ניתוחי הגדלת חזה ביזיון

ניתוחי הגדלת חזה ביזיון

לפני חצי שנה עברתי ניתוח להגדלת חזה אצל רופא בשם ד" ריגלר הגעתי אליו דרך חברה ובגלל שהשירות היה מהיר והתשלומים נוחים החלטתי לעשות אצלו. את הניתוח עברתי במרפאות אריאל הידועים בשמם ומכאן סברתי שד"ר ריגלר הוא אחד הרופאים המומחים במרפאה לא עברתי בדיקת ממוגרפיה שבגילי 34 חייב, לא צולמתי לפני ואחרי לא עברתי התאמת סוג שתל וגודל היו לי רק בדיקות דם ישנות בתיק בדיעבד הסתבר שד"ר ריגלר הוא בכלל רופא כרורגי ולא פלסטיקאי אשר משכיר את חדר הניתוח במרפאות אריאל ופה הוא הטעה אותי מה גם שלא קיבלתי כל חשבונית עבור התשלום ההחלמה היתה קשה כחודשיים וחצי ונאלצתי לצאת לחופשה ארוכה הגודל לא כמו שרצית,י בצד אחד של השתל יש קפל והיום חצי שנה אחרי עדין סובלת מכאבים. ד"ר ריגלר לא מוכן להקשיב לי וכמוני יש עוד כמה בחורות שעברו אצלו ניתוח והתאכזבו, לעת עתה נאלצתי לעצור לו את התשלומים. המרפאה שלו כמו "מסחרה" את המחיר הוא קובע לפי הפנים המחירים שלו נעים בין 5000-1300 ש"ח תלוי באיך שאת נראית והניתוח מהיום להיום מקסימום מחר אחרי הניתוח הוא פשוט לא מכיר בך!!! ואני שואלת אם זה לא ביזיון אז מה כן??? סיגל 052-4588374
 
למעלה