נסיך הכסף OUT - יחי מלך הפנאי האורבני

  • פותח הנושא em28
  • פורסם בתאריך

rnaran

New member
המחיר משחק תפקיד

הדגמים שהצגת הם אכן טובים אבל הרבה מאוד אוהבים את הספורטאז לדעתי לא רק בגלל העיצוב אלא בגלל שהוא כיפי לנסיעה ומאוד אמין. טויטה למשל אומנם מאוד טובים אבל הם הכי יקרים בקטגוריה הזאת וגם מאזדה אותו סיפור cx 5 אנשים בארץ לא יכולים לעמוד במחירים כל כך גבוהים אז הם מעדיפים ללכת על משהו יותר עממי במחיר וגם שנותן תמורה לכסף..
 

em28

Well-known member
הפרש המחיר בשנתון שקניתי (2016) עמד על 30K מול ה-CX5

שגם ככה לא ענה לכל דרישותי.

כל הרכבים מהסוג הזה (ובעצם כל רכב) מהווה פשרה, הפשרה של הספורטאז הכי התאימה לי.
מאד יכול להיות שלאחרים תתאים פשרה אחרת - נניח יותר נוחות, פחות בגאז ויותר כסף.
 

Cמן רשום

New member
זה נכון רק לאנשים מסוימים למשל עם בעיות גב ולנסיעות מסויימות

קודם כל תתחדש!

אבל אינני חושב שהמסקנות שלך נכונות לכולם. אחרי כמה שנים עם ג'יפ (גרנד צ'רוקי) חזרתי לפני 4 שנים למכוניות בתצורת סדן וגיליתי להפתעתי שהישיבה דווקא יותר נוחה לי, בטח לנסיעות ארוכות. הנסיעה בוודאי יותר חלקה והתנהגות הכביש בליגה אחרת. אשתי משום מה מתעקשת על רכב גבוה (Q5) וכשהיינו יוצאים איתו לטיולים, אחרי כמה שעות הייתי מתחיל להרגיש את אי הנוחות שנגזרת מהישיבה הזקופה והמתלים הקשים. אז אני נוטה להאמין שנהירת העדר לרכבי SUV שאגב מתרחשת בכל העולם, לא רק בארץ, היא יותר עניין של אופנה מאשר עובדות קונקרטיות. זאת ההתרשמות האישית שלי בכל אופן.
 

ANZ1

New member
אף אחד בעולם לא חושב אחרת

ברור שמכוניות פרטיות סדאן,סטיישן או הצאבק הרבה יותר נוחות, ויציבות בכביש מרכב גבוה,
זה קשור לפיזיקה, ככל שרכב יותר נמוך הוא יותר יציב ופחות מתנדנד,
וזה קשור לכסף, במחיר של מכונית מקטגוריה מסוימת בסדאן, אתה יכול לקנות רק גיפון בקטגוריה יותר נמוכה, גיפון שמבוסס על מכונית משפחתית עולה כמו מכונית מנהלים.

הבעיה שהלקוחות רוצים גיפונים,
והמגמה היא להפסיק לייצר בכלל מכוניות פרטיות,
פורד למשל הודיעה שהיא מפסיקה לייצר מכוניות סדאן ,בשלב הראשון לצפון אמריקה, ובהמשך לכל העולם,
עוד שנתיים לא תוכל לקנות מכונית סדאן מתוצרת פורד, כי לא יהיו כאלו,
ושאר היצרנים לא הודיעו את זה באופן כזה מוחלט, אבל בפועל מפסיקים לפתח מכוניות סדאן או האצבק ובמקומם עוברים לייצר רק גיפונים.

https://www.nbcnews.com/business/autos/ford-stop-making-all-passenger-cars-except-mustang-n869256
 

ANZ1

New member
אבל אתה גר בכדור הארץ, וכל היצרנים מקטינים את דגמי הסדאן

אם המגמה תמשיך,
עוד כמה שנים יהיה לך מעט מאד דגמים לבחור מהם
 

em28

Well-known member
נהפוכו, המשפחתיות גדלות והולך ומטשטש הגבול בינן ל-SUV

 

ANZ1

New member
מקטינים את כמות דגמי המכוניות הפרטיות לא את גודל המכוניות

כדאי לקרוא את השרשור לפני שאתה מגיב,
אחרת אתה מגיב למשהו שלא נכתב,

אבל זה נכון שכל המכוניות בכל הקטגוריות רק הולכות וגדלות בגודל,
אבל כל היצרנים מקטינים את ההשקעה וכמות הדגמים במכוניות פרטיות.
 
כמות הדגמים של אופל מדהימה , אולי בגלל זה

הם נפלו .
גם מרצדס , משום מה הם רוצים לפנות לכל השכבות של הדרישות .
 

ANZ1

New member
אופל לא קיימת כחברת רכב כבר 70 שנה לפחות

לא ברור על מה אתה מדבר,
70 שנה כבר שאופל זה מפעל הרכבה של גנרל מוטורס בגרמניה, כמו אחייותיה בכל העולם, את אותם מכוניות שGM ייצרה בבריטניה תחת השם ווקסהול, באוסטרליה תחת השם הולדן, בארצות הברית תחת השם ביואיק,
בגרמניה הם נקראו אופל, חלק גדול מהמכוניות של אופל בכלל לא מגרמניה,
את האופל מוקה, ייצרו באותו קו יצור בקוריאה עם אחיו השברולט טראקס,
מצא את ההבדלים
אופל אינסיגניה
https://www.opel.co.il/דגמים/44/אופל-אינסיגניה-5-דלתות-INNOVATION/
ביואיק ריגל
http://www.buick.com/sedans/regal-sportback-luxury-sedan
הולדן קומודור
https://www.holden.com.au/cars/commodore

אז השנה העבירו את השם והמפעל לבעלות של פיזו, ובשנה האחרונה אופל התחילו לייצר מכוניות של פגו עם סמל של אופל.
הם לא נפלו, כי אין להם הרבה מכוניות, אין להם אפילו מכונית אחת משלהם.
 
ממש הפוך , הישיבה הגבוהה מייצרת נוחות גדולה יותר

אני הצלחתי לנסוע יותר קילומטרים ביום ברכב גבוה לעומת רכב נמוך .
בערך 200 יותר .
 
למעלה