ניתוח גניקומסטיה

ניתוח גניקומסטיה

שלום, אני בטוח שיש פה כמה שעברו ניתוח כזה... אחרי כל כך הרבה ריצות מרופא לרופא קבעו לי תור ליעוץ בתל השומר. היום הייתי שם, הרופא בדק, ראה ואז שאל אם אני באדי בילדר.. אמרתי לו שכן והוא אמר שזו 'בעיה טכנית', שאלתי למה והוא אמר בגלל שהחזה שלי יחסית מפותח אז הבליטה יושבת על השריר ואחרי ההסרה [שאיבת שומן ואולי הסרת כפתור פיטמה] הפיטמה שתעבור את הניתוח כנראה תרד קצת למטה [חוסר פרופורציות בינה לבין הפטמה השניה..] השאלה אם זה באמת ככה או שזה סתם משהו של מ"מ שאפילו לא שמים לב אליו.. ואם יש משהו לעשות עם זה... תודה.
 

Infin1ty

New member
עצה

אם אתה רוצה באמת רופא מבין, תפנה לג'רי וויס הוא אחראי על כל בית החזה בביה"ח איכילוב ויסביר לך בדיוק חסרונות ויתרונות בכזה ניתוח וידמה לך תמונה בדיוק איך יראה החזה שלך לפני ואחרי הניתוח. רק שתדע שבכל ניתוח יש לפעמים בעיות ולכן תיקח את זה בחשבון.
 

N m k

New member
תגובה..

היי! א)לשאלתו של הרופא אם אתה "בודי-בילדר" ג'ינו נגרם למפתחי גוף בגלל רמת אסטרוגן (הורמון מין נשי) גבוה יחסית המושג נקרא גם "ביצ' ציצ" ב)תעלה תמונה שנוכל לראות את הבעיה.. והכי חשוב.. אם זה מפריע לך אישית מבחינה אסתטית/רפואית או כל בעיה אחרת זה עניין אישי שלך להחליט מה הלאה..
 

Rossi46 ®

New member
יש גם ג'ינו מפרוגסטרון,

אמנם לא כ"כ נפוץ אך נחשבת לג'ינו מאוד חריפה שגם PCT לא יכולים לרפא.
 

Sham 69

New member
אממ ..

"ג'ינו נגרם למפתחי גוף בגלל רמת אסטרוגן (הורמון מין נשי) גבוה יחסית" מה? למה רמת האסטרוגן אצל מפתחי גוף היא גבוהה יחסית? הג'ינו הזה שכיח בקרב מפתחי גוף? יש מה לחשוש מזה?
 

Rossi46 ®

New member
תשובה,

בקצרה, מפתחי גוף נוטלים סטרואידים אנאבולים, נגזרת של הורמון המין הגברי טסטוסטרון. הם מגיעים לרמות של פי 20 רמת טסט מבן אדם ממוצע. הבעיה היא שאותו טסטוסטרון מומר בגוף לאסטרוגן ("תהליך ארומטיזציה"). ככל שרמת הטסט תעלה - כך יומר יותר טסט לאסטרוגן. אסטרוגן הוא כאמור הורמון מין נשי אשר מיוצר גם אצל גברים באופן טבעי, אך ברמת נמוכות מנשים וברמות גבוהות אצל גבר, הוא (הגבר) מתחיל לפתח תכונות מין נשיות (כגון גדילת חזה נשי, עלייה בנוזלים בשריר). משתמשי סטרואידים נעזרים בתרופות נגד סרטן השד כדי למנוע מהאסטרוגן להתחבר לרצפטורים בתאים. תרופות כגון Tamoxifen Citrate וClomid וגם Proviron בדר"כ יעשו את העבודה. אם מישהו באמת דואג לבריאות שלו, שיקח Aromasin או Arimidex. מה שמוזר זה שחומר כמו Deca-Durabolin בעל תכונות אנדרוגניות נמוכות, יכול לגרום לגינו. ההסבר לכך הוא הפרוגסטרון (שלא מיוצר בגוף הגברי). בנוסף, דבר נפוץ יותר הוא המרה לDehydroTestosterone ותופעות הלוואי הרבות ולא נעימות שלו. אבל זה כבר סיפור אחר. על גינו מפרוגסטרון אני מעדיף לא להרחיב מאחר וזה לא מעניין אף אחד.
 

HeadSpiN

New member
דווקא אותי זה מעניין!

אני רוצה לשמוע...לחבר שלי יש את אותה הבעיה. מהם AROMASIN ו ARIMIDEX מה הן עושות וצריך מרשם בישבילן? מי ימכור לך תרופה נגד סרטן ולמה? מה התפקיד של DECA-DURABOLIN ? מה זה DehydroTestosterone ? אני לא חזק במוגשים..
 

Rossi46 ®

New member
הסבר במיוחד בשבילך,

Aromasin וArimidex הינן תרופות הניתנות לחולות בסרטן השד, לא ניכנס לעובדות אנדוקריניות, אך יש לציין שתרופות אלו מדכאות את האנזים "ארומטאז" שאחראי על המרה של אסטרוגן. Arimidex הנה תרופה יקרה מאוד (1280 שקלים בבית מרקחת), ניתן להשיג אותה אצל אנשים שמוכרים סטרואידים. אני לא יודע עד כמה תרופות אלו יעזרו לחבר שלך, שאל בפורום אנדוקרינולוגיה. Deca Durabolin או בשמו המקורי Nandrolone Undecanoate הוא סטרואיד עם איסטר ארוך מאוד וחזק מאוד. Deca נחשב יחד עם Trenabol לסטרואיד "פרוגסטרוני" אשר מעלה רמות פרוגסטרון (הורמון חשוב מאוד אצל נשים) בגוף הגבר ויכול לגרום לג'ינו חמורה מאוד שאפשר לטפל בה רק ע"י גלולה נגד הריון שחוקית במספר מדינות בעולם בלבד. השימוש באנטי-אסטרוגנים בזמן שימוש בDeca הוא כמו כוסות רוח למת מאחר ולא באסטרוגן נלחמים אלא בפרוגסטרון (ועלייה של פרולקטין). אפשר לקבל גינו גם מחוסר בDehydroTestosterone (אני מדבר על שימוש בחומרים, לגבי גנטיקה - אין לי מושג) בגלל האנזים Alpha Raductase-5 שאחראי על המרת טסטוסטרון לDHT. שוב, גם כאן קצרה היריעה מלדבר על DHT והשפעותיו על הגוף. זה היה ממש על קצה המזלג, מקווה שעזרתי, עידו.
 

Y a n i B

New member
כל הכבוד עידו!

מאיפה למדת את זה? פה ושם מהרשת, או בצורה מסודרת (אולי ספר שאתה ממליץ עליו בעברית? אין לי כוח לאנגלית)?
 

Rossi46 ®

New member
יניב,

מה קורה איש ? איך בצבא ? למדתי את הנושא הזה לבד, אני מוצא את זה מאוד מעניין. ברשת יש מאמרים כ"כ טובים שחבל ללכת לקנות ספרים.
 

Spit630

New member
זה גם נחשב?

http://www.phpsc.com/jp2.jpg לא קוראים לזה פשוט חזה תחתון יותר מפותח?
 

Y a n i B

New member
שמע...

אם זו בעיקרה רקמת שומן, למה שלא תנסה לעשות דיאטה? הוא אפילו לא בטוח שצריך לכרות רקמת-שד. אני חושב שכדאי לך לתת ניסיון לדיאטה בעניין הזה. שיקול נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא שאם אתה כן תעשה ניתוח גינקומסטיה, גם אם זה יהיה בעוד כמה חודשים, למנתח יהיה קל יותר לעצב את האזור כאשר יש פחות שומן. אמנם רקמות שומן בד"כ יעזרו למנוע את התופעה של פטמה שקועה (יכול להיות שזה מה שהרופא ניסה להסביר לך ולא כ"כ הצליח, או שלא כ"כ הבנת), אבל גם פוגעת במראה הסופי. אני אומר: תעשה דיאטה חכמה ומאוזנת, תגיע לאחוזי שומן נמוכים, ואז בדוק מה לעשות עם המצב., כמו-כן: במידה ואתה עושה את הניתוח, הקפד על הרפידות שעוטפות את החזה במשך כמה שבועות לאחר הניתוח. הן תורמות במידה למניעת SWELLING שיכול בסופו של דבר להישאר לך (אם אני לא טועה, יותר SWELLING = יותר רקמת צלקת, שזה דבר שאתה לא רוצה). בנוסף לכך, הייתי גם ממליץ שבשבועות שאחרי הניתוח תשתמש ב-CELOKOTE (יש איזה תכשיר שנקרא MADERMA אם אני זוכר, אבל הוא לא יעיל במיוחד). הוא עוזר לצלקת להיסגר בצורה יפה ומפחית את הסכנה לזיהומים.
 
למעלה