נסיון

pelo911

New member
נסיון

אני בן 23 חייל משוחרר כשנה רוצה לעזוב לקנדה ורציתי את עצתכם בנושא מה עליי לעשות וכו'?
 

formersusan

New member
צר לי,

אבל קשה לי להאמין שלחייל משוחרר, ש(אני מניחה) עדיין לא רכש השכלה גבוהה, יש מספיק נקודות להגר. הפרמטרים העיקריים להגירה תלויים בניסיון תעסוקתי ובהשכלה, ועל כן באמת קשה לי להניח שתגיע לסף הנקודות הנדרש. אם אתה רוצה להגיע לקנדה, אתה יכול לברר אולי לגבי לימודים שם. אם תתקבל ללימודים, תגיש בקשה לויזת סטודנט וכך תוכל לנסות לחיות בקנדה כמה שנים. כרגע, או לפחות כך זה נראה על פניו, זאת האופציה הריאלית היחידה שלך. בכל מקרה, שיהיה בהצלחה.
 

pelo911

New member
?

אבל יש המון ישראלים שעובדים וחיים בקנדה גם מבלי להגר איך זה יכול להיות?
 

formersusan

New member
או שהם בלתי חוקיים,

וזה *****מאוד**** לא מומלץ, כי רשויות ההגירה מכבידות ידן על שכאלה (ובעתיד, אלו שנתפסו לא יוכלו להגר באופן חוקי או לחזור כתיירים), או שיש להם ויזת עבודה או ויזת סטודנט. אלו הן האפשרויות היחידות.
 

tricia

New member
אפרופו עבודה בקנדה

בדצמבר האחרון יצא לי לבקר בMALL הענק שבאדמונטון. למי שלא יודע, הוא ענק ממש... נדמה לי שהפעם האחרונה בה ראיתי כל כך הרבה ישראלים בMALL הייתה בביקור האחרון שלי בישראל. לא יאומן... כל עובדי הדוכנים היו ישראלים בלי יוצא מן הכלל... אני מעריכה שראיתי יותר ממאה. לא קשה לפספס.. המבטא מסגיר אותם מרחוק. אין בזה כדי להביא עמדה חיובית בקשר לעבודה בלתי חוקית. אבל כנראה שיש מחוזות שאכיפת החוק לא מי יודע מה ... וכתוצאה מכך הסיכון אולי לא כל כך גבוה.
 

formersusan

New member
רק שבספטמבר האחרון הייתה

פשיטה של משטרת ההגירה על מולים ברחבי קנדה, כולל באדמונטון, ונעצרו שם הרבה מאוד עובדים לא חוקיים מישראל. מדי פעם פושטת משטרת ההגירה על מקומות נוספים וחושפת עוד ועוד עובדים לא חוקיים. וככל שייכנסו יותר מהגרים חוקיים תחת סף הנקודות הנוכחי והנמוך, כך לדעתי תכבד ידה של רשות ההגירה נגד העובדים הזרים.
 
טריסיה.. ביקרת לאחרונה בפורומונאד

כן כן בטוורנטו, גם המול הזה מלא ישראלים ולא רק בדוכנים גם בחנויות עצמן ו... כמובן שהשפה המדוברת בשדירות המול עצמו היא עברית. היו לי אורחים מישראל. שלרגע חשבו שהם נמצאים בקניון מלחה.. ביום אחד גיליתי ככה בגללם, שלפחות שלוש מלצריות במסעדה בה אכלנו דוברות עברית בחנות למידות גדולות בה קנתה גיסתי, שתי מוכרות שכנעו אותה בעברית צחה לרכוש מעיל.(הן הצליחו כמובן) וכמו שאמרתי אי אפשר לדבר סודות כשהולכים שם. ישראלים עליך פרומו......
 

tricia

New member
דודה יקרה:

אני גרה במרחק חצי קילומטר מפרומנד (כאן אני עושה רב הקניות) אז תאמיני לי שאין כזאת כמות של ישראלים בדוחנים כמו באדמונטון. יש לציין שבאדמונטון היא לא טורנהיל (ישראל הקטנה) והריכוז בMALL גבה בהרבה מכמות הישראלים בעיר. בפרומנד הסביבה מלאה בישראלים! אלה היו בחורים ובחורות צעירות בלתי חוקיות שבאו במיוחד למכור בדוחנים. לא מהגרים שמחפשים עבודה בשנות ה30+++++ שמעתי, (שמעות לא משהו מוסמך כמובן) שאלברטה יותר מחפפת בעיניין זה.
 
למעלה