הנה גם חלק
ש שמיימית New member 18/7/01 #1 נכון אני לא מציגה הרבה (-: או בכלל לא מציגה (אבל לומדת המון מכם) הרעיון הזה הצחיק אותי... (-: אין לי סיסמא אבל זה בטח טעים 8-p
נכון אני לא מציגה הרבה (-: או בכלל לא מציגה (אבל לומדת המון מכם) הרעיון הזה הצחיק אותי... (-: אין לי סיסמא אבל זה בטח טעים 8-p
א אמיתי@טויטו New member 18/7/01 #16 זה לא חלום.... זה באמת קרה זה באמת קרה זה באמת קרה.... (תמשיך להגיד את זה אמיתי...) זה באמת קרה זה באמת קרה זה באמת קרה.... זה באמת קרה זה באמת קרה זה באמת קרה.... זה באמת קרה זה באמת קרה זה באמת קרה....
זה לא חלום.... זה באמת קרה זה באמת קרה זה באמת קרה.... (תמשיך להגיד את זה אמיתי...) זה באמת קרה זה באמת קרה זה באמת קרה.... זה באמת קרה זה באמת קרה זה באמת קרה.... זה באמת קרה זה באמת קרה זה באמת קרה....
ג גל ממליה New member 18/7/01 #8 חביב, מוזר לי שהטיפות נראות כאילו מולבשת עליהן טקסטורה של תפוז. זה בכוונה ?
ג גל ממליה New member 18/7/01 #10 אולי תציירתי אותה מחדש עם טקסטורה חדשה וחלקה ? אם את עצלנית יש אפילו פילטרים לכך
ש שמיימית New member 18/7/01 #11 למה עצלנית? כל היום ניקיתי את התפוז קילפתי חתכתי , לא יפה ככה להגיד (-: לעשות כתום חלק? אוקי
D doron321 New member 18/7/01 #15 אנ ייכול להעיר משהו.... אם את יכולה תצמידי את המלחציים הימניים לתפוז ......ש/יראו פחות מהחלק הפנימי שלהם .... ולמה עשית את המתיחה הזאת בחלק התחתון של התפוז?
אנ ייכול להעיר משהו.... אם את יכולה תצמידי את המלחציים הימניים לתפוז ......ש/יראו פחות מהחלק הפנימי שלהם .... ולמה עשית את המתיחה הזאת בחלק התחתון של התפוז?