נמאס לי מנזקים וטינופת באוטובוס.

מצב
הנושא נעול.
נמאס לי מנזקים וטינופת באוטובוס.

נמאס לי מנזקים וטינופת באוטובוס.
אז פשוט החלטתי להתחיל לתעד. קחו למשל את אתמול: יצאתי עם קבוצה בוגרת, בשעה 17.15 מפארק גורן שבצפון, לת"א. הקפצה כיוון אחד. סיימתי ב 19.30. שעתיים ורבע של נסיעה, שאלו תוצאותיה: חגי
 
נתחיל הליכלוך

נמאס לי מנזקים וטינופת באוטובוס.
אז פשוט החלטתי להתחיל לתעד. קחו למשל את אתמול: יצאתי עם קבוצה בוגרת, בשעה 17.15 מפארק גורן שבצפון, לת"א. הקפצה כיוון אחד. סיימתי ב 19.30. שעתיים ורבע של נסיעה, שאלו תוצאותיה: חגי
נתחיל הליכלוך
 
ונמשיך בליכלוך...

נמאס לי מנזקים וטינופת באוטובוס.
אז פשוט החלטתי להתחיל לתעד. קחו למשל את אתמול: יצאתי עם קבוצה בוגרת, בשעה 17.15 מפארק גורן שבצפון, לת"א. הקפצה כיוון אחד. סיימתי ב 19.30. שעתיים ורבע של נסיעה, שאלו תוצאותיה: חגי
ונמשיך בליכלוך...
פשוט גועל נפש
 
ועוד ליכלוך....

נמאס לי מנזקים וטינופת באוטובוס.
אז פשוט החלטתי להתחיל לתעד. קחו למשל את אתמול: יצאתי עם קבוצה בוגרת, בשעה 17.15 מפארק גורן שבצפון, לת"א. הקפצה כיוון אחד. סיימתי ב 19.30. שעתיים ורבע של נסיעה, שאלו תוצאותיה: חגי
ועוד ליכלוך....
הם פשוט התעקשו שהם רעבים
 
גוועים ברעב

נמאס לי מנזקים וטינופת באוטובוס.
אז פשוט החלטתי להתחיל לתעד. קחו למשל את אתמול: יצאתי עם קבוצה בוגרת, בשעה 17.15 מפארק גורן שבצפון, לת"א. הקפצה כיוון אחד. סיימתי ב 19.30. שעתיים ורבע של נסיעה, שאלו תוצאותיה: חגי
גוועים ברעב
ממש באו מבייפרה
 
ואם אתם לא שבעתם....

נמאס לי מנזקים וטינופת באוטובוס.
אז פשוט החלטתי להתחיל לתעד. קחו למשל את אתמול: יצאתי עם קבוצה בוגרת, בשעה 17.15 מפארק גורן שבצפון, לת"א. הקפצה כיוון אחד. סיימתי ב 19.30. שעתיים ורבע של נסיעה, שאלו תוצאותיה: חגי
ואם אתם לא שבעתם....
 
ונעבור לנזקים...

נמאס לי מנזקים וטינופת באוטובוס.
אז פשוט החלטתי להתחיל לתעד. קחו למשל את אתמול: יצאתי עם קבוצה בוגרת, בשעה 17.15 מפארק גורן שבצפון, לת"א. הקפצה כיוון אחד. סיימתי ב 19.30. שעתיים ורבע של נסיעה, שאלו תוצאותיה: חגי
ונעבור לנזקים...
פה למשל הייתי ידית אחיזה
 
ופה ישבו על משענת יד

נמאס לי מנזקים וטינופת באוטובוס.
אז פשוט החלטתי להתחיל לתעד. קחו למשל את אתמול: יצאתי עם קבוצה בוגרת, בשעה 17.15 מפארק גורן שבצפון, לת"א. הקפצה כיוון אחד. סיימתי ב 19.30. שעתיים ורבע של נסיעה, שאלו תוצאותיה: חגי
ופה ישבו על משענת יד
 

