נמלטים

SethDoe

New member
נמלטים ../images/Emo58.gif

כשפריזן ברייק רק עלתה לאוויר אי שם בתחילת העונה, הסדרה הייתה מצויינת וסוחפת. נהניתי מהפרקים ובעיקר מצמד הפרקים שעסקו במרד האסירים בכלא (6,7). כל זאת עד לפרק 8. עם שובה של הסדרה לאחר העדרות בת שבועיים בעקבות אליפות הבייסבול, הפרקים החלו לשעמם אותי בצורה בלתי רגילה. הקצב של הסיפור דעך והעלילה החלה לדרוך במקום. מייקל נתקל באיזשהו מכשול, מסתובב מספר דקות בפנים חמורי סבר, ופותר אותו עד סוף הפרק ומקסימום בתחילת הפר הבא. ורוניקה מסתתרת בבקתה ומנסה לפענח את זהותו של המפליל ברצח אחיה של סגנית הנשיא. לינקולן שוכב בתאו ומהרהר. בלה. לאחר פרק 8, במשך חודש לא התחשק לי לצפות בפרק הבא, ומשצפיתי בפרק 9, מאסתי בסדרה למשך חודש נוסף. פרק 10, כבר מיותר לציין, גם כן לא הותיר בי רושם רב, וזה הפרק האחרון שראיתי עד עכשיו. צר לי שהסדרה הדרדרה כל כך, ואני ממשיך לצפות בה בתקווה שהיא תחזור לתלם. בכל אופן, מה אתם חושבים על הפרקים האחרונים ששודרו עד כה? אתם באמת חושבים שהם עומדים ברף הגבוה שהציבו הראשונים?
 

itaikadosi

New member
דווקא אני לא חושב ככה ../images/Emo58.gif הפרק האחרונים ששודרו היו שיא המתח, בכלל הפרק האחרון לפני ההפסקה עם כל הקטע שמישהו עמד להיכנס לחדר שמייקל נתן לאח שלו את הכדור הזה שמפחלץ אותו לכמה דקות....היה ענק!אני ממש מחכה כבר שהיא תחזור....מה שכן הבעייה זה איך הם יצליחו למשוך כמה עונות בתוך בית הכלא...הריי מתישהו כבר יצטרכו להתקדם שם בעלילה...
 
אם אתה רוצה לדעת../images/Emo58.gifעונה 2

בתחילת העונה השנייה הם כבר ייברחו אל מחוץ לכלא. ככה השחקן הראשי אמר.
 

A n g e l u s

New member
אתה בטוח? ../images/Emo44.gif../images/Emo33.gif

ואתה מתכוון לעונה השנייה שאולי תהיה בספטמבר הבא או להמשך של העונה הראשונה? (שיהיה שבוע הבא הבא)
 
כשכתבתי עונה 2..../images/Emo58.gif

אז כן, התכוונתי לעונה 2. ואני שמח שהם לא החליטו על להמשיך למרוח את זה.
 

Tinty

New member
אוף, המטומטמים ברייטינג הרסו לי ../images/Emo10.gif

קראתי את הכתבה מהגליון האחרון, וכשנכתב "ספוילרים מתקדמים", חשבתי שהם מתכוונים לפרקים הבאים (בתור אחד שצפה בכל 13 הפרקים ששודרו, זה לא אמור להפריע לי). כשאני ממשיך לקרוא, אני מגלה שהם כתבו על ההתרחשויות עד סוף העונה, ואם זה לא הספיק, גם על העונה השניה... הצלחתי במשך ארבעה חודשים להמנע מספוילרים, ובסוף זה נתקע לי בפרצוף לפני השידור בארץ :(
 

lordof the

New member
סוף סוף מישהו עוד חושב ככה

בהתחלה באמת זה היה מרענן ומעניין ומותח, אבל כשסדרה נשענת על עלילה אחת בלבד, שהיא כל המהות של הסדרה, היוצרים חייבים למתוח כל פרק ופרק, והגיע שלב שפשוט נמאס.. אוקיי, הנה מכשול - אוקיי, הנה פתרון. ככה כל פרק.. זה לא כמו אבודים, שיש לה עלילה ראשית - מה זה האי, אבל יש לה עוד עשרות עלילות משנה קטנות, ככה גם עקרות בית נואשות וכו'.. סדרה כזאת שיש לה עלילה אחת בלבד נידונה להימאס באיזה שלב, ואצלי השלב הזה הגיע..
 

hospital_food

New member
אני בחמישי

אבל אח שלי המשיך להוריד פרקים, והייתה תקופה שהייתי חולה וממתי משעמום, אז.... סדרה בינונית ביותר. אפשר לפספס.
 

microbe15

New member
אף פעם לא הבנתי

למה כל כך הרבה אנשים אומרים שהיא מצוינת. בעיני היא תמיד היתה סדרה די בינונית. גם הפרקים הטובים יותר (פרקי ה-riot) לא היו כל כך טובים.
 

d@r121

New member
היא לא מורטת עצבים כמו שעשו אותה

סה"כ סידרה נחמדה, עם טוויסטים סבירים ועלילה בינונית. לא משהו שבוגרי אקדמית "24" בניצוחו של הפרופסור ג'ק באוור, לא ראו כבר.
 

gilriv

New member
היא יותר מדי איטית

זה זות הבעיה פרק2 יהיה יותר טוב לפי הפרומו {תראו לפי הפרומו ,אפילו שזה ספוילר עדיף לראות פרק מלא
 
למעלה