נמאס לצאת שוב לדייט לא מוצלח

א ג ם 2 2

New member
מה זה דייט טוב ?

אף פעם לא צריך לצפות למשהו מדייט תמשיכי לנסות ויהיה טוב הסירי דאגה מיליבך
 

gs9

New member
אל תהיי מאוכזבת

ענתלה אל תבואי עם ציפיה לדייט פשוט תזרמי ואל תצפי כי מי שבא עם ציפיות ברוב המקרים מתאכזב....גלעד
 

דרורk

New member
הדייט מטיבעו שייך...

לאלו שלא כל כך מצליחים...או...מוצלחים בעניין הזה של להתחיל ולהכיר ובהמשך להכנס למערכת יחסים. אז יוצא שבדרך כלל הדייטים עצמם לא מוצלחים ואפילו על הפנים... אין מה לעשות. פשוט חייבים אורך רוח והרבה סבלנות בנסיון להכיר מישהו/ מישהי דרך המפגש הזה שנקרא דייט. או פשוט לרדת מזה ולהתחיל להסתובב במקומות הנכונים בהם אפשר להכיר את מי שבאמת יעשה לכם את זה.
 

זכוכיות

New member
את מדברת איתם קודם?

כי חוש הומור, חדות מחשבה, אינטיליגציה בסיסית, את כל זה אפשר לזהות הרבה לפני שנפגשים, לפחות לנהל איתם כמה שיחות, לקחת את הזמן... אם המראה החיצוני כל כך חשוב לך, אז גם תמונה יכולה לעזור... כשיוצאים לכ"כ הרבה דייטים בכל כך מעט זמן ובכזו אינטנסיביות ככל הנראה שהסינון כמעט ולא קיים... ואז כמובן שאת מתאכזבת, כי מראש את לא פוגשת אנשים שמצאת איתם נושא משותף, אלה אנשים שהם כמעט אקראיים לחלוטין...
 
החלטתי:אני עושה הפסקה

לא יוצאת לדייטים יותר לתקופה ארוכה גם על מנת לשנות מספר דברים ולהשקיע בדברים חשובים ,וחייבת להשלים עם מה שיש . מאוחר יותר יש בכוונתי להרשם לקאנטרי ולעשות דברים שאני אוהכת ומאמינה שזו הדרך הכי הכי טובה עבורי. ואולי טיולים בהמשך אבל לא אינטרנט ממש ממש לא..
 

dudusch

New member
יפה מאוד!

להשקיע בעצמך זו מחשבה נבונה. אני מאמין שכדי לקבל את הביחד אנחנו צריכים קודם לקבל את הלבד... אל תזרזי את עצמך ואל תדחפי את עצמך לאף מקום שאת לא רוצה להיות בו בלב שלם.
 
למעלה