אוהד11

New member
מה עוד אפשר להגיד אחרי תמונות כאלו

ופה ישבו על משענת יד
מה עוד אפשר להגיד אחרי תמונות כאלו
אולי תיטיב מערכת החינוך ואכיפת החוק אם לפני הצהרות מפוצצות על רפורמה במערכת החינוך היא תתחיל לטפל "בזוטות" כמו התייחסות בכבוד לרכוש הציבורי ולרכוש הפרטי, התייחסות בכבוד לזולת, הקפדה על החוקים והאיסורים. אז, אולי, נראה פחות תמונות ומראות כאלה. אם אלה מעשי ידיהם "להתפאר" של הצעירים מה יהיה כאשר הם יהיו גדולים ?
 
נראה לי שאני ממשיך לתעד.

מה עוד אפשר להגיד אחרי תמונות כאלו
אולי תיטיב מערכת החינוך ואכיפת החוק אם לפני הצהרות מפוצצות על רפורמה במערכת החינוך היא תתחיל לטפל "בזוטות" כמו התייחסות בכבוד לרכוש הציבורי ולרכוש הפרטי, התייחסות בכבוד לזולת, הקפדה על החוקים והאיסורים. אז, אולי, נראה פחות תמונות ומראות כאלה. אם אלה מעשי ידיהם "להתפאר" של הצעירים מה יהיה כאשר הם יהיו גדולים ?
נראה לי שאני ממשיך לתעד.
אתם יודעים מה? גם נזקי עבר. כתובות חרוטות ומקושקשות. ואוהד, בא נפתח גלריית נזקים. למען שיהיה תיעוד. חגי (ששוב מאחל לך מזל טוב)
 

mister K

New member
לא נראה לי

מה עוד אפשר להגיד אחרי תמונות כאלו
אולי תיטיב מערכת החינוך ואכיפת החוק אם לפני הצהרות מפוצצות על רפורמה במערכת החינוך היא תתחיל לטפל "בזוטות" כמו התייחסות בכבוד לרכוש הציבורי ולרכוש הפרטי, התייחסות בכבוד לזולת, הקפדה על החוקים והאיסורים. אז, אולי, נראה פחות תמונות ומראות כאלה. אם אלה מעשי ידיהם "להתפאר" של הצעירים מה יהיה כאשר הם יהיו גדולים ?
לא נראה לי
זה לא דבר שיקדם את גב' שרת החינוך. זה עוד תחום שמנוהל ע"י הממשלה הזאת באופן בזיוני.
 
ננסה שוב, כדי שלא יימחק הכל

נמאס לי מנזקים וטינופת באוטובוס.
אז פשוט החלטתי להתחיל לתעד. קחו למשל את אתמול: יצאתי עם קבוצה בוגרת, בשעה 17.15 מפארק גורן שבצפון, לת"א. הקפצה כיוון אחד. סיימתי ב 19.30. שעתיים ורבע של נסיעה, שאלו תוצאותיה: חגי
ננסה שוב, כדי שלא יימחק הכל
משענת יד שפשוט ישבו עליה. נשבע לכם, ניסיתי, זה לא נח.
 

ה דרומי

New member
תן ל../images/Emo68.gifה לשבת שם בציניות

ננסה שוב, כדי שלא יימחק הכל
משענת יד שפשוט ישבו עליה. נשבע לכם, ניסיתי, זה לא נח.
תן ל
ה לשבת שם בציניות
 
../images/Emo46.gif זה לא יוצא.

נמאס לי מנזקים וטינופת באוטובוס.
אז פשוט החלטתי להתחיל לתעד. קחו למשל את אתמול: יצאתי עם קבוצה בוגרת, בשעה 17.15 מפארק גורן שבצפון, לת"א. הקפצה כיוון אחד. סיימתי ב 19.30. שעתיים ורבע של נסיעה, שאלו תוצאותיה: חגי
זה לא יוצא.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה