נכון שתמיד יש לכם המלצות לצימרים?

נכון שתמיד יש לכם המלצות לצימרים?

אז עכשיו גם אנחנו מחפשות. צימר בצפון, לסופ"ש בדצמבר (אולי בחנוכה), במקום שאפשר להגיע אליו באוטובוסים מת"א (כלומר לא "חור" באמצע שומקום), לא יקר מדיי, אבל גם לא פושטי, שאפשר ליהנות בו גם בלי רכב - כלומר שכיף לטייל ברגל בסביבה ולראות המון ירוק ולנשום אוויר צלול ושיש איפה לקנות אוכל במרחק הליכה וכאלה. יש למישהו רעיון?
 

RTשוק

New member
רעיון

אין לי (אולי זכרון יעקב? לא בדיוק צימר וגם אין לי כתובת מדוייקת או המלצה ספציפית, אבל כל כך כיף לטייל שם גם ללא אוטו, ואוכל טוב זו ממש לא בעיה למצוא באיזור שם) אבל רציתי שתדעי שהתגעגעתי! ושאני נורא מקנאה שאתן מתכננות חופשה... נראה לי שעם הגוזל שלנו יקח עוד לא מעט זמן עד שנצא לחופש...("לא שאני מתלוננת", אמרה הפולניה וכיבתה את האור)
 
../images/Emo140.gif

תודה חמודה! מה שאנחנו מנסות לתכנן זה לא רק חופשה, אלא סוג של חגיגות יום הנישואין הראשון (למרות שאם תשאלי אותי חגיגות ה"שנה ראשונה ביחד" היו הרבה יותר מרגשות ומשמעותיות לנו) שאמורות גם לפצות על ירח הדבש שמעולם לא היה לנו ("לא שאני מתלוננת"
).
 

טליאמתי

New member
למה את עושה לי את זה ערבה?../images/Emo7.gif

המקום הכי הכי בעולם (המצומצם שלי...) הוא אכזיב. ואני ממש ממליצה. בחום רב! אלא שאין לי מושג על צימרים באיזור. אני מתאכסנת אצל אלי ורינה אביבי בדרך כלל אבל זה חורני לגמרי ויקר יחסית. אני קבועה של פעם בשנה בנוף שם והפעם טרם הגיעה! ואני מתגעגעת כל כך. הלב רוצה אבל הכיס והעבודה אומרים את שלהם. בכל מקרה, האיזור מקסים ביופיו. נדמה לי שיש משהו
 

טליאמתי

New member
אופס, התפקששה לי שורה...

נדמה לי שיש באכזיב משהו קצת יותר מיושב. כלומר קונבנציונלי. תבדקו. שווה.
 
תודה

אבל אכזיב לא נראית כמו הקאפ-אוף-טי שלנו. אנחנו לא נזרקות על החוף, ומי בכלל עושה את זה בדצמבר? מקווה שתגיעי לחופשת חלומותייל בקרוב.
 

טליאמתי

New member
תודה, זהו שזה לא ממש על החוף...

אלא אם מתעקשים להזרק כמובן! יש חדרים, שירותים ומקלחת, מקרר... אבל הכל מאוד בסיסי וצריך להביא הכל מהבית. מצעים, מגבות, אוכל, מצב רוח, גיטרה. אבל האווירה..אחחחח. טוב, נו.. זה מה שעושים הגעגועים.
אם אני זוכרת נכון, יש כפר נופש בין נהריה לאכזיב. השאלה היא האם אתן בכיוון כללי צפונה. דצמבר ליד הים....קררר....
 
קלמן?

בילדותי היו כמה קיצים בהם נפשה משפחתי בנהריה (כשהיא עדיין נחשבה עיר-נופש ולרכב בכרכרה מעל הגעתון היה שלאגר), בדרך כלל במלון ייקי קטן של פעם, שאו שהיה שייך לאיזה קלמן או שככה באמת קראו לו. רוב מה שאני זוכרת משם זה את הקוקר-ספניילים המקסימים בני המקום, שלא יכולתי להפסיק למשמש את האזניים המהממות שלהם ודרשתי שיעשו לי קוקיות כדי שאראה כמוהם. אבל נהריה מה זה לא מושכת אותנו. בכל אופן, תודה על המחשבה. יכול להיות שמצאתי מקום שווה בראש פינה.
 

motherhood

New member
המלצה אישית - מושב אמירים (עם סיבה)

טוב, אז אולי אני קצת חושפת את עצמי פה, אבל זה הצימרים של ההורים שלי... כך, תזכו גם לאוירה אוהדת מאד (gay friendly הכי שיש...), גם מקום שיענה לכן על הצרכים, אני חושבת ההגעה למושב מאד פשוטה בתחבורה ציבורית - והמושב נמצא על כביש עכו צפת. הההורים שלי ישמחו לאסוף אתכן מהכניסה למושב, עם הגעתו של האוטובוס לתחנה (הודעה של כמה דקות לפני והם יחכו לכן...). לגבי טיול בסביבה - אמירים היא סביבה ירוקה ומדהימה. יש איפה להסתובב בתוך המושב ושבילי יער שיוצאים מהמושב. הכי כדאי להזמין ארוחת בוקר לצימר (יש משפחה שמארגנת). יש מקום שנקרא קפה סימסאלה, ובו אפשר לאכול ארוחות קלות ולשבת מול הנוף לנשנושים ופינוקים. ארוחות ערב = יש מסעדה מצויינת שנקראת הסעודה האחרונה. ולשם טיולים מחוץ למושב - ההורים שלי יוכלו להוציא אותכם לכביש הראשי בשעות הבוקר, תתפסו אוטובוס לצפת, לטיול בשישי בגלריות או לראש פינה... והם כמובן יחכו לכן בכביש הראשי כשתחזרו מטיול נפלא. מה אומר ומה אגיד - איך החלטתי לחיות במרכז, נשגב מבינתי... (ואם תבואו בחנוכה, אולי כבר ההורים שלי יהיו סבים... הילד שלנו אמור להיוולד ביום הראשון של חנוכה...)
 
נראה ממש מקסים - תודה!

תודה על ההמלצה! דיברתי עם אמא שלך וזו בהחלט אופציה מועדפת עכשיו. לידה קלה ומוצלחת.
 

motherhood

New member
הלוואי... אבל אולי פעם

פעם רציתי נורא לעזוב את הבית של ההורים. להתחיל דרך חדשה. להיות עצמאית. לא משכה אותי העיר הגדולה כמו שמשך אותי החופש - להיות ברשות עצמי. ורק כשעזבתי את "בית אמא" הבנתי כמה שאני רוצה להיות שם בחזרה, אבל אז כבר הכניעו את הכף מחויבויות החיים - עבודה, לימודים, וגם דברים נהדרים כמו זוגיות. וכך קרה שאשתי ואני קנינו בית באזור השרון, אבל תמיד נשארת לי התקווה שבעוד כמה שנים, לפני שהילד ילך לבית ספר, אז אמא שלו (אשתי שתחייה) תבוא אליי ותגיד לי: "יאללה תארזי, הולכים לגור בצפון". אני מקווה שזה יקרה לנו. וגם לכן. לכל מי שנושם יומיום את הפחמן הדו-חמצני הזה של ת"א והמרכז.
 

זואיzoe

New member
אולי נבוא אתכן

כאמור, לפני שהילדים ילכו לכתה א'. החלום שלי זה מסגרת לימודית מא'-יב' עם אותם הילדים. ככה נשארים חברים לכל החיים, לא? אבל אסור לאכול בשר...אפילו עוף לא....אז אולי לא בדיוק אמירים, אבל ליד
 
למעלה