זה הרבה יותר ממה שהייתי משלם אם הייתי נוסע ברכב, כולל חניה בעזריאלי. 3. אין שלטי הנחיה בת"א השלום ובכ"ס לאיזה רציף לרדת. בכ"ס אין בכלל. רציף 1 או 2 - אין מושג. בת"א השלום רק ברציף יש שלט אבל לא למעלה (לפחות לאלה שמגיעים מעזריאלי). למטה ברציף השלט מפרט רק רת שתי רכבות הבאות (או אלה שכבר יצאו). חסכו שם בשורות. במרכז עזריאלי עצמו יש שלט אבל רק בן 4 שורות. אנחנו לא ראינו את הרכבת שלנו ברשימה למרות שנשארו לנו רק 10 דקות. העסק לא מספיק ידידותי. אנא התייחסותכם..
התייחסות (חלקית) לביקורת
1. גם אני תהיתי לגבי מוצאי שבת, ומסתבר שפשוט לא חושבים ברכבת ישראל שהביקוש לקו בזמן זה מצדיק את הפעלתו (שהיא אפשרית, כמובן, מבחינה טכנית). למיטב הבנתי, במידה ויתעורר ביקוש כזה, ישקלו ברכבת את הנושא ברצינות. 2. אין לי תשובה מלבד ציון הנתון שממוצע הנוסעים במכונית רגילה בארץ הוא פחות מ-2, כך שהעובדה המצערת והמכעיסה שהזכרת לא גורעת מיכולתה של הרכבת להיות 'חולץ פקקים'. כמובן שאפשר לפתור את העניין על-ידי שיווק 'כרטיסים משפחתיים' מוזלים (יש כאלו דברים בעולם) אולם זה דורש חשיבה מרחיקת לכת מצד הרכבת ומצד משרד התחבורה וכן הערכות טכנית (לדוגמא, איך אתה מוודא שחמשת האנשים שלפניך אכן זכאים לכרטיס שיאפשר להם לנסוע במחיר של שלושה אנשים?). 3. אין לי תשובה לשאלה (אם אני מבין אותה נכון) למה הפסיקו ברכבת ישראל את הפרוייקט שהחל באמצע שנות ה-90 להתקנת שילוט אלקטרוני בתחנות הרכבת. אמנם אפשר לדבר הרבה על מגרעותיה של המערכת שנבחרה, אבל אני די בטוח שהיא עדיפה על היעדר מערכת בכלל. אם כך ואם כך, מעבר לתשובות של מידע ברמות שונות של דיוק ואמינות, לא תוכל למצוא כאן בפורום - הכתובת הנכונה היא הממונה על פניות הציבור ברכבת ישראל [email protected] ונשמח כמובן לשמוע אילו תשובות קיבלת שם.
 
שילוט אלקטרוני

התייחסות (חלקית) לביקורת
1. גם אני תהיתי לגבי מוצאי שבת, ומסתבר שפשוט לא חושבים ברכבת ישראל שהביקוש לקו בזמן זה מצדיק את הפעלתו (שהיא אפשרית, כמובן, מבחינה טכנית). למיטב הבנתי, במידה ויתעורר ביקוש כזה, ישקלו ברכבת את הנושא ברצינות. 2. אין לי תשובה מלבד ציון הנתון שממוצע הנוסעים במכונית רגילה בארץ הוא פחות מ-2, כך שהעובדה המצערת והמכעיסה שהזכרת לא גורעת מיכולתה של הרכבת להיות 'חולץ פקקים'. כמובן שאפשר לפתור את העניין על-ידי שיווק 'כרטיסים משפחתיים' מוזלים (יש כאלו דברים בעולם) אולם זה דורש חשיבה מרחיקת לכת מצד הרכבת ומצד משרד התחבורה וכן הערכות טכנית (לדוגמא, איך אתה מוודא שחמשת האנשים שלפניך אכן זכאים לכרטיס שיאפשר להם לנסוע במחיר של שלושה אנשים?). 3. אין לי תשובה לשאלה (אם אני מבין אותה נכון) למה הפסיקו ברכבת ישראל את הפרוייקט שהחל באמצע שנות ה-90 להתקנת שילוט אלקטרוני בתחנות הרכבת. אמנם אפשר לדבר הרבה על מגרעותיה של המערכת שנבחרה, אבל אני די בטוח שהיא עדיפה על היעדר מערכת בכלל. אם כך ואם כך, מעבר לתשובות של מידע ברמות שונות של דיוק ואמינות, לא תוכל למצוא כאן בפורום - הכתובת הנכונה היא הממונה על פניות הציבור ברכבת ישראל [email protected] ונשמח כמובן לשמוע אילו תשובות קיבלת שם.
שילוט אלקטרוני
תודה חן על תשובתך המפורטת. לדעתי אין מנוס ממערכת אלקטרונית טובה ואמיתית. אינני מבין איך האנשים מוכוונים לרציפים ויודעים לאן פני הרכבת הנכנסת. הודעות קוליות זה ממש פתרון עלוב.
 
שילוט אלקטרוני וכריזה

שילוט אלקטרוני
תודה חן על תשובתך המפורטת. לדעתי אין מנוס ממערכת אלקטרונית טובה ואמיתית. אינני מבין איך האנשים מוכוונים לרציפים ויודעים לאן פני הרכבת הנכנסת. הודעות קוליות זה ממש פתרון עלוב.
שילוט אלקטרוני וכריזה
הודעות קוליות הן אמנם לא מושלמות (במיוחד בתחנות כמו הרצליה או חיפה מרכז בהן המערכות מאוד ישנות) אבל הם חסרות תחליף למי שראייתו לקויה, ובתחנות החדשות מותקנות כיום מערכות כריזה מאוד (מאוד..) יקרות באיכות גבוהה שברך כלל גם מסוגלות לספק את הסחורה אם משתמשים בהן נכון (לדוגמה -כשכורזי מעט לפני שהרכבת נכנסת לתחנה ולא כשהיא כבר בולמת ומעירה את המתים)
 
מעירה את המתים??! חן, תציץ פה רגע..

שילוט אלקטרוני וכריזה
הודעות קוליות הן אמנם לא מושלמות (במיוחד בתחנות כמו הרצליה או חיפה מרכז בהן המערכות מאוד ישנות) אבל הם חסרות תחליף למי שראייתו לקויה, ובתחנות החדשות מותקנות כיום מערכות כריזה מאוד (מאוד..) יקרות באיכות גבוהה שברך כלל גם מסוגלות לספק את הסחורה אם משתמשים בהן נכון (לדוגמה -כשכורזי מעט לפני שהרכבת נכנסת לתחנה ולא כשהיא כבר בולמת ומעירה את המתים)
מעירה את המתים??! חן, תציץ פה רגע..
שמתי לב שיש קטריסטים, ויש נהגי קטר...... נהגי הקטר באים במהירות גבוהה יחסית לתחנה, ופשוט בשניה האחרונה נותנים מכת ברקס. הקטריסטים, באים במהירות איטית לתחנה, ובולמים כמו נחיתה של קונקורד לתוך גבינה מותכת, למרות שזה מעצבן את העומדים ברכבת (אלו שלוחצים מיליון פעם על הכפתור של הדלתות ולא מבינים שעד שהנהג לא ישחרר הם מבזבזים ת'זמן) זה לפחות לא מעיר את המתים. ודרך אגב, מערכת הכריזה בבת גלים נשמעת כאילו שהקריין (האנושי) בלע את הלשון, ולעומת זאת בכ"ס - שומעים ברור מאוד, גם שרכבות של נהגי קטר שמעירים מתים עוצרות.


ב6/5 זה קורה. אני נרשמתי. ואת/ה?
 
כריזה זה לא פתרון

מעירה את המתים??! חן, תציץ פה רגע..
שמתי לב שיש קטריסטים, ויש נהגי קטר...... נהגי הקטר באים במהירות גבוהה יחסית לתחנה, ופשוט בשניה האחרונה נותנים מכת ברקס. הקטריסטים, באים במהירות איטית לתחנה, ובולמים כמו נחיתה של קונקורד לתוך גבינה מותכת, למרות שזה מעצבן את העומדים ברכבת (אלו שלוחצים מיליון פעם על הכפתור של הדלתות ולא מבינים שעד שהנהג לא ישחרר הם מבזבזים ת'זמן) זה לפחות לא מעיר את המתים. ודרך אגב, מערכת הכריזה בבת גלים נשמעת כאילו שהקריין (האנושי) בלע את הלשון, ולעומת זאת בכ"ס - שומעים ברור מאוד, גם שרכבות של נהגי קטר שמעירים מתים עוצרות.


