נמצא בבעיה רצינית..

גארוטה

New member
חשבת מה תעשה במידה והיא

תסרב להיות שוב הבעלים של אותו כלב עם הרצועה והמחסום בפה וכיסוי העיניים, ותחפש כלב אחר... מה תעשה אז? האם תסכים לכבד את רצונה לעזוב אותך? האם אתה מסוגל לדמיין אותה עם מישהו אחר מלבדך? ואולי אתה מאלה שחושבים שאם היא לא תהיה איתך אז היא לא תהיה עם אף אחד? כבר היו מקרים כאלה שנגמרו רע מאד, והאובססיביות שלך כלפיה, אותי מ פ ח י ד ה ...
 

א י ר ק ה

New member
סליחה על החוצפה אבל אתה מה חנון

אתה בדאון ואתה בוכה כי החברה שלך ראתה אותך עושה חפיפה עם מישהי? לא ידעתי שהגברים הפכו עד כדי כך לסמרטוטים
 

DeadGardens

New member
וואו אתה כל כך אובססיבי אליה

אותי אישית זה ממש מפחיד. ה"אהבה" הזאת לא בריאה לשניכם, הבנתי שאתה רק בן 18 וואלה עדיף לכם להיפרד. אולי גם תלמד לשחרר קצת את החבל זה דבר מאוד חשוב בקשר. האמת שאני בעד כמה שיותר חופש (בגבול הטעם הטוב כמובן)
 

p r i n c i

New member
אם

אתה רוצה לדעת איך להתנהג עם חברה שלך בשביל שהיא לא תכעס עליך יותר אז תתנהג אליה איך שהיא מתנהגת אליך . כלומר איך שהיא מתנהגת עם בנים לידך אתה תתנהג עם בנות לידה. בנות מרגישות דברים. ככה שיש דברים בגו'. אם אין לה סיבה לחשוד בך אז גם אל תיתן לה סיבות. בגלל שהקשר ביניכם כ"כ טוב, ואני מניחה שאתה לא רוצה לאבד אותה, אתה צריך למצוא מה העקב אכילס שלך. כלומר למה בכל התחומים טוב לכם ביחד ובזה ספציפית לא. אתה צריך להבין עם עצמך מה גורם לך להתנהג בצורה הזאת. קח אחריות אם היא חשובה לך. בקשר אליה - לא ממש יעזור עכשיו שתשב ותבכה. כמובן שאם היא בחורה שיש לך אמון מלא בה- לה יש את הזכות המלאה להרגיש את אותו הדבר בקשר ביניכם. מה יהיה אם תהיו נשואים יום אחד ( ככה היא חושבת). תעשה את כל השינויים הרצויים בתוך עצמך. ואז תראה לה (איך שאתה יודע הכי טוב)- שאתה מבין אותה ואת השינויים שקרו בך. זה משהו שמאוד תצטרך גם להתמיד בו במידה והקשר ביניכם יחזור להיות כמו שהיה. כל זה בהנחה שחברה שלך היא לא פרנואידית או ממש ילדותית. אבל גם אם כן. טוב לך ממש איתה. משהו מפריע לה - מה עושים בשביל לשפר. הכול בגבול הטעם הטוב כמובן. אבל היא נשמעת בסדר בסה"כ.ממה שסיפרת. אתה גם צריך לחשוב עם עצמך אם אתה באמת מבין אותה ומאיפה היא מגיעה. שיהיה בהצלחה!!
 

LoveMyLife

New member
תודה רבה

התגובה הכי הגיונית פה.. באמת תודה.. אני מאמין שיהיה בסדר.. ושלא תשמעו ממני יותר.. ובאמת שאני מאחל לכל אחד פה את האהבה שיש לי ולה.. עד כמה שזה נשמע לכם לא מציאותי. אני מאושר בכל יום שאני איתה!!!
 

JAYNEES

New member
תשמע!!!

מאוד הייתי רוצה להגיד לך תעזוב את הסטומה הזו היא לא שווה את זה!! אבל אני יודע שאתה לא תקשיב לי כי אתה אוהב אותה. אבל רק שתדע לך שזה קנאה מאוד לא בריאה לכם ולך כנראה שאתה "האהבה" הראשונה שלה.. בגלל זה היא ככה.. או... וזה אוו גדול או שהיא פשוט רוצה להפרד ממך ומצאה לה תירוץ לא משנה איזה מהם הוא הנכון שניהם לא טובים משמע תחתוך אחי. אם היא אוהבת אותך היא צריכה לסמוך עליך זו קינאה קיצונית אחי תחתוך!!
 

אורטלי3

New member
לא נכון אתה מדבר שטויות!!!

אצלכם הבנים ברגע שהקנאה מפריעה לכם אוטומטית זה קנאה חולנית... אבל להגיד לחברה שלך להפסיק להתכתב עם בנים, או לנתק קשר עם ידידים, או לא לעבוד במקום שיש בו בנים, או לא לעבוד באזור שאחד מהידידים שפעם היה דלוק עלייה למרות שהיא לא שמה עליו גר שם.. זה לא חולני??? דיי לשקרים המגעילים האלה!!! מה קרה לא טוב לכם שהחברה אוסרת עליכם להתסכל על בחורות אחרות ברחוב כי באותו רגע היא מרגישה שהיא לא יפה מספיק בשבילך אז זה הופך אותה לקנאית חולנית? אתה היית רוצה שחברה שלך כל היום תסתכל על בחורים אחרים ברחוב גם כשאתה לידה ותפנטז עליהם???? אם הייתם מבינים טיפה את המח של האישה הייתם מבינים שהיא ממש לא קנאית, היא פשוט מפחדת שחבר שלה יבין שיש בחוץ הרבה יותר יפות ממנה ואז הוא יעזוב אותה ויילך אליהן...
 

BlackUnicorn

New member
גאד... אני לא אתפלא אם את בת הזוג שלו

במסווה. יש לך עוד הרבה מה ללמוד על החיים. לא שלי אין, לכולנו יש עוד מה ללמוד, אבל קנאות באופן כללי היא מחלה, זה לא משנה אם זה בא מגברים או נשים (עצם הייחוס שלך של התופעה לגברים או לנשים דווקא היא מאוד ילדותית). אי אפשר לקיים שום מערכת יחסים נורמלית כששמים הגבלות על בן הזוג בצורה כזו. יש קווים אדומים נורמליים שאפשר לשים זה לזה, קווים פיזיים ברורים כמו לא להתנשק עם אחרים וכו', אבל לא להסתכל על אחרים? לא לדבר עם אחרים? לנתק קשרים חברתיים? זו קנאה חולנית בכל מקרה כזה. חבל שאת מיישמת את המקרה שלך על כל העולם הנשי. לא כולנו כמוך או כמו החברה של הבחור המסכן כאן. בכל מקרה, כמו שאמרת בעצמך בסופו של דבר - הבעיה היא בך ואך ורק בך. תפתרי את בעיית הביטחון העצמי ואח"כ תמצאי לך בן זוג.
 

galitb33

New member
מוזר

קצת הרבה מוזרים- חברה שלך אובססיבית לחלוטין ואתה גם קצת פתטי- לא יכול להפרד ממנה היא כל החיים שלי- יש הרבה מעבר יש לך עבודה חברים משפחה. אלא אם כם שניכם רוצים לחיות במערכת יחסים שהיא בלשון המעטה "קצת לא בריאה".תלכו לטיפול שינכם בנפרד נראה שזה רעיון שיטב עימכם
 

אורטלי3

New member
תראה..

אין לי כח לעבור תגובה תגובה ולקרא כדי לא לחזור על המשפטים שוב אז תסלח לי... בכל אופן, גם לי היה את אותו הסיפור פחות או יותר רק שאני נמצאת בצד של הבחורה, לפני פחות או יותר שבועיים חברה של אמא של חבר שלי הגיעה לשבת ולחג שבועות עם הבת שלה ומהרגע שההיא נכנסה היא רק דבוקה לחבר שלי, וזה הפריע לי מאוד רבנו על זה ואפילו נפרדנו בגלל זה, ואתה לא יכול להבין איזה כאב ענק היה לי בלב כשניפרדנו בגלל זה, כל רגע ראיתי במחשבותיי איך הוא יושב לידה וצוחק איתה ופשוט גם אני לא הפסקתי לבכות וזה דבר שאני לא מאחלת לאף בחורה בישראל לעבור, תבין גם את הצד שלנו ולך מהר לחברה שלך ותבקש סליחה עד שהיא תסכים לקבל אותך בחזרה ואם אתה באמת אוהב אותה כל כך אל תחכה שהחפיפה תיגמר פשוט לך אל הבוס שלך ותבקש ממנו להחליף את העובדת לעובד, רק ככה אתה תצליח להחזיר לה את האמון בך... אני בטוחה שחברה שלך מאוד סובלת בימים האלו שאתם בפסק זמן ולפי דעתי היא סובלת יותר ממך, תנסה לחשוב אם אתה היית רואה אותה יושבת ליד בחור קצת יותר מידי צמוד, מה היית מרגיש באותו הרגע ותהייה אמיתי אל תשקר לעצמך ואז תגלה שזה היה מפריע לך באותה המידה.. בכל אופן קח את זה כנקודה למחשבה.. מקווה שעזרתי..
 

LoveMyLife

New member
יש הרבה במה שאמרת

כיף לראות תגובות של אנשים שעברו את זה ויכולים להבין אותי.. אני אשתדל, תודה!
 
נשמע שאתה מוותר על הכל למענה

קראתי גם דברים אחרים בשרשור שכתבת ונראה לי לפי דבריך שעשית כבר הרבה ויתורים עבורה ובכל זאת עדיין היא לא מאמינה לדבריך, חושדת בך וכדומה. האם באמת זו מערכת היחסים שאתה רוצה עבורך? ככה כל חייך תצטרך להוכיח לה טענות שונות ומשונות שהיא תעלה? תעצור רגע ותחשוב, עם כל אהבתך הגדולה אליה.
 

LoveMyLife

New member
חשבתי הרבה,

והגעתי למסקנה שאני כל כך אוהב אותה, שאעשה הכול בשבילה!!! גם אם זה נראה לפעמים לא הגיוני.
 

raam951

New member
רוצה לעזוב?- תעזבי

לעולם לעולם לעולם אל תתן לאנשים להציב לך אולטימטומים ואיומים. את רוצה ללכת.. תלכי. ואם מצפונך נקי- אל תבזבז עליה דמעות.
 

LoveMyLife

New member
לא ריאלי

צריך גם לדעת לעמוד בהתחייבויות הדדיות. אי אפשר ללכת עם הראש בקיר.
 

raam951

New member
רוצה לעזוב?- תעזבי

לעולם לעולם לעולם אל תתן לאנשים להציב לך אולטימטומים ואיומים. את רוצה ללכת.. תלכי. ואם מצפונך נקי- אל תבזבז עליה דמעות.
 

lior rubenstein

New member
פשש אני מבין אותך אחי...

יו אחי תשמע אותי טוב!!! אל תדאג היא פשוט כועסת עלייך וזה כלום תאמין לי... אני מבין את מה שאתה מרגיש ברע הזה אבל אתה חייב להבין שנשים כיום ככה.... אם היא לא הייתה אוהבת אותך היא לא הייתה כזו בגללך...אז תאמין לי...זה לא לתמיד... רק תיהיה רגיל איתה...אל תבכה לפנייה או משהו כזה... רק תגיד לה מה שאתה מרגיש ותקנה משהו מתנה לה תגיד לה כמה שאתה אוהב אותה וכמה היא מיוחדת בשבילך... אולי היא טועה והיא תבין את זה בזמן הנכון... אז אחי אל תדאג הכל יהיה טוב... רק תבין שרוב בנות כזה... יאללה בהצלחה עם החברה שלך!!
 

bar666xp

New member
דעה אישית.

תקטע את זה כמה שיותר מהר!!! מה זה ישבתי קרוב מדי? למה זה נשמע למשהו הגיוני ביכלל?! ומחר תפגוש איזו ידידה/חברה מהילדות לא תתחבק איתה ויודע מה אולי אני לא דוגמה הכי טובה אבל החברה שלי {אמא של הבן שלי} יודעת שזה אפילו עשוי להגיע לנשיקה של בדיקת שקדים... וזה לא אומר חלילה שאני אוהב אותה יותר או פחות ו/או WHATEVER... צריך גם לתת להגיון לפעמים חופש אפילו איפה שהרגש חזק מעוד לפעמים ההגיון והשכל הישר צריך להגביל את הרגש!!!
 
למעלה