נמאס...האם חובה "לשחק"

  • פותח הנושא gal
  • פורסם בתאריך

gal

New member
נמאס...האם חובה "לשחק"

היי חברה'. אני בת 29 רווקה מבית (יותר מדי) טוב. פילרטוטים ויזיזים זה לא הצד החזק שלי בחיים. אני אשרי יושבי ביתך ו"ממתינה" לדבר האמיתי ולרגשות האמיתיות במערכת שבינו לבינה. שבוע שעבר הייתי בחתונה של בת דודה והיה משו משו עד כדי עילפון. אחרי כמה שעות וכמה בקבוקי ייגר טובים. ומרגע כניסתי לאולם נתקלו עיני בצלם (החתיך ההורס) של האירוע. הרגשתי איך הוא שותה אותי במבטיו כ-ל הפאקינג ערב. אחרי חצות שרחבת ריקודים התרוקנה הרגשתי איך הוא מסתובב סביבי ומתפעל בריקודיי הנועזים והשכרון חושים שהציפו אותי. באלפית שניה, ובהסכמתי "חטף" אותי למטבח ומשך אותי פנימה פנימה ועוד פנימה והדביק אותי לקיר ולחש באוזני איך הטרפתי אותו כל הערב, איך הוא איבד את חושיו מלראות אותי. הרשתי לעצמי להיסחף עם הרגע והתמזמזנו קשות...ביותר. יום המחרת, בדיוק שבוע מהיום. ביליתי איתו את כל סופ"ש עד יום ראשון אחר"צ (הרגשתי, באשמתו איך הוא "נטרף" עליי). יותר מזה הסתבר שאנו מכירים (ולא אישית) מלפני 8 שנים, דבר שגרם לו עוד יותר לקפוץ עד הגג ולחזור. שנפרדו דרכנו באותו יום א' וכל אחד הלך לדרכו. לא יכלתי שלא להרגיש באקסטזה ואף להודות לאל ששלח לי בחור כזה "מכתוב" ושיש לנו מלאן מהעבר הרחוק (כולל חברים משותפים שהוא אירגן ערב פגישת מחזור והשוויץ בי לידם). מאז, חברים. אדון צלם שולח הודעות SMS יבשות להפליא והשיחות... בכלל מזכיר לי את הנגב! האינסטינקט שלי רוצה להעיף אותו כלא הופיע ולהמשיך בחיי השלווים ובאותה ציפיה לדבר האמיתי בלי כל המשחקים ובלי להתאפק ולבדוק את הטלפון שמא התקשר ולא ראיתי. נכון שזה לא זה ולא היה גם, נכון שהיה שם משחק של בחור "משופשף". נכון שאלה שעובדים באירועים אלו אנשים ציידים / דייגים אבל למה לעזזל כל התאטרון? למה לתת תחושה טובה? שהכל בסך הכל "בנדמה לי". אני באמת רוצה לדבר איתו בכנות ולמסור לו שאני לא בחורה שיש לי עוד 20 כמוהו ולא מזיז לי זנזן או לא זנזן. חבריי הקרובים...או יותר נכון חברתי הקרובה (ואף אימי שתחייה) המליצו לא להתנהג כמו "ילדה קטנה" ולשבור את הכלים אלה להנות מהרגע ולא להתייחס ברצינות אלה לעשות מה שטוב לי (והיה טוב איתו). אבל אני מרגישה שאני סתם בתוך משחק מעצבן ומעדיפה לדעת שאף אחד לא אמור להתקשר מאשר "לאכול את הלב". האם חובה לעבור את המשחקים האלו ? ובשביל מה זה טוב? האם כשהדבר האמיתי (באמת) יגיע זה יהיה בלי הגבלה ובולשיט? נכון שאני צריכה להגיד לו בפנים הכל ולקחת בחשבון שהוא יעלם...וטוב שכך או שמא... ל ז ר ו ם .....
מה יהיה הסוף עם הזרימות השטחיות והשקר הזה
כאילו את צריכה להכחיש שאת רוצה משהו אמיתי וטוב בכוונה רצינית. מה אתם אומרים / ממליצים אנשים ? תראו, יום שישי והוא לא יצר שום קשר. אולי חטף מישהי אחרת למטבח של האולם באירוע שהוא צילם אתמול. היו לי טובים ממנו בהרבה שעדפתי להעיף "מחיי" ולא לסבול את השקר והמשחק. בקיצ, מה (לעזזל) גברים רוצים ? שבת שלוש.
 

Vdrums

New member
כי הוא רוצה רק סקס...

הריגוש שלו זה כל המשחק הזה ואח"כ זה משעמם אותו כנראה...
 

B l a c k ICE

New member
שניה, לא הבנתי...

