ניתוקים עם USB ו98

havlaz

New member
ניתוקים עם USB ו98

התקנתי לא מזמן לחברה 98 SE (מחשב לא בדיוק "סופרמן"). היא מחוברת עם מודם USB, ALE130.. בהתחלה היו ניתוקים כל איזה חצי שעה.. אבל לא היה לה פילטר אז חשבנו שזה בגלל זה.. היא כרגע עם פילטר ומתלוננת שיש התנתקויות גם אחרי 10 דקות ואפילו פחות מדי פעם.. שהיא מנסה להתחבר מחדש אחרי ניתוק היא מקבלת שגיאה, 650 : the computer you dailing in to do not responed to the network request (מה שהיא הקריאה לי) ולא מצליחה להתחבר עד שהיא לא עושה ריסטרט למחשב. בתמיכה של הספק אמרו לה שזה בגלל שהיא ב98 ושתעבור לXP.. מישהו יודע על כך משהו?
 

cheif

Member
מנהל
מומלץ מאוד

שתחליף את מודם ה-USB למודם שמתחבר לכרטיס רשת. אם היא קיבלה את המודם בהשאלה מבזק -- להרים טלפון לתמיכה של WOW -- לפעול ב-MODE קרציה ולקבל אישור להחליף. אם אין לה כרטיס רשת -- 40 שקל בכל חנות מחשבים מסדרים את העניין.
 

dov98

New member
מגיע לך ../images/Emo88.gif ../images/Emo70.gif---------->

לך לטאגליינס וקרא על מודמי USB כ3 לינקים, הייתי בטוח שקראת אותם. אח"כ שלח אותה לבזקסטור עם המודם להתקרצץ שם ולהחליף בחינם תוך הודעה למוקד WOW שנמאס לה מהמודם.
 

havlaz

New member
יאלה

מה אתה מכיר אותי מאתמול? מה אני קניתי לה את הUSB? היא קנתה אותי (ולא השאילה) ולכן בשביל לעבור לרגיל היא צריכה לקנות רגיל, וגם להוסיף כרטיס רשת.. והיא לא כל כך רוצה. יש אפשרות להתמודד עם הבעיה כמו שהיא?
 

dov98

New member
כן, בוודאי! ------------>

אין קשר אם היא קנתה .....שתלך להחליף באותה דרך שאמרנו כאן קודם. אני גם רוצה שתעדכן כאן בשרשור מה קרה עם זה. אם יהיה צורך אני אפעיל\אהפוך את בזק בגלל זה!
 

havlaz

New member
בקיצר

חוץ מ"ללכת להחליף עם המודם ולקנות כרטיס רשת" אין אולי איזה פתרון למה יכולה להיות התקלה?
 

rafid1

Active member
מנהל
שתתקשר לבזק---->

1800340340 ושיעשו איתה בדיקת איכות לקו, כש*כל* הטלפונים מנותקים (ראיתי שכתבת שפנתה לספק). ויש גם PATCH של M$ ל98 - לתיקון נושא השהיות בגלישה . התקנת ?
 

dov98

New member
אני מתעקש ../images/Emo13.gif למה? -------->

1. התקנת פאץ' לא פותרת את הבעיות האחרות. 2. קבלתי הבטחה אישית מפנינה שנהב שכל מי שרוצה להחליף למודם אתרנט יכול לעשות זאת בבזקסטור לאחר הודעה למוקד WOW.
 

rafid1

Active member
מנהל
כי --../images/Emo3.gif-->

ככה "הלקוחה" רוצה ...
אז שמעו את ההמלצות (וכמובן שגם אני חושב כמוך), וגם אם זה לא מוצא חן בעיניך, כן רוצים קצת להשקיע בנסיון לתיקון המצב
תבין, שיש קהל רחב, שלפתוח מחשב זה בשבילו טאבו/טכנאי/להטריח וגם לא רוצה לטייל לבזקסטור... זה לא אומר שצריך להטיל על אלו חרם כי אתה עקשן (וגם אני קצת...
) . ואולי ללמוד דרך "הרגליים" זה גם דרך לימודית. קצת פשרות בחיים...
 

dov98

New member
ה"לקוחה" ------------>

1. לא ידעה מלכתחילה שקבלה ציוד מעפן. 2. הטרחה של כולם כאן ראויה לציון אבל היא כמו אופטלגין לחולה סרטן: אין תחליף להחלפת המודם המצ'וקמק. 3. להזכירך שבזק עצמם עם כל ציוד הניטור המשוכלל שיש בידם אינם יכולים לאפיין תקלה כאשר יש מודם כזה.
 
מה?../images/Emo6.gif אתה חבר שלה מכיר אותה

אישית?
בכל מקרה חשבתי שאין לך קשרים בבזק
מתי דיברת איתה? בועידה שהייתה אז? ודרך אגב מתי יש עוד אחת?
 

Black White

New member
עצות

1 - להסיר ולהתקין את המודם מחדש (רצוי מאוד, על יציאת USB אחרת) 2 - להדק את חיבור הUSB של המודם, לתוך המחשב.. ולתוך המודם. 650 זה שגיאה של מודם, לא שגיאת סנכרון וכו'. נובעת בד"כ מהתקנה לא כ"כ מוצלחת של המודם, ומחיבורים רופפים.
 

dov98

New member
לא נראה לי ------------->

שהפנמת את הכתוב בטאגליינס, כי גם אם יעשה מה שאמרת עדיין נותרות הבעיות האחרות.
 
למעלה