../images/Emo101.gif../images/Emo7.gif - תאונה -
כאבי התופת שעוברים כעת על צוארי וגבי הכואב, מרמזים על התאונה שקרתה לי היום בבוקר. זה התחיל כבוקר יפהפה, הגעתי לעבודה , בלה בלה בלההה, לגמתי קפה, ולאחר מכן לקחתי את הסיטרואן C5 של ראש החטיבה לטיפול במוסך. נסעתי לי בכבישים מתפתלים, כן התפתיתי להשמיע את הקולות בפירסומת... האזנתי למוזיקה מהנה ברקע, השמיים בהירים, ריחות הבוקר, בקיצור עוד יום שיגרתי ונחמד. בעודי נוהג במהירות חוקית למהדרין, באיזי, עירני למתרחש סביבי, אני מגיע לקטע בו הכביש מתפצל , האחד לכיוון בו הפונים שמאלה מגיעים לתמרור עצור. ומי שפונה ימינה (כמוני) ומעוניין להשתלב בתנועה, פוגש בתמרור האט ותן זכות קדימה. כנהג טוב ושומר חוק, כזכור בוקר תנועה צפופה, אני עוצר אחרי המכונית שלפני, שלאחר זמן קצר לאחר שהאטה/עצרה ונתנה זכות קדימה השתלבה בתנועה הזורמת. בעודי עוצר אחריה ולאחר מספר שניות שאני כמו המכונית שלפני עוצר ונותן זכות קדימה כדת וכדין, בהתאם לתנאי הדרך/תנועה, בעודי עוצר וממתין מספר שניות, בתמרור האט ותן זכות קדימה, אני מקבל זבנג, שמעיף אותי כמה מטרים קדימה, יותר נכון לומר חבטה חזקה במיוחד, איומה ונוראה באחורי ה C5, ראשי מוטח לאחור "צליפת שוט" בשפה מיקצועית, כן כן ברגע זה תוקפים אותי, כאבים חזקים בצוואר, ובגב, זרמים כאלה והצוואר חם. אני ישוב במושב הנהג, חגור כמובן, אני לא חושב שעיבדתי הקרה, אך הייתי מטושטש משהו לכמה שניות. מותר לציין כי בנהיגה מתקדמת, מלמדים ישיבה נכונה ברכב, וכך בדיוק ישבתי, כחמש מכוניות מאחור נסע חברי לעבודה, כנראה הבחין במתרחש, וראה את הC5, והרכב הפוגע מסוג איסוזו טנדר, ונעצר גם הוא בצד, ראשית רציתי להזמין משטרה ואמבולנס, אך כאמור נפגעתי, ובנוסף היתי במצב תראומה, הלם ובלבול. החלפנו פרטים, ברכב שלי ישנו דף יעודי למיקרי תאונת דרכים , בו מלאתי את פרטי הנהג הפוגע בעזרת חברי לעבודה, מס' רישוי, מספר סוכן ביטוח, מס' פוליסה, דגם רכב, שם נהג + ת.ז, כתובת טל' בית/עבודה, וכן הצהרה- לכתוב בכמה מילים את שאירע, וכן חתימת הפוגע והנפגע. כן אמרו ולימדו אלף פעם ויותר, בו ברגע שהנך מתקרב לתמרור האט ותן זכות קדימה, אור אדום, תמרור עצור וכו', תעיף מבט במראה האמצעית, ומראות הצד, בכדי לוודא שהנהג ברכב הנוסע אחריך, מבחין שאתה מאט/עוצר. זאת עשיתי/כך פעלתי, אך מדובר בעיניין של שניות, והזמן שנותר לרשותי לתמרן היכן שממש אין מקום תמרון, כאמור היה רכב לפני, כפי שציינתי באותן שניות, שהרכב שעמד לפני בתמרור השתלב כבר בתנועה, ואני כבר עוצר, באותן שניות הרכב שנסע מאחורי פגע בי. אני פוניתי (מיון) למחלקת תאונות עבודה , פתיחת תיק 12 ש"ח, טיפול ,צילומי רנטגן, גב, צוואר = 24 ש"ח, תרופות מנוחה, בדיקות, פיזיוטרפיה קלה, חופש מחלה, מכתב שיחרור. עכשיו אני יושב בבית, ים של טלפונים, ואיחולים לשלומי, ואני, אני כואב לי מאוד הגב והצוואר, וכל זאת עקב אי שימת
,עירנות של שניה,מצד נהג שפשוט נסע מאחורי, ולא שם
שעצרתי למספר שניות, ונתתי זכות קדימה לתנועה הזורמת. מה קרה למכוניות, אתם שואלים? C5 - כאמור נהגתי בסיטרואן C5, ה C5 שנחבטה מאחור, לה נשבר פנס אחורי , פגיעה בפגוש, ומיכסה תא מטען.אני לא רוצה לחשוב אילו נהגתי במאזדה 323. איסוזו טנדר- הרכב הפוגע, כל חלקה הקדמי פשוט נמעך, גריל, פנסים, מכסה מנוע, רדיאטור, וכו'. הנהג הפוגע טען בפניי, כי הביט שמאלה לראות את התנועה משמאל, לא הבחין שאני עצרתי/עומד בתמרור האט ותן זכות קדימה, ובעודו נוסע, לדעתי 60/70 קמ"ש, הוא נכנס בי, הנהג הפוגע הצהיר "הכל בסדר". גבירותיי ורבותיי, חברי פורום יקרים אני מקווה שלמדתם משהו מהמקרה/תאונה שקרתה לי היום. עירנות, מראות, שימת
, שמירת מרחק, עלולים למנוע מיקרים שכאלה. וגרועים יותר שלא נדע. תודה לכולם על האיחולים ferrari if - שעכשיו יושב בבית וסובל מכאבים בכבוד רב ferrari if