נמחקו לי כל הסמלים מהשולחן עבודה

partusha

New member
נמחקו לי כל הסמלים מהשולחן עבודה

אבל הם עדיין נמצאים שם כשאני נכנס לשם דרך האקספלורר מה עושים???
 

Piccolo

New member
הממ.. אולי תנסה...

ללכת באקספלורר ולגזור (cut) את כל מה שאתה רואה שם ותדביק לסיפרייה אחרת, ולאחר מכן פשוט גזור שוב מהתיקייה שבה שמת את אותם קבצים ותדביק את הקבצים ישר על שולחן העבודה עצמו.. שיטה פרמיטיבית, אבל עשויה לעזור :p בהצלחה
 
ואולי

לחיצה ימנית על שולחן העבודה => מאפיינים => אפקטים. הסר את ה- v מהשורה "הסתר סמלים כששולחן העבודה מוצג כדף אינטרנט".
 
למעלה