נכון ל-18 ימים הראשונים: מי 5 הגמר שלכם?

ליטליקSD

New member
נכון ל-18 ימים הראשונים: מי 5 הגמר שלכם?

סתם מתוך סקרנות לשלבים הראשונים, ואחרי הדחה אחת בלבד (שהיום בערב תתווסף לה עוד אחת), מי הם החמישייה שאתם מהמרים שתגיעה לגמר? ומי החמישייה שהייתם רוצים שתהיה שם? כמובן שנתעלם כרגע מהעובדה שבאמצע ייכנסו דיירים חדשים, למרות שגם בלי לשלול אפשרות שהם יעניינו יותר, סביר להניח שאלו שבבית ישרדו עד הסוף, וזה מנסיון עבר, כמובן. באמת תנסו להתעלם מסיכויים ומי פופולארי בפורום ותכתבו בחלק השני של השאלה רק את מי שאתם אוהבים. אני אשמור על הקישור להודעה הזו ואחזור על השאלה מתישהו בחודש האחרון של העונה, כדי לראות מה נשתנה אם בכלל. יהיה מאוד נחמד אם כמה שיותר ישתפו פעולה. וכדיי שזה יהיה לעניין ונורמלי, בבקשה בלי קללות וירידות על בחירות של אחרים שיורידו את הרמה פה לכזו של כיתה ב'. תודה. - הבחירות שלי- הימור: ג'קי, אלעד, עתי, אחת התאומות, ואני לא יודעת לגביי החמישי. אולי ליהיא או פרידה. הייתי מוסיפה את יואב, אבל מדפדוף בפורום נראה לי שכל ההתנהלות היחצנית שלו יצרה יותר מדיי אנטגוניזם כלפיו. רצון: נופר, לי עוז, ג'קי, אחת התאומות, ליהיא/עתי (הייתי מעדיפה במקום אחד האחרונים את מי שהייתה הכי קשורה אליהם והודחה, אבל בגלל שהיא הודחה זה כבר לא רלוונטי).
 

ליטליקSD

New member
אה, אני צריכה לציין ש...

רק עד שסגרו את הערוץ ביס (לא הזמנתי ואני לא מוכנה לשלם על התכנית כסף) צפיתי מדיי פעם בלייב, מאז אני מציצה מדיי פעם בחבילת אינטרנט שיש לי, אבל זה 5 דקות גג. אני ניזונה בעיקר מהדו"ח היומי אחת ל3 ימים והעריכה של המשד המרכזי. כך שהרבה זמן אין לי מושג מה קורה שם ממש, בלי עריכות מגמתיות. הבחירות שלי נובעות רק ממה שאני ראיתי ורואה. יש מצב שזה לא תואם למי שרואה עד עכשיו בלייב פה, אפילו ללא קשר לדעות אישיות.
 

sogirl

New member
החמישיה שלי נכון לרגע זה: פרידה, אלעד,יגאל

ג'קי ויואב או עתי
 

sogirl

New member
זה היה ההימור. הרצון שלי כרגע ל5 הגמר

יגאל, אלעד, פרידה, יואב וליעוז. ליעוז מצא חן בעיניי רק בשבוע האחרון.
 

מונה32

New member
הימור ורצון מתערבבים אצלי

בינתיים אני רוצה בגמר את: נופר, ג'קי, יגאל, אלעד ודנה או פרידה...אם אחד מהם לא יפרוש בדרך
 
העונה יותר קל להגיד את מי להעיף מאת מי להשאיר

מכל הבררה שיש שם, לעומת העונות הקודמות, היותר נסבלים: ג'קי, התאומות, אלעד, פרידה ויגאל. אחריהם בדרגת הנסבלות: עתי, סיון ונופר. כל השאר צריכים לעוף בזה אחר זה. מה שבטוח שעוד זוג כמו אלירז ואלין אין העונה.
 
למעלה