נתחיל הליכלוךנמאס לי מנזקים וטינופת באוטובוס.
אז פשוט החלטתי להתחיל לתעד. קחו למשל את אתמול: יצאתי עם קבוצה בוגרת, בשעה 17.15 מפארק גורן שבצפון, לת"א. הקפצה כיוון אחד. סיימתי ב 19.30. שעתיים ורבע של נסיעה, שאלו תוצאותיה: חגי
ונמשיך בליכלוך...נמאס לי מנזקים וטינופת באוטובוס.
אז פשוט החלטתי להתחיל לתעד. קחו למשל את אתמול: יצאתי עם קבוצה בוגרת, בשעה 17.15 מפארק גורן שבצפון, לת"א. הקפצה כיוון אחד. סיימתי ב 19.30. שעתיים ורבע של נסיעה, שאלו תוצאותיה: חגי
ועוד ליכלוך....נמאס לי מנזקים וטינופת באוטובוס.
אז פשוט החלטתי להתחיל לתעד. קחו למשל את אתמול: יצאתי עם קבוצה בוגרת, בשעה 17.15 מפארק גורן שבצפון, לת"א. הקפצה כיוון אחד. סיימתי ב 19.30. שעתיים ורבע של נסיעה, שאלו תוצאותיה: חגי
גוועים ברעבנמאס לי מנזקים וטינופת באוטובוס.
אז פשוט החלטתי להתחיל לתעד. קחו למשל את אתמול: יצאתי עם קבוצה בוגרת, בשעה 17.15 מפארק גורן שבצפון, לת"א. הקפצה כיוון אחד. סיימתי ב 19.30. שעתיים ורבע של נסיעה, שאלו תוצאותיה: חגי
ואם אתם לא שבעתם....נמאס לי מנזקים וטינופת באוטובוס.
אז פשוט החלטתי להתחיל לתעד. קחו למשל את אתמול: יצאתי עם קבוצה בוגרת, בשעה 17.15 מפארק גורן שבצפון, לת"א. הקפצה כיוון אחד. סיימתי ב 19.30. שעתיים ורבע של נסיעה, שאלו תוצאותיה: חגי
לא יודע למה לא יצא...ואם אתם לא שבעתם....
ונעבור לנזקים...נמאס לי מנזקים וטינופת באוטובוס.
אז פשוט החלטתי להתחיל לתעד. קחו למשל את אתמול: יצאתי עם קבוצה בוגרת, בשעה 17.15 מפארק גורן שבצפון, לת"א. הקפצה כיוון אחד. סיימתי ב 19.30. שעתיים ורבע של נסיעה, שאלו תוצאותיה: חגי
ופה ישבו על משענת ידנמאס לי מנזקים וטינופת באוטובוס.
אז פשוט החלטתי להתחיל לתעד. קחו למשל את אתמול: יצאתי עם קבוצה בוגרת, בשעה 17.15 מפארק גורן שבצפון, לת"א. הקפצה כיוון אחד. סיימתי ב 19.30. שעתיים ורבע של נסיעה, שאלו תוצאותיה: חגי
מה עוד אפשר להגיד אחרי תמונות כאלוופה ישבו על משענת יד
נראה לי שאני ממשיך לתעד.מה עוד אפשר להגיד אחרי תמונות כאלו
אולי תיטיב מערכת החינוך ואכיפת החוק אם לפני הצהרות מפוצצות על רפורמה במערכת החינוך היא תתחיל לטפל "בזוטות" כמו התייחסות בכבוד לרכוש הציבורי ולרכוש הפרטי, התייחסות בכבוד לזולת, הקפדה על החוקים והאיסורים. אז, אולי, נראה פחות תמונות ומראות כאלה. אם אלה מעשי ידיהם "להתפאר" של הצעירים מה יהיה כאשר הם יהיו גדולים ?
לא נראה לימה עוד אפשר להגיד אחרי תמונות כאלו
אולי תיטיב מערכת החינוך ואכיפת החוק אם לפני הצהרות מפוצצות על רפורמה במערכת החינוך היא תתחיל לטפל "בזוטות" כמו התייחסות בכבוד לרכוש הציבורי ולרכוש הפרטי, התייחסות בכבוד לזולת, הקפדה על החוקים והאיסורים. אז, אולי, נראה פחות תמונות ומראות כאלה. אם אלה מעשי ידיהם "להתפאר" של הצעירים מה יהיה כאשר הם יהיו גדולים ?
ננסה שוב, כדי שלא יימחק הכלנמאס לי מנזקים וטינופת באוטובוס.
אז פשוט החלטתי להתחיל לתעד. קחו למשל את אתמול: יצאתי עם קבוצה בוגרת, בשעה 17.15 מפארק גורן שבצפון, לת"א. הקפצה כיוון אחד. סיימתי ב 19.30. שעתיים ורבע של נסיעה, שאלו תוצאותיה: חגי
תן לננסה שוב, כדי שלא יימחק הכל
משענת יד שפשוט ישבו עליה. נשבע לכם, ניסיתי, זה לא נח.
נמאס לי מנזקים וטינופת באוטובוס.
אז פשוט החלטתי להתחיל לתעד. קחו למשל את אתמול: יצאתי עם קבוצה בוגרת, בשעה 17.15 מפארק גורן שבצפון, לת"א. הקפצה כיוון אחד. סיימתי ב 19.30. שעתיים ורבע של נסיעה, שאלו תוצאותיה: חגי
ואחרונה חביבהנסיון נוסף.
מה זה זה? ביעור חמץ? אבל ברצינותואחרונה חביבה
כי עוד רבע שעה של נסיעה, הידית פשוט לא היתה קיימת יותר באוטובוס.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.