ב6/5 זה קורה. אני נרשמתי. ואת/ה?
כריזה זה לא פתרון
אני רוצה לעלות לרציף ע-כ-ש-י-ו. אני לא אחכה לכריזה. המידע חייב להיות מול העיניים: ת"א ההגנה - 16:53 - רציף 1 ככלל, גם בשדות תעופה: ככל שהסביבה יותר מתקדמת אין כריזה בכלל. הכל מתבצע בעזרת שילוט.
 

nitsansh

New member
בעיה טכנית???

התייחסות (חלקית) לביקורת
1. גם אני תהיתי לגבי מוצאי שבת, ומסתבר שפשוט לא חושבים ברכבת ישראל שהביקוש לקו בזמן זה מצדיק את הפעלתו (שהיא אפשרית, כמובן, מבחינה טכנית). למיטב הבנתי, במידה ויתעורר ביקוש כזה, ישקלו ברכבת את הנושא ברצינות. 2. אין לי תשובה מלבד ציון הנתון שממוצע הנוסעים במכונית רגילה בארץ הוא פחות מ-2, כך שהעובדה המצערת והמכעיסה שהזכרת לא גורעת מיכולתה של הרכבת להיות 'חולץ פקקים'. כמובן שאפשר לפתור את העניין על-ידי שיווק 'כרטיסים משפחתיים' מוזלים (יש כאלו דברים בעולם) אולם זה דורש חשיבה מרחיקת לכת מצד הרכבת ומצד משרד התחבורה וכן הערכות טכנית (לדוגמא, איך אתה מוודא שחמשת האנשים שלפניך אכן זכאים לכרטיס שיאפשר להם לנסוע במחיר של שלושה אנשים?). 3. אין לי תשובה לשאלה (אם אני מבין אותה נכון) למה הפסיקו ברכבת ישראל את הפרוייקט שהחל באמצע שנות ה-90 להתקנת שילוט אלקטרוני בתחנות הרכבת. אמנם אפשר לדבר הרבה על מגרעותיה של המערכת שנבחרה, אבל אני די בטוח שהיא עדיפה על היעדר מערכת בכלל. אם כך ואם כך, מעבר לתשובות של מידע ברמות שונות של דיוק ואמינות, לא תוכל למצוא כאן בפורום - הכתובת הנכונה היא הממונה על פניות הציבור ברכבת ישראל [email protected] ונשמח כמובן לשמוע אילו תשובות קיבלת שם.
בעיה טכנית???
מה הבעיה? סופרים כמה אנשים יש, ואם זה מתאים למספר בכרטיס...
 

Springy

New member
הבעיה

בעיה טכנית???
מה הבעיה? סופרים כמה אנשים יש, ואם זה מתאים למספר בכרטיס...
הבעיה
היא שעם ישראל ינצל ללא ספק לרעה את ההטבה וכל מיני אנשים שאין ביניהם שום קשר דם ינצלו את ההנחה. נראה לי ממש מסורבל להתחיל לבדוק תעודות זהות בקופה...
 

nitsansh

New member
אז מה?

הבעיה
היא שעם ישראל ינצל ללא ספק לרעה את ההטבה וכל מיני אנשים שאין ביניהם שום קשר דם ינצלו את ההנחה. נראה לי ממש מסורבל להתחיל לבדוק תעודות זהות בקופה...
אז מה?
לא צריך לבדוק תעודות... ההנחה היא לפי מספר האנשים... מה זה משנה אם הם קרובים או לא?
 

Springy

New member
משנה

אז מה?
לא צריך לבדוק תעודות... ההנחה היא לפי מספר האנשים... מה זה משנה אם הם קרובים או לא?
משנה
כי בדר"כ כאשר קבוצת אנשים נוסעת יחד כל אחד מממן את עצמו. הנחה הגיונית רק במקרה של משפחה עם ילדים שאכן משלמת מחיר גבוה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה