נמאס לצאת שוב לדייט לא מוצלח

נמאס לצאת שוב לדייט לא מוצלח../images/Emo10.gif

שוב כמו כול שבוע אני יוצאת לדייט וחוזרת הביתה מאוכזבת הבחור כמו בדרך כלל בדייטים שלי חוזר מרוצה ורוצה המשך בקשר ואילו אני מאוכזבת כי היתה בי ציפיה למשהו אחר. אני תמיד מתחילה בשיחת טלפון וממשיכה עד לפגישה תוך ציפיה למשהו טוב. ואז? או שהבחור חושב לעצמו.. וואלה זאת בטח לא תרצה אותי.. ויש את זה המנסה להרשים אותי ולהיות בטוח בפגישה הראשונה שאני רוצה אותו ויש את זה המתבייש וחסר ביטחון ולבסו, נותן לי נשיקה ואומר לי טוב אני זורק אליך את הכדור ומצפה לשמוע מימך . כול כך הרבה יצאתי לדייטים ומרגישה כבר שנמאס בכול גבר אני מוצאת משהו "לא בסדר" הערב למשל הגיע לי בחור מתנשא חבל"ז הרגשתי משועממת איתו ואני מחפשת קצת בידור ואין.. הגיע בהופעה מרושלת משהו.. (אני שונאת את זה) ועוד פרוד .. שבוע לפני כן נפגשתי עם איזה צ'ח צ'ח שוויצר כזה עים סיפורים לפני שינה ויש עוד אחד ברקע שלצערי הולך כמו אחד בן 80 ומפהק לי כול הזמן..וממש לא רומנטי יש עוד אחד שיצאתי איתו וטוען שמתגעגע אלי (אבל אני לא נו מה לעשות) שכול מה שמעניין אותו זה לבלות איתי בבית שלא ולעשות לי "עיסוי טוב" לכן אני לא מתגעגעת אליו ולא בא לי לבזבז עליו אפילו שניה אחת. עכשיו תגידו לי למה כול כך קשה למצא את האחד הזה שארצה להפגש איתו בשנית?
 

angel of hope

New member
יש סיכוי..

.. תראי.. השיטה הזאת של הבליינד דייטס כנראה לא כל כך יעילה. את מתארגנת ומחכה ונלחצת לקראת הפגישה המיוחלת ופתאום מופיע לך שם איזה יצור שלא שווה את הליפגלוס שמרחת לכבודו. -זה מבעס, אין אפס.. ובמיוחד במצב של היום זה בכלל לא קל למצוא מישהו רציני ונורמלי. (למצוא בחור זה כמו למצוא מקום חנייה: הטובים כבר תפוסים והפנויים מתאימים/מיועדים לנכים.. סתאאאאם..) אני חושבת שכדאי לך למצוא אותם במקומות אחרים פחות מלחיצים ופחות מחייבים. בלי כל מיני זקנים מקומטים או מסאז`יסטים בפוטנציה.. תלכי למקום שלומדים שם ריקודים או סדנא מסויימת של כמה ימים/מפגשים או קורס מסויים בן כמה פגישות (תמצאי לך משהו לטעמך) ושם את יכולה כזה במקרה להיתקל במישהו מתאים. זה גם יותר נוח בגלל שאין לך את הלחץ של הדייט וזה גם יכול להיות מתאים יותר מבחינת ההתאמה ביניכם. אם שניכם שם- אתם בטח חולקים לפחות תחום של עניין אחד משותף. תחשבי על זה, יש פתרונות.. יש הפתעות בחיים..
 
חברה הציע לי מועדון פנויים פנויות

יכול להיות באמת שאני צריכה לעבור למקומות אחרים חשבתי גם על: טיולים שיש לפנויים פנויות אבל זה קצת מפחיד אותי ההתפעה שלי עדין ממתינה לי לדעתי הבעיה שאני נשארת תקועה בכול אותם אנשים שלא מתאימים לי כי אני מפחדת להשאר לבד. אני לא בלחץ לפני דייט אבל אני כן מגיע עם ציפיות שאולי לא סיננתי לי כמו שצריך.
 

s h i r k u s h

New member
ענת ../images/Emo24.gif

אולי את לוחצת יותר מדי, אולי העובדה שכל שבוע דייט חדש גורמת לך להיכנס לשגרה המעצבנת הזאת? אני מכירה את זה היטב מנסיוני האישי, ממש עד לפני כמה חודשים הייתי יוצאת לפול דייטים עד שנכנסתי למצב שפשוט כבר לא האמנתי באהבה והנה עכשיו יש לי תקווה בלב. אני לא אומרת להפסיק לחפש לגמרי, אלא פשוט לא לתת לזה לסחוף אותך למערבולת שלא תצאי ממנה. תנסי להנות מהדייטים, לא להכניס אותם לשיגרת חייך ואז בטוחה שתזכי לאהוב ושיאהבו אותך ואיך אפשר שלא אם את בחורה כל כך מקסימה???!
 
אני נהנת מהדייט עצמו שירקוש

תמיד אני יושבת באיזה מקום נחמד ומדברים על כול מיני נושאים אני כמעט ולא מאמינה באהבה יותר אני כמעט ומתחילה להשלים עם זה שאני ישאר לבד אני יודעת שאני מקסימה .. אבל זה האופי שלי ואני לא יכולה לשנות את עצמי
 
אני סתם זורק אבל . . .

כשאת בוחרת עם מי את מחליטה לצאת . . . אולי הקריטריונים שאת בוחנת - הם לא בדיוק הנקודה שלך . . ?
 
נשאל את זה כך../images/Emo26.gif

מה צריך להיות בדייט כדי שהוא יראה מושלם בעינייך?
 
שיהיה נאה לפחות ,לא מרושל ,

לא מעשן כמו קיטור כל שניה לא זקן מידי שיהיה בו חוש הומור (וכדאי שיהיה הרבה) רומנטי (אני כמעט לא מוצאת כאלה) שידבר לעיניין .. ולא על הערב הראשון להציע לי לבוא אליו הביתה לארוחת ערב ולאחריו מסז'ים וסקס..
כי אני לא יתקשר שוב פעם אליו.. ושלא יהיה לי מתנשא על הג'וב שלו כי היום להשיג עבודה זה כמו לקבל מתנה תאמינו לי אני יודעת כי אני רואה את זה במקום ה"מטורלל" שלי
אחד שאני ירגיש שהוא מוכן לקבל אותי עם המעט שיש לי (שזה הרבה)ויקבל אותי כמו שאני. קשה.
 

dudusch

New member
מה שעולה לי מההודעות

שלך זה שאת לא מקבלת אותם...
אז לא הלך ביניכם. אז? שיפוטיות, אכזבה, ציפיה נכזבת יש אצל כל אחד. ואולי רק אולי גם הם התאכזבו או הרגישו שאם זה לא הולך לקשר רציני זה עשוי ללכת לכיוון של משהו חד פעמי? אז לא הלך. אז אמר משהו לא במקום. זה נותן לך משהו? זה תורם לדייטים שלך, ליכולות הסינון שלך? אל תסתכלי על "המוטציות". הסתכלי על איפה נתרמת מהחוויות האלו. לא חבל על כל השליליות הזו?
 
דודוש ../images/Emo28.gif משחקי החיזור ../images/Emo28.gif

יש משהו בהיכירות הראשונית שקשה לעבור אותו פעם נהגו בחיזור בדברים עדינים בהתחשבות היום הנוהג הוא אחר כמו שוק בשר נעדר רומנטיקה לכן השלב הראשון דיי קשה ומי שלא יודע להתמודד איתו מעדיף להשאר לבד או שסובל מפגשים נוראיים ומלקק סריטות ופצעים פנימיים לא ניראיים בעין
 

dudusch

New member
ענית לעצמך...

"ואילו אני מאוכזבת כי היתה בי ציפיה למשהו אחר"... הציפייה שלך למצוא את הנפש התאומה שלך, את הנסיך שלך הורסת לך את הסיכויים. מי שאת פוגשת בדייט הוא בערך כמוך... חושש, חולם, מצפה. לבוא עם ציפיות בשמיים, שיהיה וואו מהרגע הראשון מכניס את כל הדיט לסחרור. במקום להתמקד בכיף שבלהכיר עוד מישהו, להעביר ערב בצורה אחרת את עוברת למצב של לשפוט למה זה לא יילך, ואיך הוא שונה ממה שחשבת שהוא יהיה. מעבר לזה, נכנסת לסידרת דייטים, כאילו שמת לך למטרה לעבור כמה שיותר דייטים. במקום לצאת לדייט בלי ציפיות מעבר לבילוי ערב נעים בחוץ, להנות מהדרך גם אם זה אומר שתגיעי לדרך ללא מוצא... את יוצאת לדייטים שאת מגדירה ככשלונות מהדהדים, אם כך איפה המסננת? דייט הוא לא מטרה בפני עצמה ואם לא מתאים לך, את עייפה, לא מרגישה טוב או שהנאדם לא נשמע לך משהו את לא חייבת להכריח את עצמך לצאת...
 

