נמוכי הרצפה משותקים בשלג ירושלים !

מצב
הנושא נעול.
נמוכי הרצפה משותקים בשלג ירושלים !

נמוכי הרצפה משותקים בשלג ירושלים !
המאנים נידר-פלור התגלו היום בכשלונם הנוסף. לא יכולים לתפקד בשלג. אבל מה ? המרצדס סיטארו נידר-פלור יכול לשלג !!! למרצדס פטנט יחודי. פרטים בהמשך. ערב טוב, אביתר.
 
שלג = רויאל טייגר מארק II

נמוכי הרצפה משותקים בשלג ירושלים !
המאנים נידר-פלור התגלו היום בכשלונם הנוסף. לא יכולים לתפקד בשלג. אבל מה ? המרצדס סיטארו נידר-פלור יכול לשלג !!! למרצדס פטנט יחודי. פרטים בהמשך. ערב טוב, אביתר.
שלג = רויאל טייגר מארק II
זה האוטובוס הטוב לשלג ! אבל היכן ה"גברים" האלה מסוג מארק II ??? "למה הממשלה נותנת לאוטובוס זקן כמוני לפרוש???"
 

ארזS

New member
הנסיון האחרון הצליח...../images/Emo127.gif

נסיון אחרון
לצרף את הקישור יש שם גם תמונות של אוטובוסים חדשים וקצת רכבת
הנסיון האחרון הצליח...
 
מוזר שרכב מאירופה לא יכול לשלג....

נמוכי הרצפה משותקים בשלג ירושלים !
המאנים נידר-פלור התגלו היום בכשלונם הנוסף. לא יכולים לתפקד בשלג. אבל מה ? המרצדס סיטארו נידר-פלור יכול לשלג !!! למרצדס פטנט יחודי. פרטים בהמשך. ערב טוב, אביתר.
מוזר שרכב מאירופה לא יכול לשלג....
אני מניח שבאירופה פשוט הכבישים ערוכים לשלג... האם זה בגלל הרצפה הנמוכה יותר?
 
Don't you believe it

מוזר שרכב מאירופה לא יכול לשלג....
אני מניח שבאירופה פשוט הכבישים ערוכים לשלג... האם זה בגלל הרצפה הנמוכה יותר?
Don't you believe it
תלוי איפה באירופה: כשיורד שלג בלודון (נכון, כמו בירושלים, זה לא קורה כל שנה) נכנסים למצור. והעתונים מלאי כתבות-קנאה על איך שהרוסים והקנדים מתפקדים בתנאים הרבה יותר קשים...
 

ארזS

New member
אני זוכר.......

כן הבעיה היא הרצפה הנמוכה.
במרצדס יש פתרון לזה.
אני זוכר.......
שלפני כמה שנים נסעתי באוטובוס של דן בקו 48 (אוטובוס מסדרה 4XXX) ובאיזור של גני התערוכה בתל אביב היתה הצפה לא נורמאלית בגלל גשם שוטף וקולטנים סתומים (בעייה שהיתה גם לפני לאחרונה) והמים עברו את גובה הריצפה של האוטובוס. אבל לאוטובוס הזה לא היתה בעייה לעבור בגלל הגובה שלו (הבעייה היתה בגלל כלי רכב אחרים שנתקעו). ב"נידר-פלור" לעומת זאת אין סיכוי לעבור במצב כזה כי הוא נורא נמוך...
 

ארזS

New member
אופססססס....

אני זוכר.......
שלפני כמה שנים נסעתי באוטובוס של דן בקו 48 (אוטובוס מסדרה 4XXX) ובאיזור של גני התערוכה בתל אביב היתה הצפה לא נורמאלית בגלל גשם שוטף וקולטנים סתומים (בעייה שהיתה גם לפני לאחרונה) והמים עברו את גובה הריצפה של האוטובוס. אבל לאוטובוס הזה לא היתה בעייה לעבור בגלל הגובה שלו (הבעייה היתה בגלל כלי רכב אחרים שנתקעו). ב"נידר-פלור" לעומת זאת אין סיכוי לעבור במצב כזה כי הוא נורא נמוך...
אופססססס....
תיקון טעות : בשורה השנייה היה צריך להיות כתוב כמובן בעייה שהיתה גם לאחרונה (או אולי אומרים באחרונה ???) בטעות כתבתי לפני לאחרונה... טעות.טועים...
 
למה להשמיץ (שוב) את מ.א.ן?

נמוכי הרצפה משותקים בשלג ירושלים !
המאנים נידר-פלור התגלו היום בכשלונם הנוסף. לא יכולים לתפקד בשלג. אבל מה ? המרצדס סיטארו נידר-פלור יכול לשלג !!! למרצדס פטנט יחודי. פרטים בהמשך. ערב טוב, אביתר.
למה להשמיץ (שוב) את מ.א.ן?
אני משרשר שתי תמונות של נידרפלורים בשלג. התמונות לקוחות מאתר גרמני מצוין של חובבי אוטובוסים: www.stadtbus.de בתמונה הזו מופיע אוטובוס ממונע גז (הגז מאוחסן על הגג, במקום בו נמצא אצלנו המזגן). כל הדגמים ממונעי הגז מסתיימים ב-CNG. בתמונה: M.A.N NL 263 CNG
 
M.A.N NG 313 בשלג

למה להשמיץ (שוב) את מ.א.ן?
אני משרשר שתי תמונות של נידרפלורים בשלג. התמונות לקוחות מאתר גרמני מצוין של חובבי אוטובוסים: www.stadtbus.de בתמונה הזו מופיע אוטובוס ממונע גז (הגז מאוחסן על הגג, במקום בו נמצא אצלנו המזגן). כל הדגמים ממונעי הגז מסתיימים ב-CNG. בתמונה: M.A.N NL 263 CNG
M.A.N NG 313 בשלג
 
כי למאן אין את הפטנט של מרצדס לשלג

למה להשמיץ (שוב) את מ.א.ן?
אני משרשר שתי תמונות של נידרפלורים בשלג. התמונות לקוחות מאתר גרמני מצוין של חובבי אוטובוסים: www.stadtbus.de בתמונה הזו מופיע אוטובוס ממונע גז (הגז מאוחסן על הגג, במקום בו נמצא אצלנו המזגן). כל הדגמים ממונעי הגז מסתיימים ב-CNG. בתמונה: M.A.N NL 263 CNG
כי למאן אין את הפטנט של מרצדס לשלג
והמאן בצילום נוסע בשלג נמוך מאוד. לא משמיץ את מאן, רק גורס שהסיטארו של מרצדס הרבה יותר מוצלח, טוב, אמין, נוח, חזק ומאריך ימים אך גם הרבה יותר יקר וכאן הקץ'. ל-15 שנה לא כדאי להשקיע כל-כך הרבה כסף. 3 מאנים = 2 סיטארו ! מבחינת המחיר וזו בעיה !!!
 
הסיטארו יכול לשלג עד 35 ס"מ !

כי למאן אין את הפטנט של מרצדס לשלג
והמאן בצילום נוסע בשלג נמוך מאוד. לא משמיץ את מאן, רק גורס שהסיטארו של מרצדס הרבה יותר מוצלח, טוב, אמין, נוח, חזק ומאריך ימים אך גם הרבה יותר יקר וכאן הקץ'. ל-15 שנה לא כדאי להשקיע כל-כך הרבה כסף. 3 מאנים = 2 סיטארו ! מבחינת המחיר וזו בעיה !!!
הסיטארו יכול לשלג עד 35 ס"מ !
המאן לא יכול. ביומיים האחרונים הושבתו כל נמוכי הרצפה של מאן בירושלים ומי נסע??? רק ה- 0405 של מרצדס אך אין ספק שהטייגר של ליילנד היה עדיף על כולם בשלג.
 

ארזS

New member
אח........

הסיטארו יכול לשלג עד 35 ס"מ !
המאן לא יכול. ביומיים האחרונים הושבתו כל נמוכי הרצפה של מאן בירושלים ומי נסע??? רק ה- 0405 של מרצדס אך אין ספק שהטייגר של ליילנד היה עדיף על כולם בשלג.
אח........
טייגר...טיגר... למרות שהם היו מרעישים נורא הם החזיקו מעמד עשרים ושלושים שנה ואז הממשלה לא הורידה אותם מהכביש אחרי 15 שנה... דרך אגב, מישהו אמר לי, ואני לא יודע אם זה נכון (אולי מישהו יודע ?) שגם באגד וגם בדן השאירו כמות מסויימת של סוסי העבודה האלה למקרי חירום שלא נדע. הרי במלחמות (שלא נדע יותר !) היו תמיד הטייגרים סוסי העבודה. אבל שוב, זאת רק שמועה ואינני יודע מה הנכונות שלה.
 
השמועה נכונה. בימחים 120 טייגרים

אח........
טייגר...טיגר... למרות שהם היו מרעישים נורא הם החזיקו מעמד עשרים ושלושים שנה ואז הממשלה לא הורידה אותם מהכביש אחרי 15 שנה... דרך אגב, מישהו אמר לי, ואני לא יודע אם זה נכון (אולי מישהו יודע ?) שגם באגד וגם בדן השאירו כמות מסויימת של סוסי העבודה האלה למקרי חירום שלא נדע. הרי במלחמות (שלא נדע יותר !) היו תמיד הטייגרים סוסי העבודה. אבל שוב, זאת רק שמועה ואינני יודע מה הנכונות שלה.
השמועה נכונה. בימחים 120 טייגרים
 
כפתור ASR

נמוכי הרצפה משותקים בשלג ירושלים !
המאנים נידר-פלור התגלו היום בכשלונם הנוסף. לא יכולים לתפקד בשלג. אבל מה ? המרצדס סיטארו נידר-פלור יכול לשלג !!! למרצדס פטנט יחודי. פרטים בהמשך. ערב טוב, אביתר.
כפתור ASR
במאנים נמוכי הרצפה יש כפתור מיוחד למצב שלג ! כפתור ASR מונע את התחפרות הגלגלים האחוריים במצב שלג ובוץ.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה