נניח ואני ברשת פנימית מסויימת

oren84

New member
נניח ואני ברשת פנימית מסויימת

וחסמו לי פורטים של דואר אלקטרוני, איסיקיו, מסנג'ר וכו'. איך זה בדיוק מתבצע? זאת אומרת , הגדרות החסימה הן במחשב עצמו? ואם לא אז איפה?
 
למעלה