נמצא בבעיה רצינית..

LoveMyLife

New member
נמצא בבעיה רצינית..

יש לי חברה מזה כשנתיים.. עד לפני מספר ימים היינו הכי מאוהבים שאפשר.. אהבה טוטאלית לפני כמה ימים התקבלתי לעבודה חדשה, והייתי צריך לעבור מספר ימי חפיפה עם אחת העובדות. כשחברה שלי באה לבקר במקום העבודה, היא טוענת להגדרתה שישבתי צמוד אליה יותר מדי (מה שכמובן לא נכון, שנינו ישבנו מול מחשב והיינו חייבים להיות קרובים במידה מסויימת). ניסיתי לגרום לה להבין שהיא טועה.. אבל היא מסרבת. היא אמרה לי שהיא לא מוכנה להיות איתי כל עוד אני עושה חפיפה עם הבחורה ההיא. היא חושבת שאני משדר בשפת הגוף שלי שאני נמשך אליה, או משהו כזה. חברה שלי היא כל החיים שלי.. ואני לא מפסיק לבכות מאז המקרה.. כואב לי ועצוב לי כי היא לקחה ממני פסק זמן.. אני נמצא בדאון מטורף, מחפש דרך לגרום לה להאמין בי מחדש.. תודה למי שיעזור..
 

nate2000

New member
קצת מוזר לי...

תשמע מצד אחד אתה טוען שיש "אהבה טוטאלית" ואתם הייתם "הכי מאוהבים שאפשר". שתי שורות אח"כ אתה טוען שהיא זרקה אותך בגלל שישבת קרוב מידי למישהי שעושה לך חפיפה. הנקודה היא שמשהו פה לא מסתדר לי, או שאתה לא מספר את הכל או שהיא ראתה משהו שלא משתמע לשתי פנים.
 

LoveMyLife

New member
היא טוענת שאני עושה את זה כל הזמן

לטענתה, ליד בנות אני מתנהג שונה מאשר ליד בנים - נמצא קרוב יותר, נהיה נחמד יותר, לא מסוגל להגיד "לא", משדר שפת גוף אחרת וכו'. אני כמובן חושב שאין דברים בגו, אבל זה כמו לדבר לקיר..
 
ואיך היא מתנהגת

ליד בני המין השני ? אולי היא עושה לך מה שקוראים בפסיכולוגית " השלכה" ? כלומר משליכה את התנהגותה עליך [ שווה לבדוק]. לא סתם המשפט : אדם רואה מהירהורי ליבו.
 

LoveMyLife

New member
היא מלאך..

אבל זה גם ממש לא משנה לי.. אני אוהב אותה מה שנקרא "אהבה עיוורת", אני יודע שהיא תמיד אוהבת אותי ולא משנה איך היא תתנהג (כי תמיד אח"כ היא מוכיחה לי את זה..) אז הדבר האחרון שמעניין אותי זה איך היא מתנהגת ליד גברים אחרים (אני סומך עליה בעיניים עצומות..)
 

Jen74

New member
אתה אוהב אותה אהבה עיוורת. אבל האם היא גם?

אולי האהבה הגדולה הזאת היא חד צדדית מצידך אליה? אולי היא לא עד כדי כך אוהבת אותך? או שהיא סתם בחורה לא בוגרת. ההתנהגות שלה שאתה מתאר היא לא בוגרת לחלוטין והבחורה הזאת צריכה ללמוד דבר או שניים על החיים, על מקומות עבודה ועל זוגיות. שיהיה לכם בהצלחה.
 

LoveMyLife

New member
זו לא אהבה חד צדדית ..

להיפך, היא דואגת יותר ממני להזכיר לי כמה שהיא אוהבת אותי, מפנקת אותי דרך קבע ועוזרת לי בהמון מצבים וסיטואציות. זו לגמרי לא אהבה חד צדדית, ואני מספיק אינטליגנט בשביל להבחין בכך..
 

הסוכנת23

New member
מותק

זה ברור מאליו שליד בנות גברים נראים ואני מדגיש "נראים" יותר נחמדים תראה גם בעלי הרבה יותר נחמד לבנות אחרות זה לא אומר שאליי הוא לא נחמד, אבל מהצד שלה זה נראה כאילו אתה דלוק על הרעיון של בנות ובגלל זה היא מקנאה, הייתה לי חברה שהייתה לה אותה בעיה והייתי צריכה לשטוף לה את המוח כל יום שתרד לה מהסולם ושתבין את חבר שלה שהוא גבר נכון יפה, מושך, וסקסי, זה עדיין לא אומר שהוא אוהב את הבנות האלא "ובינינו כל גבר אוהב לראות בנות יפות אפילו סתם בשביל לראות אני רוצה לראות שהיא מודה לך בפנים שהיא בחיים לא הסתכלה על גבר אחר כפנטזיה,,,סתמית אין מצב אחי ולכן תתעודד ואתה תראה שתמיד אם יש אהבה היא תנצח, ואם אין ,,,חרם,הרכבת גדולה וכשהיא הולכת יש הרבה אחריה, אני בטוחה שאתה גבר ולא תינוק שתלך להתחנן אליה,,, היא צריכה להבין שאתה בסה"כ עובד שם אם את זה היא לא תבין,אז א י ן על מה לדבר,
 
אם מה שאתה כותב אמיתי

וכל מה שקרה היה שישבתם קרוב מול המחשב (היא לא ישבה לך על הברכיים, נכון
) אז באמת אל תבכה על החברה שהלכה, תשמח על שנפטרת בזמן (לפני החתונה) מהקנאית החולנית הזאת... אגב, אם היא קמה ועזבה בגלל כזה דבר, ממילא הרבה אמון בך אין לה ואז זאת באמת לא כזאת זוגיות מדהימה. והכי חשוב אל תעזוב בגלל דרישתה את העבודה הזאת או כל עבודה אחרת! (אפילו לא עבודה של מלביש במועדון חשפניות
)
 

LoveMyLife

New member
אני לא יכול לוותר עליה

אני נקשרתי אליה בצורה יוצאת דופן.. ברמות שאי אפשר לתאר (יותר מקרבה למשפחה).. אני לא יכול לדמיין את החיים שלי בלעדיה, נתתי לה הכול.. אני אבוד.. גם אם היא קנאית, זאת לא סיבה להיפרד.. אפשר לפתור גם את זה..
 
הצחקת אותי

"גם אם היא קנאית, זאת לא סיבה להיפרד.. אפשר לפתור גם את זה.." קינאה היא מחלה קשה מאוד כי קינאה היא רק סימפטום של חוסר ביטחון, של דימוי עצמי נמוך, של חרדה ורכושנות ואי אפשר לפתור את הקינאה אם לא פותרים את כל המקורות שלה שהזכרתי (וזה דורש הרבה כח רצון ומודעות עצמית מצד ה"חולה"). נכון שמידה קטנטנה ממנה בזוגיות מוסיפה פילפל אבל יותר מקמצוץ הורס את התבשיל. ו
 

LoveMyLife

New member
היא פשוט אוהבת אותי מאוד

והחרדה היחידה שלה היא לעזוב אותי.. היא כבר הודתה בפניי שהיא "לא כמו כולן" ושקשה לה יותר מאחרות לראות אותי עם בנות, ואני הבטחתי לה להשתדל שלא להגיע למצבים כאלה.. אבל הנה זה הגיע, ונשבר לה..
 
תשמע, אתה פשוט קורא רק את עצמך

ומגיב רק לעצמך. תנסה שוב לקרוא את כולנו, אנחנו לא מציעים פתרונות קסם להחזרת הבחורה אבל מנסים לתת לך נקודות ראות נוספות ואם תשכיל להביט דרכן, אולי יהיה לך יותר קל להתמודד עם מה שקורה, ולצאת מזה מחוזק ומחובר יותר למי שאתה באמת.
 
וזאת, דרך אגב, ההתנהגות של בני בן ה-4

שרוצה כאן ועכשיו את מה שהוא רוצה ודיי! אבל נדמה לי שאתה כבר עברת את גיל 4 ויכול להבין שלא הכל תלוי בכמה חזק תצעק "אני רוצה עכשיו" ויכול להיות שדווקא אימוץ אסטרטגיה מתוחכמת יותר יביא לתוצאות ואולי לוא דווקא לתוצאות להן ייחלת.
 

LoveMyLife

New member
לא הבנתי

מה ז"א מגיב רק לעצמי? אני מבין מתגובותיכם שהמצב שלי נראה לכם קצת לא הגיוני, ולא נראה לכם שהיא באמת אוהבת אותי אם היא עוזבת אותי בגלל שטות כזו או בגלל קנאה.. פרידה בשבילי לא מתקבלת על הדעת.. בשום מצב.
 

niva99

New member
פרידה זה חלק מהחיים

פרידה מהרחם פרידה מהחיתולים פרידה מהאמא בגן פרידה מהגן פרידה מביה"ס פרידה מהצבא פרידה מאנשים אהובים "פרידה בשבילי לא מתקבלת על הדעת.. בשום מצב" . מה תעשה ? תלך כנגד חוקי הטבע ?
 
היא אוהבת והחרדה שלה לעזוב אותך

אז היא מקדימה תרופה למכה ועוזבת ? וחוץ מזה - מה זאת אומרת שהיא לא כמו כולן ? [ הנה החדשות : כל אחד חושב על עצמו שהוא לא כמו כולם - ובכל זאת כולנו די דומים סה"כ - נחמד שהיא מנסה לייחד את עצמה ]. והבטחת לה שהיא לא תראה אותך עם בנות אחרות - אבל הפלא ופלא - "נתפסת" לא במועדון חשפנות - אלא בעבודתך !!! במהלך חפיפה - או שפסדנו פה משהו. והערה קטנה לסוף, אם אתם לא חיים בבני ברק - שבהם יש הפרדה ברורה בין נשים וגברים או באיראן רחמנא ליצלן, אתה תמשיך וגם היא להיתכל בבני המין השני: בעבודה , בבנק , בסופר, בקולנוע, בבית חולים וכו'. אני מקווה שהנק' ברורה. ולחברתך יש עוד דרך לעשות עם עצמה - בעיקר להתבגר.
 

LoveMyLife

New member
חשוב לה לשמור עליי..

היא עוזבת אותי בטענה שהיא כבר שונאת אותי.. והיא לא מוכנה לסמוך עליי כי היא יודעת שליד בנות אני לא יודע איך להתנהג, אז היא לא מוכנה להיות איתי.. קשה לי להבין אותה.. ובטח שלכם קשה עוד יותר. המקרה שלי הוא יוצא דופן, כמו האהבה שלנו.. ואגב, היא מאוד בוגרת..
 
למעלה