נמס בכוס, חטיפים ..ועוד דברים של חו"ל
מה אפשר לקחת לקחת לחו"ל ואיפה קונים: אני מחפשת חטיפי אנרגיה "טובים". זאת אומרת, כאלה שבאמת ממלאים ולא סתם פיצפוצי אורז או אגוזים מסוכרים. מישהו מכיר? מרק נמס בכוס - יש מרקים נ"ג בשקיות של מנה? ואם כן אז איפה? לחם - שמעתי שאפשר להזמין מבר אל לחם בואקום לנסיעות - מה זה בידיוק, מה הגודל? שווה לסחוב כזה דבר? אני פשוט נוסעת ליעד בלי מודעות לגלוטן (נפאל/הודו) ואמורהל עשות שם טרק. אני יודעת שבגדול יש שם הרבה אורז ומאכלים שונים בלי גלוטן אבל אני צריכה כל מיני פתרונות ל-בין לבין (נגיד לארוחת בוקר או לנשנוש בלילה). יש למישהו עוד עצות? תוווודה
מה אפשר לקחת לקחת לחו"ל ואיפה קונים: אני מחפשת חטיפי אנרגיה "טובים". זאת אומרת, כאלה שבאמת ממלאים ולא סתם פיצפוצי אורז או אגוזים מסוכרים. מישהו מכיר? מרק נמס בכוס - יש מרקים נ"ג בשקיות של מנה? ואם כן אז איפה? לחם - שמעתי שאפשר להזמין מבר אל לחם בואקום לנסיעות - מה זה בידיוק, מה הגודל? שווה לסחוב כזה דבר? אני פשוט נוסעת ליעד בלי מודעות לגלוטן (נפאל/הודו) ואמורהל עשות שם טרק. אני יודעת שבגדול יש שם הרבה אורז ומאכלים שונים בלי גלוטן אבל אני צריכה כל מיני פתרונות ל-בין לבין (נגיד לארוחת בוקר או לנשנוש בלילה). יש למישהו עוד עצות? תוווודה