נמס בכוס, חטיפים ..ועוד דברים של חו"ל

מאיה1001

New member
נמס בכוס, חטיפים ..ועוד דברים של חו"ל

מה אפשר לקחת לקחת לחו"ל ואיפה קונים: אני מחפשת חטיפי אנרגיה "טובים". זאת אומרת, כאלה שבאמת ממלאים ולא סתם פיצפוצי אורז או אגוזים מסוכרים. מישהו מכיר? מרק נמס בכוס - יש מרקים נ"ג בשקיות של מנה? ואם כן אז איפה? לחם - שמעתי שאפשר להזמין מבר אל לחם בואקום לנסיעות - מה זה בידיוק, מה הגודל? שווה לסחוב כזה דבר? אני פשוט נוסעת ליעד בלי מודעות לגלוטן (נפאל/הודו) ואמורהל עשות שם טרק. אני יודעת שבגדול יש שם הרבה אורז ומאכלים שונים בלי גלוטן אבל אני צריכה כל מיני פתרונות ל-בין לבין (נגיד לארוחת בוקר או לנשנוש בלילה). יש למישהו עוד עצות? תוווודה
 
כמה עצות לנשנושים לחו"ל

אין לי נסיון בטרקים אבל כן בנסיעות של בנותי לחו"ל. כדאי מאד לקחת לחמית נ"ג, כדאי לקחת בקופסא המקורית וכל שקית לשים בתוך שקית סנדביץ. זה ממלא ומשמש במקום לחם.אם האריזה גדולה מדי- אפשר להוציא חלק מהלחמית ולארוז בה משהו אחר כמו החטיפים, פשוט כדאי להחזיק את האוכל בתרמיל באריזת הקרטון כדי שלא יהפוך ל"אבק פירורים". חטיף טוב זה פריקי. גם סניקרס מאד ממלא. את הלחם המרוסס של בר אל אפשר להזמין ישירות ממנו או בגלוטן פרי, צריך מספיק זמן מראש. מנסיוננו- במזג אויר קר זה מחזיק גם 10 ימים אבל במזג אויר חם זה לא מחזיק שבוע (הלחם הזה כמובן ללא צורך בקרור).
 
למעלה