נכון אני לא מציגה הרבה (-: או בכלל

שמיימית

New member
נכון אני לא מציגה הרבה (-: או בכלל

לא מציגה (אבל לומדת המון מכם) הרעיון הזה הצחיק אותי... (-: אין לי סיסמא אבל זה בטח טעים 8-p
 
זה לא חלום....

זה באמת קרה זה באמת קרה זה באמת קרה.... (תמשיך להגיד את זה אמיתי...) זה באמת קרה זה באמת קרה זה באמת קרה.... זה באמת קרה זה באמת קרה זה באמת קרה.... זה באמת קרה זה באמת קרה זה באמת קרה....
 
חביב,

מוזר לי שהטיפות נראות כאילו מולבשת עליהן טקסטורה של תפוז. זה בכוונה ?
 
אולי תציירתי אותה מחדש

עם טקסטורה חדשה וחלקה ? אם את עצלנית יש אפילו פילטרים לכך :)
 

שמיימית

New member
למה עצלנית? כל היום ניקיתי את

התפוז קילפתי חתכתי , לא יפה ככה להגיד (-: לעשות כתום חלק? אוקי
 

doron321

New member
אנ ייכול להעיר משהו....

אם את יכולה תצמידי את המלחציים הימניים לתפוז ......ש/יראו פחות מהחלק הפנימי שלהם .... ולמה עשית את המתיחה הזאת בחלק התחתון של התפוז?
 
למעלה