שנטיפי האחת
New member
נמאס לי ואני עוזבת את תפוז לא אותכם
את תפוז אני עוזבת די אין לי כח אני לא בנויה לאתר האינטרנט הזה אני יותר מידי עדינה ואם אתה מרוצה פורץ מניק אז אני מאחלת לך שתמות מצחוק ואני זאת שישים על הקבר שלך פרחים חתיכת חולרה . והכי חשוב שענת אומרת שלי אין הוכחות אה ? בנתים אנחנו צריכים לסבול בגלל חולי נפש ? די כבר אני לא בנויה לפה . ובאמת שלא איכפת לי איך זה נשמע
את תפוז אני עוזבת די אין לי כח אני לא בנויה לאתר האינטרנט הזה אני יותר מידי עדינה ואם אתה מרוצה פורץ מניק אז אני מאחלת לך שתמות מצחוק ואני זאת שישים על הקבר שלך פרחים חתיכת חולרה . והכי חשוב שענת אומרת שלי אין הוכחות אה ? בנתים אנחנו צריכים לסבול בגלל חולי נפש ? די כבר אני לא בנויה לפה . ובאמת שלא איכפת לי איך זה נשמע