linu2

New member
אני חושבת

שהסינון שלך לא מספיק טוב. את יוצאת ליותר מידי דייטים ומהר מידי. כשמדובר בבליינדייט זה הכי קל בעולם לקבוע לך מראש מהם הקריטריונים שאת מציבה לעצמך בבחירת בן הזוג, ואם הבחור לא עונה על זה - אין פגישה. זה כל כך קל כי יש כל כך הרבה אופציות וכל כך הרבה גברים!!! אני לא בעד לירות חיצים לכל הכיוונים ולנסות כמה בו-זמנית, אלא להתמקד במשהו טוב אחד, להשקיע בו קצת יותר משיחת טלפון ואז לראות אם יש מקום לפגישה. ולא משנה כמה קילומטראז' צברת עד כה בבליינדייטים שלך, אל תתייאשי. בסוף זה יקרה ואת תהיי מאושרת עם האחד שלך.
 

tutifruti21

New member
ענת יקירתי...

אני חושבת שההצעה שהועלתה כאן היא מצויינת....ישנם קורסים,סדנאות,טיולי פנויים פנויות וכל מיני מפגשים שיכולים להיות גם מעניינים בשבילך ומי יודע אולי שם תמצאי אהבה. העיקר לבוא עם ראש פתוח במטרה להנות ואם יצא מזה גם אהבה....מה טוב! לדעתי ברגע שתורידי את הציפיות שלך בדייט ותבואי ללא ציפיות הדייט ילך הרבה יותר טוב. ישנם המון בחורים בכל אתרי ההכרויות ובכלל על גבי הרשת...תסנני אותם בקפידה...לפי הקריטריונים האישיים שלך...ורק אלו שעונים לך על רוב הקריטריונים של הבחור אותו את מחפשת-איתם תצאי. כך תמנעי מעצמך אכזבות מיותרות. שיהיה לך בהצלחה,ואני בטוחה כי האהבה לא תאחר להגיע גם אליך...רק תאמיני שהיא עוד קיימת ואל תתייאשי!
 
מצוין - אני חושבת שאני ילך על זה ..

בלי ציפיות גבוהות מידיי בלי מחוייבות לכלום להיות ציפור חופשיה לפרוש לי כנפיים ולחיות את החיים . הרעיון של טיולים נשמע לי אחלה אבל לגבי סדנאות? אני עדין צריכה למצא אילו סדנאות מתאימות לי .. אילו סדנאות למשל יש שיכול לעניין שאת אולי ממליצה?
 

tutifruti21

New member
ענת...

אני אכתוב לך במסר אישי... יש מישהי שמקיימת סדנאות בנושא זוגיות ומשם יוצאים זוגות.
 
כנראה

שאם זה היה קל למצוא את הצד הזה שידליק אותנו, אז אולי האהבה לא היתה כזו קסומה. כל הכבוד לך על הטירחה הרבה למציאת אותו אחד. אפילו שלא תמיד הולך ותמיד מוצאים מה לא בסדר. זה בהחלט לא קל. לפעמים אולי כדאי לנסות שוב פעם גם אם נראה שאין הרבה סיכוי שזה יתפתח למשהו שאת מעוניינת בו. אבל אם באמת יש קמצוץ של תיקווה, תמיד כדאי לנסות משום שאי אפשר לדעת באמת אם זה ילך בסוף. בהצלחה.
 

זכוכיות

New member
אני לא מסכימה איתך...

אין שום טעם להתפשר, "קמצוץ של תקווה"? למה לראות את הכל בצורה כל כך נואשת?
 
משום

שלהכיר אנשים זה לא משהו שקל. ולפעמים אנשים שהכרנו במשך שנים, מתגלים כשונים לגמרי ממה שידעו. על אחת כמה וכמה אנשים שפגשנו בפגישה אחת בלבד. אם יודעים שזה לא זה אז באמת אין טעם להמשיך. אבל אם יש תקווה כלשהי, אפילו קמצוץ של תקווה, לא שווה לנסות מאשר לוותר? אני בהחלט חושב שכן.
 
למעלה