נכון לאתמול נמכרו בגאסגאס כבר 80 אפורים

נכון לאתמול נמכרו בגאסגאס כבר 80 אפורים


נראה שעד סוף השנה המכירות בשוק האפורים יהיו בשמיים והם יהיו חלק משמעותי מאוד בשוק כבר השנה.
 

a c t i v e X

New member
דן, זה כבר יותר מסוכנות, זה פיצוציית אופנועים

מוכרים על המשקל ובערימות. מחיר מעולה לאופנוע מצויין, הישראלים חייבים רייסינג (כולנו צ'מפיונים) = ערימות של כלים שנכנסים לשטח
 
לא כפרה אני מביא מרצדס יפני כמו ההוא שלקחת

עליו סיבוב במפגש אבל חדש.

קיבלתי את הרשיון מירוצים רק בשלשום בשישי וכלום עדיין לא סגור אבל כנראה שזה מה שיהיה .
 

a c t i v e X

New member
2-3 מתוכם צהובים

דבר עם מתן ותשמע. זה לא סוד מדינה שדורש הדלפות של קובץ מסירות ע"י מנהל מותג למקורבים כדי שיפרסמו נתונים מחמיאים
 

הoוס

New member
אני אחד הצהובים. לא מבין איך יש אומץ לאפור?!

אני לא נוסע מטר בלי ביטוח
 

yoe66

New member
אל תשווה מצב שלבן אדם אין שקל

ואת זה שכן יש לו השקיע באופנוע
עכשיו לרכב או לא? (בלי ביטוח)
אנחנו מכירים לא מעט שאומרים כן
 
אם 40,000 ש"ח = "אין שקל על התחת"- מצבנו דבש!

אני מכיר לא מעט שאומרים כן לאופנוע בן שנתיים שלוש ואת הפער משקיעים על ביטוח
 

a c t i v e X

New member
מסתבר שיש לא מעט ואפילו הרבה

שאומרים "כן" לאופנוע חדש ב35K שמגיע עם רכיבי קצה.
חלקם נטשו אופנועים חוקיים ישנים יותר שגם ככה רכבו בלי ביטוח, הרבה רכבו על מוטוקרוסים ברכיבות אופרואד רגילות.
הרבה חבר'ה צעירים (אולי קלי דעת, אבל ככה זה) עושים את החישוב הזה. אפילו לא משקיעים בבטוח ת.אישיות כמו משנתו של הטוחן...
 
המעט האלו ואפילו הרבה, לוקים בנרטיב הישראלי

"יהיה בסדר" ,
"סמוך על סמוך",
"לי זה לא יקרה",
"עזוב אותך, תהיה קליל",
"לחבר של חבר שלי זה קרה ובסוף הוא יצא גיבור"

ועוד הרבה מאוד מאוד משפטים שאין מאחוריהם שום אחיזה במציאות למעט זו שהם עלולים למצוא את עצמם בה ברגע שהם הכי לא מוכנים אליו.

אופנועי הספורט המוטורי נועדו למתחרי הספורט המוטורי בלבד, הם אושרו לייבוא תחת הקלות על מנת לאפשר למתחרי מרוצים להתחרות בכל סוג כלי רכב שבו יחפצו.

כל אפשרות אחרת, היא הדרך שבה הרוכב הממוצע מנסה ליצור פרצה בחוק שממנה יוכל להנות ולחגוג.

הבעיה תהיה משולשת בעתיד:
1) מישהו יתעורר שם למעלה במשרד האוצר יום אחד ויגיד "די עם החגיגה" ויחזיר את כולנו 30 שנה אחורה, כך נוכל להתבכיין שוב "למה בכל העולם יש ספורט מוטורי ורק בישראל לא".
2) כשהמשפט "העמדה לדין פלילי" תהפוך אצל רוכב כזה למציאות ואז הוא יגלה כמה כסף, זמן והרבה מאוד עוגמת נפש כרוכים באותו המשפט.
3) כשחלילה וחס יימצא את עצמו שוכב בשטח עם חוליה שבורה בעמוד השדרה ויגיד לעצמו בשקט: "שיט, אכלתי אותה ביג טיים".

כל אחד ושיקול הדעת שלו, אלו הם חייו והוא ייצטרך להתמודד עם תוצאות התחביב שבו בחר לעסוק.

אני יכול להבטיח שאצלנו בד.ל.ב, אין רוכב שרכש אופנוע מספר אפור ולא עודכן במטרת הכלים האלו ומהי לשון החוק המתירה שימוש בהם כפי שקבע המחוקק כיום בישראל.
 

ranzz

New member
אחד לכל ההודעה ו
לשורה התחתונה

ולראייה אחד הגאונים מפג"ז:
"הוא לא בטוח ,אבל הוא פשוט לא היסטרי ופחדן כמו רובכם .
לאמיצים התהילה ! ולכן רב הסיכויים שהוא גם צודק"
http://www.fullgaz.co.il/forums/showthread.php?t=115131&page=2


למה אנחנו לא קונים כלים אפורים? כי אנחנו פחדנים..
 
לדעתי הם הולכים ויתמעטו עם השנים

אביעד אברהמי רשם בפולגז שהערכה שנמסרו כבר 200 כלים לשטח אפורים. מספר מכובד שאם ימשיך במגמת המכירות עד סוף השנה יגיע גם ל400 וזה אומר שככל הנראה ימכרו השנה יותר אפורים מצהובים(!)


האם אתה יכול להגיד לנו בבקשה בפורום כמה כלים אפורים מול צהובים נמסרו בדלב?
 
מספר כלים לא, אך באחוזים כן

85% צהובים, 15% אפורים

מתוך 15% האפורים שני שליש הם אופנועי ילדים ושליש הם אופנועי בוגרים.
 
למעלה