את שואלת אם להישאר עם מישהו שעדיף לדבר עם הקיר ולא איתו? (מה נראה לך?
) או שאת מתלוננת, שאחרי הסקס הוא נעלם? ועכשיו את שואלת אם לרדוף אחריו? (ושוב, מה נראה לך?
) אישית, הייתי מעדיף לחשוב שאנחנו נמצא את זה שירגש אותנו מספיק. ולא רק במיטה... (שזה אמנם נחמד, אבל בגיל 40, כבר אין כוח לעשות את זה כל יום... ואז מה נשאר לנו?) המלצתי? להעיף, ואם אפשר, בבעיטה.
 

gal

New member
הבהרה

הייתי שמחה לדון על "לרדוף אחריו"... כי לא הוא ולא אבירים (מצ'ואים) אחרים גרמו לי לרדוף אחרי מישהו בכלל. היו טובים / יפים / מוצלחים ממנו ובעטתי (חזק) בהם. נשאלת השאלה אם בנות צריכות להיות קלילות עד כדי כך שהן יוצרות איזהו קשר ולא חשוב להן מה הוא חושב אלה ממלאות את היום בעוד כמה כאלה ונהנות מכל מיני חוויות בדרך? חברתי טענה בפניי שאני צריכה ללמוד מזה א.) לא לקחת ברצינות ב.) לא להתרגש ולערב את הלב (שרוצה בדבר האמיתי) יש לי את ההרגשה שאם הייתי מתעלה על עצמי ו"שמה קצוץ" על הטונים שלו ופשוט נהנית מהרגע בלי מעורבות רגשית (כמו ליזום שיחות מהצד שלי). האמת שאני לא מסוגלת ואם תגידו לי שזה כן מביא לתוצאות בסוף (איתו או עם הבא אחריו) אז אני איכשהו ילמד שצריך להיות קרות ו"זורמות". או שמא זה בסדר להתייבש עד לדבר האמיתי? ברור לי מיום א' שהוא סתם התלהב מהרגע (למרות שהיה סופ"ש ס-ו-ף). הוא רעד כולו רק שעברתי לידו, בהצהרות כאילו הוא משתגע עליי וכו'. האם עד כדי כך את צריכה להכין את עצמך למשחקים ולהתאמן בלשחק אותה גם. הרי מחוויות מהסוג הזה אנו לומדים על עצמנו דברים. אז אולי (ולא רק איתו) אני לא פועלת נכון? אולי אני מהמבריחות? אולי (בכוונה) אני גורמת להרגיש שאני מתאהבת בכל מי שטיפה מראה תצומי? תיכף אחרי הסופ"ש ששמעתי שהוא מדבר יבש, ישר אמרתי שאני אחפף אותו כי עדיף לי להיות קולית / רגיל ולא בציפיה...מתי יתקשר ואיך ידבר. נכון לכתיבת שורות אלו הוא לא יצר קשר וגם עם כן אני בשום אופן לא יענה לו אפילו...או שכן לענות ולהגיד הכל בפנים (מעניין אותו בכלל?). חברים יקרים, לא הוא התהייה שלי אלה "איך צריך לפעול" / מה גברים רוצים / צריכים. תודה על זמנכם ודעתכם - החשובה. היושבת בבית בהמתנה (לדבר האמיתי).
 

Vdrums

New member
או שתשחקי במשחקים ותחכי לטלפון

שלו, כי לא בכבוד שלך להתקשר אליו. או שתתקשרי ותראי מה הוא רוצה ממך אם בכלל. והפיתרון הטוב הוא לשים את זה מאחורה ושהוא ילך קיבינימט.
 

gal

New member
אני מזמן ב...

"בפתרון הטוב"... סתם חשבתי להשכיל או לשמוע דברים חדשים שאולי אני לא יודעת. כמובן שמה שאתה מרגיש זה מה שצריך לעשות...וכך עשיתי... אבל (שוב) זה די מאכזב - גם להבא אחריו - שאני צריכה לרסן עצמי ולהכין עצמי למשחקיה / אי אמון / חשד זה המחיר. כמו שיש בנות שרלילות, שאנו ה"טובות" אוכלות אותה בגלל זה. דוגמאת סקס בערב הראשון. את כבר לא יכולה "לשחק אותה" בתולה מריה. ההמלצות כן הגיעו מהכיוון שליצור איתו קשר ולהתעמת. אבל...חאליק, הוא המשיך הלאה וגם אני. בזבוז אנרגיות.
 

גברברת

New member
../images/Emo140.gif ברוכה הבאה

משחקים?? לפעמים, לא תמיד תלוי מי הנפשות הפועלות אני בכלל בעד שתעשי מה שבא לך בלי להתנהג עפ"י "הכללים המקובלים". שיהיה בהצלחה
 
למעלה