|נסיון נואש נוסף להחיות את הפורום|

Guybrush Marley

New member
|נסיון נואש נוסף להחיות את הפורום|../images/Emo118.gif

רק בבקשה, תשתפו פעולה. שם: חיה שמתחילה בשם: שיר השבוע: האירוע ה*נ*ו*צ*ץ* של השבוע: סרט השבוע: ציטוט מרומח הדרקון לשבוע: תמונה (שלכם...או של משהו מגוחך אחר):
 
../images/Emo54.gif

שם: טליה. חיה שמתחילה בשם: טלה, טפיר, טיגריס, טירנוזאור, טרמיטים. שיר השבוע: Rollin' with Saget של ג'יימי קנדי, ו-Canadian Idiot של Weird Al. האירוע ה*נ*ו*צ*ץ* של השבוע: סיום הלימודים, כמובן. סרט השבוע: אתמול ראיתי את "שמש נצחית בראש צלול", בפעם הרביעית או החמישית. ציטוט מרומח הדרקון לשבוע: אין. תמונה (שלכם...או של משהו מגוחך אחר): כנסו לגלריה שלי בדוויאנטארט, יש שם הרבה תמונות. שלי ושל אחרים. http://countessbelvane.deviantart.com
 

Guybrush Marley

New member
טוב, קדימה.../images/Emo118.gif

שם: איתמר. חיה שמתחילה בשם: איתמר השועל. שיר השבוע: הרגלים רעים - יוני בלוך. בכלל, הרבה שירים מהאלבום החדש שלו. האירוע ה*נ*ו*צ*ץ* של השבוע: סיום הלימודים? להה, גם ככה חודש לא הייתי בבצפר. סרט השבוע: 'הסודות'. אמנם ראיתי שבוע שעבר, אבל הוא טוב. ציטוט מרומח הדרקון לשבוע: "בהולכה עם בליף ועם השליש לאורך הגשר, הביטה קיטיארה לאחור לעבר הלויטננט ושיננה כל תו מפניו המכוערות. יבוא יום, והוא ישלם על הגיחוך הזה." אחים לנשק, פרק 5, עמ' 47. תמונה (שלכם...או של משהו מגוחך אחר): ככה יעשה לפו.
 
../images/Emo54.gif

אני מוחה בתוקף. איתמר השועל זו לא חיה, זו סתם התחכמות. חיות שמתחילות ב-א': ארנבון, ארנבת, אריה, אמבה, אוגר, אייל, ארמדיל, אופוסום, אוצלוט, אוקפי.
 

Guybrush Marley

New member
נו, באמת.../images/Emo118.gif

איתמר השועל זה הכי כיף. וגם איתמר הזאב, ואיתמר האריה ואיתמר הדוב.
 
../images/Emo54.gif

תוכיח לי שיש שועל, זאב, אריה ודוב שנקראים איתמר. כי אחרת זה לא שם של חיה.
 

Guybrush Marley

New member
אוה, זה קל.../images/Emo118.gif

זאני פשוט מניח שהטענה הזאת נכונה. עד שלא תוכיחי שאין שועל, זאב, אריה ודוב שנקראים איתמר, כלומר - תעברי על השמות של כל השועלים, הזאבים, האריות והדובים, ותראי שאין כאלה - זה אומר שיש.
 
אז זהו, שלא.../images/Emo54.gif

בתור טוען הטענה, חובת ההוכחה חלה עליך. ברור וידוע בקהילה המדעית שאם אתה טוען טענה מוטל עליך להוכיח אותה, ורק אז אפשר להפריך/לאשש אותה.
 

Guybrush Marley

New member
נו, אבל הוכחתי.../images/Emo118.gif

זה נכון עד שיוכח אחרת. (טליה, את גורמת לי להיות מציפן...ועוד מציפן חופר!)
 
../images/Emo54.gif

אחד הקריטריונים למדע הוא אמפיריות, כלומר, היות הטענה מוכחת על-ידי ניסויים. עד שלא תמצא שועל/זאב/אריה/דוב הנקראים בשם איתמר, הטענה שלך לא מדעית ולא ראויה להתייחסות.
 

Guybrush Marley

New member
טעות חמורה.../images/Emo118.gif

זה די הגיוני, אם תחשבי על זה. כל תאוריה היא נכונה, עד שלא הוכח אחרת. ככה, אגב, גם לגבי שלושת החוקים של ניוטון - שנים ע"ג שנים חשבו שהם נכונים, ואז בא איינשטיין והפריך הכל. אז בינתיים E=MC2 זה נכון, אבל אם מישהו יעבור את מהירות האור - פוף. כל הפיזיקה המודרנית תתגלה כשגויה.
 
../images/Emo54.gif

איתמר, אתה מבלבל בין מדע למשפט. בבית-משפט, כל אדם הוא חף מפשע עד שלא הוכחה אשמתו. במדע זה להיפך. ואפילו בבית משפט חובת ההוכחה לא חלה על הנאשם אלא על התובע, משום שהוא זה שטוען את הטענה.
 

Guybrush Marley

New member
לא, אני התבלבתי עם משהו אחר.../images/Emo118.gif

קוראים לזה 'מתקיים באופן ריק'. זאת אומרת, בואי ניקח דוגמה של עץ מסטיקים - אני יכול לומר שאם היית זורעת אתמול מסטיקים, היום היה צומח לך עץ מסטיקים. כיוון שאת לא יכולה לזרוע מסטיקים אתמול, כי אתמול כבר עבר, את לא יכולה להוכיח שזה לא היה קורה. אז זה מתקיים באופן ריק. בטח אני יכול למצוא פרצה ולהוכיח את זה בקשר לשועל, לזאב ולדוב (אריה כבר מתחיל בא', אז לא צריך), אבל אין לי כח. אז הנה מה שרצית - צדקת, הו, טליה הנערצת החכמה והמוכשרת. (למישהו יש שועל שהוא מוכן לקרוא לו איתמר?)
 
../images/Emo54.gif

1. אני לא דפנה דקל, ולכן לא סביר שאם הייתי זורעת מסטיקים, היה צומח לי עץ מסטיקים. הנה, הוכחתי שזה לא היה קורה. 2. אם אתה טוען שיש שועל, זאב ודוב הנקראים איתמר, כל עוד לא הוכחת את זה אין לי שום סיבה להאמין לך, ומכיוון שאתה לא טורח אפילו לנסות להוכיח את זה, הכבוד שלי כלפיך ירד מאוד. אתה לא איש מדע אמיתי. 3. אני תמיד צודקת.
 

Guybrush Marley

New member
יא משפילה בעליל.../images/Emo118.gif

אני מצטער, אבל בקשר למסטיקים זה כבר לא המצאה שלי. זה באמת "מתקיים באופן ריק". וגם לדפנה דקל בסוף לא צמח עץ מסטיקים. ואגב, אם הייתי רוצה שיהיו שועל, זאב ודוב בשם איתמר, הייתי משלם לספארי. יש להם שירות כזה, את משלמת ובוחרת שם לחיה שאין לה עדיין שם בספארי. חצי מש"ל.
 
ואתה לא כותב בכלל.../images/Emo54.gif

כל ההודעות שלך הן רק ביקורת על הפורום. אם הוא כל-כך גרוע, למה אתה טורח להיכנס אליו? וכמו שכבר אמרתי לך, אם יש לך ביקורת על אופן התנהלותו של הפורום תפנה אותי אליי, במסרים. תודה.
 
למעלה