נמאס לי ואני עוזבת את תפוז לא אותכם

נמאס לי ואני עוזבת את תפוז לא אותכם

את תפוז אני עוזבת די אין לי כח אני לא בנויה לאתר האינטרנט הזה אני יותר מידי עדינה ואם אתה מרוצה פורץ מניק אז אני מאחלת לך שתמות מצחוק ואני זאת שישים על הקבר שלך פרחים חתיכת חולרה . והכי חשוב שענת אומרת שלי אין הוכחות אה ? בנתים אנחנו צריכים לסבול בגלל חולי נפש ? די כבר אני לא בנויה לפה . ובאמת שלא איכפת לי איך זה נשמע
 

mal15

New member
יו פולי גם לך

טחחחחחחח את זה לא ידעתי בכלל, שיחנקו הפורצים,טחחחחחחחחחחחח מצחוק אבל טחחחחחח
 

A n y w a y

New member
את לא עוזבת וזה סופי!

זהו אמרתי את דברי!
יהיה בסדר אל תדאגי
 
סליחה אבל לא זכור לי ש...

שהגשת בקשת עזיבה ואם כן היא לא הגיעה אליי אי לכך ובהתאם לזאת בקשתך נדחת על הסף ואת נאלצת להישאר פה ולסבול אותנו
 
שנטיפי מצטער

אבל היית צריכה להגיש לי בקשה בכתב בשלושה עתקים אז עד שלא יגיעו אליי המסמכים הרלוונטים את יכולה ללכת לחפש את לא עוזבתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
 

mal15

New member
מר טיני

לך מוסרים בקשות פרישה????? טחחחחחח טוב לדעת
 

חץ אהבה

New member
מי שרוצה לעזוב עוזב!!

לדוגמא לפני ארבעה ימים הייתי "בטיול"שנתי בצאלים טיול שהיה אמור להיות שבועיים אמרתי למדריך קר מדי לישון באוהל ועברתי כבר מספיק "טיולים" וחוץ מזה יש לי יותר מדיי דברים בבית אתמול ארזתי דברים והלכתי..פשוט מאוד רוצים הולכים... עכשיו נחכה להסעה פרטית לעתלית אולי יסדרו שם חדר ל5 ימים אושבועיים הכל תלוי בשופט הב** -***** שנטיפי רוצה לעזוב תעזבי!! ובלי איומים! רוצה להלחם בחולי נפש--תשארי --יהיה כאן קטעים
 
חץ תעשה לי טובה אישית !!!!

אני אכתוב בפורום מה שבא לי זאת מדינה דמוקרטית אז תעשה לי טובה ותחסוך לעצמך את כל הריגשי שקיים אצלך
 
למעלה