נמצא בבעיה רצינית..

seeyou

New member
../images/Emo189.gifעצומות ../images/Emo12.gif? אין דבר כזה בארצינו../images/Emo153.gif

אני כותב עם שגיעות לכן התמונה משלימה את קן המחשבה
 

LoveMyLife

New member
תתפלא, יש כזה

אני נמשך רק אליה תקרא לזה א-מיני אם אתה רוצה.. היא הדבר היחיד שמעניין אותי בחיים האלה וזאת כן הסיבה שלה להתנתקות.. היא לא סומכת עליי..
 

seeyou

New member
היא לא סומכת ?../images/Emo10.gif../images/Emo178.gif-אז יש לה בעיה.

במהלך ההיסטוריה האנושית, הגברים העמידים, אשר לא סמכו על הנשים שלהם,המציאו את חגורת הצניעות ,אז מה?- זה עזר להם? זוגיות מרצון אמורה להתבסס על אמון הדדי. בכול זוגיות יש קמצוץ של קנאות מינית אם רק בגלל הסיפור הנ"ל היא עזבה אותך סימן-לדעתי0שהיא לא אוהבת אותך . לא זורקים "אהבה" בגלל צל של חשדות.
 

LoveMyLife

New member
היא מתבססת על כל מיני מקרים שהיו..

היא למשל אסרה עליי להוסיף בנות ל"מקושרים".. לא לפתוח פייסבוק (אין לי בעיה עם כל האיסורים האלה, ד"א) בצבא אסרה עליי לעשות תורנויות עם בנות.. לא ללכת למכון כושר כשהמאמנת נמצאת לא ללכת לבריכה באותו מכון כושר לא לצאת עם חברים כשגם בנות נמצאות איתנו למרות שזה נראה בלתי אפשרי, הצלחתי לעמוד בכל התנאים הנ"ל, ובלבד שנהיה ביחד.. השבוע קרה המקרה ששבר את הקש: אותה אחת שאני עושה איתה חפיפה ביקשה ממני לבוא ביום שישי ולהמשיך בחפיפה, ואני הסכמתי.. (בגלל שהרגשתי שאנחנו בפסק זמן, ולכן "שברתי" את ההסכם, שאני לא עושה איתה חפיפה) היא רתחה מזעם, על כך שהסכמתי.. ושוב אמרה שאני מחפש את הקשר איתה.. ועזבה אותי עד להודעה חדשה זה שובר אותי.. אני כל כך משתדל.. והודיתי בטעות שלי.. אבל זה לא עוזר.. היא נסעה בינתיים לאנשהו וביקשה ממני לא לנסות ליצור איתה קשר. ואני משתגע..
 
רק ליתר ביטחון...

אולי כדאי שיסדרו לך ניתוח קטן לעקירת העיניים, שלא ישזפו חלילה את בנות המין היפה... ואולי גם הסרת עור התוף, כדי שלא תשמע חלילה קולותיהם המפתים של הנערות... אגב, אם אתה בקטע של שולטת ונשלט, לא חייבים בשביל זה חברה, יש פורום סאדו מאזו פה בתפוז ותוכל למצוא שם מישהי שתדרוך עליך כאוות נפשך! אני מתחילה לחשוב שמדובר בפוסט יזום של תפוז...
 

LoveMyLife

New member
זה הכול מאהבה..

אמרתי כבר, היא לא סומכת עליי מספיק, ומכאן כל האיסורים.. אני כבר זמן רב מנסה להוכיח לה שאפשר לסמוך עליי ושהיא יכולה להאמין בי, אבל לא מצליח.. אז אני ממשיך להשתדל..
 

BlackUnicorn

New member
ח-ו-ל-נ-י. זה כל מה שיש לי להגיד. אל תשכח

לקנות קולר לכלב ולשים סביב צווארך. זה מה שהיא עושה ממך... ת-ת-ע-ו-ר-ר!
 

LoveMyLife

New member
זה אולי חולני, אבל אני אוהב אותה

אני אולי נשמע פתאטי, אבל היא שווה את זה.
 

chenby

New member
תראה לה את כל מה שכתבת פה

אם בקלות היא הורסת, אולי בקלות היא תחזור.
 

LoveMyLife

New member
גם אם אראה לה,

היא תגיד שזה תרגיל כדי להחזיר אותה אליי.. אני מחפש פתרון יצירתי, או מישו שכבר חווה מערכת יחסים כזו..
 

czar

New member
לא קורה את שאר התגובות

אבל חברה שלך מסובבת לגמרי..................ואתה לא יותר מידי טוב.....בוכה...למה?? קנאה זאת מחלה מסוכנת ואם לא תעצור את זה היום, מחר תבכה, ותבכה המון. שתקח ממך הפסקה ותהיה אתה גבר ותתן לה גזגוז קטן בלי פחד.
 

LoveMyLife

New member
תודה לכולם על התשובות..

מקווה להצליח להחזיר אותה אליי.. אם היא רק הייתה יודעת כמה אני באמת אוהב אותה..
 

seeyou

New member
היא תחזור רק בתנאי שתעמוד במבחן.

היא תפגיש אותך עם הבחורה ממקום העבודה
 

BlackUnicorn

New member
באופן חד משמעי, אתה מפרש

אהבה אובססיבית כאהבה טוטאלית. זו הטעות שלך. לא קראתי מה אחרים כתבו כאן, אבל ההתנהגות שאתה מתאר שלה היא לא התנהגות של בן אדם שאוהב אלא בן אדם שאובססיבי, רכושני, קנאי לבן זוגו. זו לא אהבה טוטאלית, זו אהבה אובססיבית. ואתה יודע מה? אולי אפשר לקרוא לזה אהבה טוטאלית, אבל היא בהחלט לא אהבה בריאה. ראיתי בכרטיס שאתה בן 18, עם הזמן תבין שגם לתת חופש זה אלמנט מאוד חשוב בקשר.
 
הצעה

אם כבר נשפטת על בגידה, לפחות תצדיק את זה ותתחיל עם הבחורה מהעבודה, אולי יצא מזה משהו
 

LoveMyLife

New member
ממש לא, סתם פרחה..

וגם אם היא הייתה שווה משו - אף אחת לא נחשבת בעיניי, מצטער.. בכל מקרה, הצלחתי איכשהו לשקם את היחסים בינינו.. ואני מתכוון לשוב ולהוכיח לה שלא עשתה טעות, ושמכאן נדע רק אושר..
 
למעלה