ויל,נורה צהובה וגיר בתרדמת זה עדיין לא...
אומר שיפוץ גיר.או לפחות
לא בהכרח אומר שיפוץ גיר.היה לי את זה בE36,וגם כתבתי על כך כאן בפורום.אחרי התופעה הזאת (תרדמת של הגיר) א' - אני לא עשיתי כלום זה פשוט לא חזר יותר והגיר תיפקד סבבה,ב' - הגיר תיפקד סבבה יותר משנה עד שמכרתי את האוטו ואני בטוחה שגם היום הוא נוסע בלי בעיות.
כמובן יש מצב שזה כן יהיה שיפוץ גיר וכדאי להיות מוכן לזה -נפשית וכלכלית.ז"א להיות אופטימי אבל ריאליסט.
אגב החלפת שמן גיר - כמו שאתה בעצמך כתבת "אול לייף" של היצרן הכוונה לא לכל החיים אלה לחיים "סבירים" של 120-130 אלף ק"מ.והמסקנה שאם לא מתכוונים לזרוק את האוטו אחרי 120-130 K אז מומלץ להחליף שמן גיר אחרי כל 100 K ק"מ.חשוב מאד - לא לתת לכל אחד לפתוח את הגיר!רק במקום עם המלצות ומוניטין רב.
אחרי שחוויתי את התופעה המעצבנת "no reverse gear" אני עשיתי החלפת שמן גיר ותיקון נזילה בקרטר גיר במוסך היבואן,למרבה הפלא לא קבלתי התקף לב כשקבלתי את החשבונית בידיי
.לפני החלפת שמן ותיקון כבר התעניינתי בעלות השיפוץ - אללה יוסתור....הכי זול זה 7500כולל הכל (בצפון).בת"א רוצים 8-9 לפני מע"מ...
לדעתי עם אופל יבקשו סכום דומה במידה ויזדקק לשיפוץ גיר.אז באמת יש סיבה להוריד במחיר בצורה דרמטית,לפחות לנסות להוריד....