נמאס לי מה LOW ID באימיול, הצילו!!!
אז ככה, הלכתי חיפשתי ביררתי עשיתי שיניתי וחזרתי לאותה נקודה. הפירוול שלי נותן לאימיול לעשות מה שבא לו... זה לא בעית פיירוול... למה אני עדיין עם הפאקינג LOW ID הזה... זה מטריף אותי... אם מישהו יודע איך לעזור לי (לא נפשית... אל תנסו אפילו) אז בבקשה! msn id: [email protected] תוסיפו כאן, דברו איתי במסנג'ר... תעשו משהו. תודה
אז ככה, הלכתי חיפשתי ביררתי עשיתי שיניתי וחזרתי לאותה נקודה. הפירוול שלי נותן לאימיול לעשות מה שבא לו... זה לא בעית פיירוול... למה אני עדיין עם הפאקינג LOW ID הזה... זה מטריף אותי... אם מישהו יודע איך לעזור לי (לא נפשית... אל תנסו אפילו) אז בבקשה! msn id: [email protected] תוסיפו כאן, דברו איתי במסנג'ר... תעשו משהו. תודה