נמחק שרשור בנוגע לתלונות על התנהלות ההנהלה...

DogsPCI

New member
נמחק שרשור בנוגע לתלונות על התנהלות ההנהלה...

חלילה לא במטרה למנוע את האפשרות לביקורת, אלא כיוון שהביקורת לא מועברת לפי הצינורות המקובלים והמתוארים בתקנון.

כל מי שיש לו תלונה או ביקורת או בקשה לגבי הניהול וההנהלה בכלל, יותר ממוזמן לשפוך את ליבו, אבל במסרים פרטיים אלי, או במסר להנהלה ו/או בפורום "תפוז משוב".

המשך ערב-טוב לכולם.
 

matteryou2

New member
כמובן

בלי איפוק שלך לזרוק לי הערה מיותרת
 

DogsPCI

New member
matteryou2 אתה עובר על חוקי הפורום בשרשור המדבר

על לא לעבור על חוקי הפורום.

ראה זו הזהרה שנייה ונוספת, לפי שפשוט תחסם מפה.

אני גם שולח לך על זה מסר פרטי.
 

matteryou2

New member
בזה שאני אומר שחבל שמעמקים עזבה?

תראה לי איפה עברתי על החוקים.
 

DogsPCI

New member
ואתה עדיין בפעם השלישית לא מבין שאת ההודעות הנ"ל מולי אתה

צריך לנהל בפרטי או מול הנהלת הפורום. אני משאיר את ההודעות הנ"ל פה כדי שאתה ואחרים תוכלו להזכר, ושלא תומרו לא ידעינו...
&nbsp
אתה רוצה לדבר על משהו בנוגע לניהול שלי, לא בציבורי. אישית הייתי שמח להגן על דרכי בציבורי ומול כל אחד ובפני כל אחד. אך אני עצמי כפוף לאותם החוקים. ולי היו צריכים להסביר פעם אחת אחרי שטעיתי.
&nbsp
אז עדיין הזהרה שניה + הסבר שהוא לפנים משורת הדין. אבל לא תהיה עוד אחת.
&nbsp
המשך גלישה נעימה
.
 

DogsPCI

New member
ואהיה שוב סבלני אם אולי לא באמת הבנת..

זה אחד מכללי הפורום:
&nbsp
&nbsp
כל מי שיש לו תלונה או ביקורת או בקשה לגבי הניהול וההנהלה בכלל, יותר ממוזמן לשפוך את ליבו, אבל במסרים פרטיים אלי, או במסר להנהלה ו/או בפורום "תפוז משוב".
&nbsp
&nbsp
אז כל דבר שאתה ממשיך לומר בדיון על ההתנהלות שלי בציבורי יחשב שוב מעבר על חוקי הפורום. יש לך מה לומר? תעשה זה בהתאם לכללים. תעצור את עצמך מלהגיב פה, ותעבור לצינורות המקובלים.
&nbsp
&nbsp
 

DogsPCI

New member
שלום נוגע-בך, מה שלומך היום? תודה על העצה...

אני חדש, ולומד בעצמי, וכן גם מקבל הנחיות שאינן נתונות לשיקול דעתי... לא אני בחרתי למחוק את השרשור... ולא אני בחרתי איפה הגבולות נמצאים פה בתפוז. כמו שכתבתי בהודעה שאחרי זו שהגבת לה:
&nbsp
"אישית הייתי שמח להגן על דרכי בציבורי ומול כל אחד ובפני כל אחד. אך אני עצמי כפוף לאותם החוקים.".
&nbsp
אם בכל זאת ישנה גמישות בעניין, הייתי שמח לשמוע, אך הובהר לי אתמול שאין.
&nbsp
צהריים טובים :).
&nbsp
 
there can be only one

דיקטטורה. אין לך מה להתנצח. מי שלוקח יוזמה ומייצג "אתר" "הנעלה" "גוף שמיימי כלשהוא כמו חברת רנו" תמיד יתיחסו וישתלחו אליו כאדם פרטי. והוא צריך להגיב מתוקף תפקיד ולא אישית. אמרת את שלך? תנעץ. תרחיק או תשאיר בלי דיונים, אתה מכתיב את הקצב. ומי שמשתלח נגד בדרך כלל ממשיך בקו הזה בכל הזדמנות במילא עם כולם. אתה מוזמן להטביע את חותמך דרך לשבת עם עצמך ולנסח מחדש את "אודות הפורום והנהלתו" ולתת לינק למי שפוגע/עובר על הקווים המנחים של תפוז וכו'.
 

DogsPCI

New member
זה משהו שתכננתי לעשות... לנסח את תקנון הפורום מחדש...

אבל גם אני עדיין חווה ולומד כדי שאוכל לעשות עבודה ראשונית סבירה, וגם חשבתי כי ברגע שאדע מי נגד מי, ומי החברים הקבועים פה שרוצים שיהיה פה טוב, אפתח שרשור על תקנון הפורום הפנימי הזה, אציג כמובן את מה שחייבים לפי תקנון תפוז, ואשמח לשמוע כל דבר שיש למישהו להציע.
&nbsp
מבחינתי, זה כמובן לא הפורום שלי אישית, ואם המטרה היא ליצור מקום שיהיה נוח לאנשים ובטוח לאנשים, אני הייתי רוצה שהם יעזרו בלהקים/לעצב אותו.
&nbsp
תודה על הדברים, ואכן כשאין ברירה אין ברירה! יש תקנון עליו כל מי שנרשם לתפוז התחייב, ואכן על כל אחד לעמוד מאחורי הדברים הנ"ל.
&nbsp
 
לטעמי ענית יפה. ורק לא דיקטטורה! ישמור אלהים מאוירה של "אני

הקובע, אתם תסתמו", דכאנית ורומסנית. מהר מאד ינשרו כל הכותבים, והמוסוליני יישאר עם עצמו ואפסו. (עם האפס שהוא).
וכמובן, בפורום כמו זה - "אהבה ורומנטיקה" במיוחד אין מקום לרודן וחמור פנים.
 

DogsPCI

New member
בהחלט, אם כי יש צורך בגבולות עבור כולנו..

בכדי שלא נפגע האחד בשני (שלא בכוונה, כי מי שיעשה זאת בכוונה לא יהיה פה...). וכן אנחנו נמצאים בבית שמארח אותנו, והוא קבע תנאים לאירוח שלנו. מי שמוכן לכבד אותו ואת תנאיו, מה טוב, ומי שלא - לא יוכל להתארח כאן. לא דיקטטורה כי זכותם! זה האתר שלהם, אף אחד לא מכריח אף-אחד אחר להתארח פה :).
&nbsp
וגם פה בפורום שלנו, יקבעו עוד כמה כללי-התנהגות, את חלקם אני אולי אחליט לבד, ואת חלקם האחר אשמח אם החברים שתורמים לפורום יציעו בעצמם לדיון.
בכל מקרה, לשמור על הפורום כפורום אהבה ורומנטיקה זה כלל ראשון. ולכן ניתן פה ושם לגלוש לנושאים אחרים, אבל פה ושם בלבד. וגם אם יתפתח דיון מאוד איכותי על רכבים או על בולים, אבקש להעביר אותו למקום אחר, המתאים לכך. למען שמירת הפורום להיות כפי שהוא הוגדר להיות :).
 

sani48

New member
ואיפה ראית

שהוא רשם או רמז אי פעם משהו שקשור למה שאת אומרת?יש לך האשמה במשהו,תתני דוגמא אחת,אני לבנתיים לא ראיתי שום דבר שקרוב לזה,ולהפך הבן אדם עושה פה אחלה עבודה(וחשוב לזכור שהוא לא מקבל על זה שקל)רואים שהוא משקיע פה(אפילו יותר מדי)ושבאמת אכפת לו,ומה התמורה שהוא מקבל?לבנתיים רק תלונות שאין להן שום בסיס מכל מיני אנשים ממורמרים,כל הכבוד לו על הסבלנות והאיפוק(אני יודע שאין מצב שאני הייתי יכול לשמור על כזה איפוק)גם עכשיו שדיברת עליו בצורה כל כך מגעילה,הוא עונה לך בצורה יפה,תכבדי אותו קצת,הבן אדם לא עשה לך כלום
 

sani48

New member
לא תמיד,רק לפעמים :)

אז שאני ייבין,את לא ממורמרת?ואין לך תלונות אליו?
 
למעלה