|נסיון נואש נוסף להחיות את הפורום|

The Snow fox

New member
שעקב העובדה שהוא אדום

מצופה ממנו לכתוב בעקביות הודעות משמעותיות שתורמות לפורום. ממני לא.
 
../images/Emo54.gif

ממך - כמו מכל אחד אחר - מצופה לכתוב הודעות שקשורות לנושא הפורום/לשרשור הספציפי. בהחלט לא מצופה ממך להעביר ביקורת על חברי הפורום באופן פוגע ומעליב. כמו-כן מצופה ממך להפנות את הביקורת אליי, במסרים, כמו שביקשתי ממך כבר כמה פעמים.
 

Guybrush Marley

New member
עומד לי על קצה הלשון. אבל אני לא זבל.../images/Emo118.gif

אני לא מתכוון להשפיל אותך בפורום. ביקשתי פעם אחת, ואני אבקש שוב, במסרים. אם לא נוח לך, הנה האייסיקיו שלי 222330229, הנה המסנג'ר שלי [email protected]... והייתי רושם גם את הטלפון שלי, אבל אני מעדיף שלא. בכל אופן, מה זה "סג"?
 

Guybrush Marley

New member
ואגב,../images/Emo118.gif

אף פעם לא אמרתי שכל ההודעות שלי קשורות לפורום. תקרא את מה שכתבתי שוב לפני שאתה סתם קופץ על אנשים.
 
על הבדל בין תאוריה מדעית לאמת מדעית

אמת מדעית = טענה שהוכחה כנכונה על דרך החיוב. תאוריה מדעית = טענה שטרם הוכחה על דרך החיוב, אבל בהינתן נתונים חדשים ניתן יהייה להפריך אותה. טענה שניתן להפריך, אך טרם נמצאו הנתונים המפריכים אותה. כך למשל, לגביי תאוריות, אבולוציה היא תאוריה מדעית אותה ניתן להפריך. היא לא אמת מדעית, כי לא ניתן להוכיח אותה על דרך החיוב. בריאתנות, לאומת זאת, אינננה אף תאוריה מדעית כי אין שום דרך להפריך אותה. (כן, נכון, משעמם לי)
 

Eurogirl

New member
התמונה שלך ענקית! ../images/Emo6.gif

ראיתי פעם תמונה כזאת, רק עם אלמו תלוי (היצור האדום מרחוב סומסום). דמט, אני לא מוצאת אותה עכשיו...
 

Guybrush Marley

New member
אני צילמתי.../images/Emo118.gif

דרך מצוינת להפטר מדברים שמזכירים את האקסית
אבל דווקא אלמו? הוא תמים..!
 

flint15

New member
שנים שלא נכנסתי לפה

שם: אורן חיה שמתחילה בשם: אנטילופה\אורנג-אוטנג\איציק??? שיר השבוע: UP THERE מהסרט סאות'פארק(השיר ששר השטן) האירוע ה*נ*ו*צ*ץ* של השבוע: סיום הגיהנום הקרוי תיכון סרט השבוע: עדיין 300 ציטוט מרומח הדרקון לשבוע: הייתי בהלויה הראשונה שלך אבל איחרתי(גדיל במלחמת הנשמות הראשונה) תמונה (שלכם...או של משהו מגוחך אחר):
 

Wing Chan

New member
בכייף!

שם: יוהאן חיה שמתחילה בשם: ראיתי יותר מדי עקרבוטים בזמן האחרון, אז עקרבוט. שיר השבוע: אין ממש האירוע ה*נ*ו*צ*ץ* של השבוע: הרמתי שדה מוקשים שלם באוויר, אחד הדברים!!! סרט השבוע: נראה היום אחרי הרבה זמן שאני רוצה - 300 ציטוט מרומח הדרקון לשבוע: לא קראתי כלום מהרומח בזמן האחרון, אבל בדיוק קניתי את דלאמר האפל. תמונה (שלכם...או של משהו מגוחך אחר): עקרבוט. כן, גם מגעיל להרוג אותם.
 

The Snow fox

New member
סג.

שם: שמחה. עם ר' גרונית. חיה שמתחילה בשם: עז מתעלפת. שיר השבוע: שיר מוזר כלשהו שאני לא יודע איך קוראים לו אבל הוא של טניישס די. אחד הדברים הגרועים והמצחיקים ביותר ששמעתי בחיי. האירוע ה*נ*ו*צ*ץ* של השבוע: הוהו. סרט השבוע: לא ראיתי שום סרט. ציטוט מרומח הדרקון לשבוע: סגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגג סגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגג. תמונה (שלכם...או של משהו מגוחך אחר):
 

שאלמור

New member
../images/Emo28.gif

שם: חן חיה שמתחילה בשם: חמוס שיר השבוע: Nickelback - If everyone cared האירוע ה*נ*ו*צ*ץ* של השבוע: מסיבת סיום שלי -סיימתי י"ב!!! סרט השבוע: שרק 3 ציטוט מרומח הדרקון לשבוע: "קרמון," אמר רייסטלין לאחר רגע הפוגה "האם...האם אתה זוכר, כיצד, כשהיינו ילדים,היו לי אותם...אותם חלומות איומים?..." (מלחמת האחים עמוד 177) תמונה (שלכם...או של משהו מגוחך אחר):
 

RoCKeR121

New member
איתמר וטליה תפסיקו להציף יא מסכנים!

זה שאת המנהלת והוא אדום(וחוץ מטובה אישית אני לא רואה סיבה אמיתית לעובדה הזאת לפחות לא ברוב החודש האחרון) לא נותן לכם לזיין לנו את השכל על הפורום בקיצור - יפה שתיקה לחכמים ולטיפשים כפליים שם:גיל חיה שמתחילה בשם: גמל שיר השבוע: אני מניח של יותר טוב כלום מכמעט של עברי לידר(סיפור ארוך) האירוע ה*נ*ו*צ*ץ* של השבוע: שיצאתי ביום חמישי ב5 בבוקר הביתה(מבחינתי זה היה מאוד נוצץ) סרט השבוע: good will hunting שראיתי ביום רביעי והוא סרט ממש ממש טוב! ציטוט מרומח הדרקון לשבוע: קאנג(צבא האבדון) : "הגמדים האלה שוב גונבים לי את הכפר!"(או משהו בסגנון...זה הספר האחרון שקראתי מהרומח) תמונה (שלכם...או של משהו מגוחך אחר): עזבו לא צריך
 
../images/Emo54.gif

אני מבקשת גם ממך, אם יש לך ביקורת על אופן התנהלותו של הפורום תפנה אותה אליי, במסרים. ואם אתה רוצה שנדבר על דברים שקשורים לרומח - אתה מוזמן להתחיל.
 

The Snow fox

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif על הפסקה הראשונה.

אני דורש מהפכה!
 

LuLuLu iT

New member
ניה

שם: יערה המגניבה חיה שמתחילה בשם: זה קשה! אין חיות מגניבות.. עולה לי רק ירבוע ויחמור שיר השבוע: ליטל אוף יור טיימ של מארון פיייב המגניבים האירוע ה*נ*ו*צ*ץ* של השבוע: מחר אני טסה
סרט השבוע: אהה... השתולים זה סרט המאה.. ואין יל סרט השבוע אס נסתפק בו ציטוט מרומח הדרקון לשבוע: אין לי תמונה (שלכם...או של משהו מגוחך אחר): :]
 

Knotted String

New member
יונים...../images/Emo46.gif../images/Emo42.gif../images/Emo129.gif

אני שונאת יונים. זאת החיה הכי מיותרת ביקוםםםם.
 
למעלה