נסיעה בעיתית אמש עם מטרופולין,ושלחתי אליהם פניה בנידון...,

מצב
הנושא נעול.

אלון 58

New member
נסיעה בעיתית אמש עם מטרופולין,ושלחתי אליהם פניה בנידון...,

נסיעה בעיתית אמש עם מטרופולין,ושלחתי אליהם פניה בנידון...,
תוך כדי אני מדגיש שזו אינה תלונה,אלא הפניית תשומת-
לתקלות שגורמות לפעמים לנסיעה לא נעימה,ומסתבר שלנהג אין שליטה על זה.
ובמה דברים אמורים?
מצורפים פרטי הנסיעה כצילום מסך ובטקסט מדויק את אשר כתבתי אליהם.
אמתין לתשובתם ככל שידרש,עד היום יאמר לזכותם של מפעילי מטרופולין,שגם אם לוקח יומיים עד שלושה,הם משיבים לפניות.

 

אלון 58

New member
נו טוב,הממשק החדש של "תפוז" דפוק...,

נסיעה בעיתית אמש עם מטרופולין,ושלחתי אליהם פניה בנידון...,
תוך כדי אני מדגיש שזו אינה תלונה,אלא הפניית תשומת-
לתקלות שגורמות לפעמים לנסיעה לא נעימה,ומסתבר שלנהג אין שליטה על זה.
ובמה דברים אמורים?
מצורפים פרטי הנסיעה כצילום מסך ובטקסט מדויק את אשר כתבתי אליהם.
אמתין לתשובתם ככל שידרש,עד היום יאמר לזכותם של מפעילי מטרופולין,שגם אם לוקח יומיים עד שלושה,הם משיבים לפניות.
נו טוב,הממשק החדש של "תפוז" דפוק...,
מעלים הודעות תוך כדי כתיבתן,אז שיעשו מנהג קבוע ויעזבו אותי כל השבוע!
 

אלון 58

New member
אנסה לצרף זאת כמסמך...!

נסיעה בעיתית אמש עם מטרופולין,ושלחתי אליהם פניה בנידון...,
תוך כדי אני מדגיש שזו אינה תלונה,אלא הפניית תשומת-
לתקלות שגורמות לפעמים לנסיעה לא נעימה,ומסתבר שלנהג אין שליטה על זה.
ובמה דברים אמורים?
מצורפים פרטי הנסיעה כצילום מסך ובטקסט מדויק את אשר כתבתי אליהם.
אמתין לתשובתם ככל שידרש,עד היום יאמר לזכותם של מפעילי מטרופולין,שגם אם לוקח יומיים עד שלושה,הם משיבים לפניות.
אנסה לצרף זאת כמסמך...!
 

olli3

New member
מנהל
צפה לתגובה לא כל כך עניינית.

אנסה לצרף זאת כמסמך...!
צפה לתגובה לא כל כך עניינית.
מטרופולין אומנם עונים, אך התגובות פשוט לא ענייניות ומועתקות כהעתק > הדבק.
&nbsp
דר"א, פיצויי בדמות שוברי נסיעה לא נראים לי כלל חוקיים. הרי כשנוסע עולה לאוטובוס ומשלם, בכל אמצעי שהוא, הוא משלם למדינת ישראל ולא למטרופולין (ככה זה במכרזים החדשים). אז איך מטרופולין יכולה לפצות נוסע בשבורי נסיעה? זה לתת לנוסע נסיעות חינם על חשבון מדינת ישראל ולא על חשבון מטרופולין.
&nbsp
בנוגע לנושא שבו עסקינן, הם "יבדקו" ויגלו שהאוטובוס היה תקין וזה מה שהם יגידו לך.
&nbsp
בנוגע לכריזה, הנהג בהחלט יכול לשלוט עליה. הכריזה מחוברת למגבר של מערכת השמע של הרכב. זו שדרכה מעבירים למצב מיקרופון כאשר רוצים לדבר במיקרופון (בטח שמת לב שבכל אוטובוסי מטרופולין במושב בקדמי מימין יש שקע קטן בדופן לחיבור מיקרופון עבור מדריך), לחילופין אפשר לבחור שמערכת הרמקולים של האוטובוסים תשמיע את הרדיו לו מאזין הנהג . יש נהג קבוע על קווי ב"ש- ערד ובכלל ב"ש-מזרח הנגב שעושה את זה. אומנם הכריזה של התחנות משתלטת על הרדיו, אבל לא מבינים שום דבר ממה שנאמר בכריזה כי הווליום מלכתחילה כה נמוך כי הוא לא יכול לשים רדיו בקול גבוה יחסית אז הוא שם בווליום חלש.
 

אלון 58

New member
תודה,אני לא מצפה ל"גדולות"...,

צפה לתגובה לא כל כך עניינית.
מטרופולין אומנם עונים, אך התגובות פשוט לא ענייניות ומועתקות כהעתק > הדבק.
&nbsp
דר"א, פיצויי בדמות שוברי נסיעה לא נראים לי כלל חוקיים. הרי כשנוסע עולה לאוטובוס ומשלם, בכל אמצעי שהוא, הוא משלם למדינת ישראל ולא למטרופולין (ככה זה במכרזים החדשים). אז איך מטרופולין יכולה לפצות נוסע בשבורי נסיעה? זה לתת לנוסע נסיעות חינם על חשבון מדינת ישראל ולא על חשבון מטרופולין.
&nbsp
בנוגע לנושא שבו עסקינן, הם "יבדקו" ויגלו שהאוטובוס היה תקין וזה מה שהם יגידו לך.
&nbsp
בנוגע לכריזה, הנהג בהחלט יכול לשלוט עליה. הכריזה מחוברת למגבר של מערכת השמע של הרכב. זו שדרכה מעבירים למצב מיקרופון כאשר רוצים לדבר במיקרופון (בטח שמת לב שבכל אוטובוסי מטרופולין במושב בקדמי מימין יש שקע קטן בדופן לחיבור מיקרופון עבור מדריך), לחילופין אפשר לבחור שמערכת הרמקולים של האוטובוסים תשמיע את הרדיו לו מאזין הנהג . יש נהג קבוע על קווי ב"ש- ערד ובכלל ב"ש-מזרח הנגב שעושה את זה. אומנם הכריזה של התחנות משתלטת על הרדיו, אבל לא מבינים שום דבר ממה שנאמר בכריזה כי הווליום מלכתחילה כה נמוך כי הוא לא יכול לשים רדיו בקול גבוה יחסית אז הוא שם בווליום חלש.
תודה,אני לא מצפה ל"גדולות"...,
כמו-כן לא הוזכר שם שום "פיצוי",לא זו כוונתי.
הכריזה באמת היתה משתלטת על הרדיו,אבל בעוצמה מוגזמת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה