ניר ברקת האמיתי

pickles

New member
ניר ברקת האמיתי

מחר הבחירות ואני רוצה להבהיר את האמת על ניר ברקת. הפרסומות שלו מראים הרבה, והכתבות בעיתונאות החרדית, חילונית ודתית מראים כל אחד דבר אחר. אחרי חיפוש על המידע הנכון מצאתי את זה. עבדתי בהיי-טק הרבה זמן, אז לא היה קשה. ניר ברקת יודע לעבוד (למרות הפרסומת של עמדי). הוא הקים חברת BRM, ונכשל בגדול. מכל החברות שהשקיעו בהם - 1 הצליח! רק צ'קפוינט הצליח! כל החברות האחרות פשטו רגל. עכשיו בלי התערבותו הם דווקא מתחילים להצליח. ניר ברקת היה פעיל בשלום עכשיו, אבל עזב בשל אי-הסכמות על הצד הפיננסי של שלום עכשיו. ניר ברקת הבטיח לחרדים שיסגור כבישים ועסקים בשבת, אבל לחילונים מבטיח את ההפך. בנוסף לכך, להקים חברת היי-טק היא לא כמו להוציא את העיר הענייה ביותר בארץ להיות עשירה. אני לא שייך לשום פלג פוליטי, וכרגע יודע רק למי אני לא מצביע, אבל לא למי אני מצביע. לריסה גרשטיין התחילה לרשום את עצמה כמתגוררת אצל אמה במעלות-דפנה בירושלים, כדי שהיא תוכל לרוץ כמועמדת לראש העיר אבל היא מתגוררת במוצא. יגאל עמדי הוא ליכוד. האם אנחנו צריכים עוד אולמרט ועוד שחיטויות? יוסי טל-גן החתים את מפלגתו על "הסכם עודפי קולות" עם שינוי. אורי לופוליאנסקי. אני לא בטוח שראש עיר חרדי באמת יעזור לעיר שלנו. מצד אחד אם יגיד משהו בעד החרדים, החילונים יגידו שהוא שייך לפלג החרדי אז מה רוצים ממנו. אם יגיד משהו בעד החילונים, החרדים יגידו, הוא לא רוצה שאנשים יראו אותו כנגדם. בהצלחה, אהרון [email protected]
 

pickles

New member
תשובה ל"יום מוצלח"

כשראיתי את את פרסומת הזאת, בדקתי אצל מפלגת תקומה לירושלים, את אותו שאלה. אחרי זה התקשרתי ל"שלום עכשיו" ואחרי שהריצו אותי על כל הטלפונים, אמרו שזה נכון שהיה פעיל, אבל פרש. הסיבה שאמרו לי היא, שלא הסכים על איך ניהלו את הכספים. עובד BRM לשעבר אמר שהוא לא רצה שיכנו BRM כחברה שמאלנית, ושיגרום נזק בלתי-תקינה לחברה.
 

עמדי

New member
מודה ששיקרתי - אבל זה משתלם!

האמת היא שלא מצאנו שום קשר בין ניר ברקת לשלום עכשיו. אבל מה, הציבור קנה את זה יופי. אז אמנם אני אהיה שוב רק מספר 2, אבל אני יודע, ובסוף תראו, שעמדי המליך את לופליאנסקי כמספר 1 בירושלים. זה כמעט כמו להיות מספר 1. שלא תגידו שלא אמרתי לכם. אין יותר ירושלמי מאשר הליכוד ועמדי.
 

pickles

New member
תשובה ל"עמדי"

ברור שזה לא עמדי, כי אם זה היה, הוא היה יודע שהרבה אנשים התקשרו למטה בחירות שלא לשאול מאיפה המידע הזה הגיע. מפלגת תקומה פרסמו את זה. החומר למחשבה היחידה שפרסמו מטה הבחירות של עמדי זה החומר למחשבה "לא כל מי שעשיר יודע לעבוד". הפרסומות ליד בנייני האומה, אגב, על זה שניר ברקת מודיע דבר אחד לעיתונאות החרדית ולרבנים החרדים ודבר אחר לעיתונאות החילונית - היא פורסמה על ידי שינוי.
 
למעלה