asafasaf26
New member
נמאס לי אני רוצה להיות בסביבה חמה
((((((((((
אני לא יכול יותר יש לי פסיכולוגית דרך הקופה רק עוד 3 שבועות ואני לא יודע איך אני יעבור את זה!!! אני נמצא בסביבה לא חמה בכלללללללללללללללללללל אני בן 32 יוצא למועדוני גייז אני מרגיש שם אווירה קרה מגעילה מנוקרת אני מרגיש שאני לא שווה שאני חסר ערך שאני כלוםםםםםםםםםםםם אני יוצא פחות למקומות פעם יצאתי יותר אבל אני כל היום בבית שורץ במחשב באתר של גייז ואף אחד לא פונה אלי וכשאני פונה לא עונים לי, זה מוזר יש לי תמונה והכל ובמציאות אמרו לי לא פעם לא פעמיים שאני חתיך יפיוף וכו אבל ברוב הפעמים שאני יוצא אני מרגיש שאני כלום ולאחרונה ההרגשה התחזקה אני מרגיש כל הזמן כלום פעםן הייתי מרגיש התנשאות שאני מעל כולם כל הזמן ועכשיו אני מרגיש רוב הזמן שאני כלומניק אני מסתכל במראה ואני חושב שאני נראה מעולה אבל לא מתחילים איתי לא כלום אני אוויר אני לא קיים מה זה? מה יהיה איך העבור את ה 3 שבועות ללא הטיפול אני נטרף אני מקבל כדורים זה לא ממש עוזר כי אני חייב לדבר עם מישהו יש לי איזה ידיד אבל הוא מעצבן הוא כזה קר ולא רגיש ההורים לא ממש רגישים לא מצליח לדבר איתם אין לי עם מי לדבר יש לי עוד המון לרשום אין לי כוחי אני עייף אני מוטש אמאאאאאאאאא
אני לא יכול יותר יש לי פסיכולוגית דרך הקופה רק עוד 3 שבועות ואני לא יודע איך אני יעבור את זה!!! אני נמצא בסביבה לא חמה בכלללללללללללללללללללל אני בן 32 יוצא למועדוני גייז אני מרגיש שם אווירה קרה מגעילה מנוקרת אני מרגיש שאני לא שווה שאני חסר ערך שאני כלוםםםםםםםםםםםם אני יוצא פחות למקומות פעם יצאתי יותר אבל אני כל היום בבית שורץ במחשב באתר של גייז ואף אחד לא פונה אלי וכשאני פונה לא עונים לי, זה מוזר יש לי תמונה והכל ובמציאות אמרו לי לא פעם לא פעמיים שאני חתיך יפיוף וכו אבל ברוב הפעמים שאני יוצא אני מרגיש שאני כלום ולאחרונה ההרגשה התחזקה אני מרגיש כל הזמן כלום פעםן הייתי מרגיש התנשאות שאני מעל כולם כל הזמן ועכשיו אני מרגיש רוב הזמן שאני כלומניק אני מסתכל במראה ואני חושב שאני נראה מעולה אבל לא מתחילים איתי לא כלום אני אוויר אני לא קיים מה זה? מה יהיה איך העבור את ה 3 שבועות ללא הטיפול אני נטרף אני מקבל כדורים זה לא ממש עוזר כי אני חייב לדבר עם מישהו יש לי איזה ידיד אבל הוא מעצבן הוא כזה קר ולא רגיש ההורים לא ממש רגישים לא מצליח לדבר איתם אין לי עם מי לדבר יש לי עוד המון לרשום אין לי כוחי אני עייף אני מוטש אמאאאאאאאאא